XXL Nutrition

Ga ik te snel ?

yassin31

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
71kg
Beste mensen !

Het is een week sinds ik aan het cutten ben en ik heb een fout ontdekt...
Ik heb mijn cutschema gemaakt toen ik 71 kilo woog. ik besloot om het sinds vorige week maandag te gaan volgen maar toen was ik 75 kilo ( door omstandigheden kon ik geen voedingsschema volgen... )

Na een week cutten weeg ik nu 72 kilo en mijn vetpercentage is van 24 naar 20/21%.

Dus ben 3 kilo afgevallen in een week en ben 3/4% kwijt. ga ik nu te snel of valt dit mee ?

cutten met 71 kilo??

3 kilo op een week?

3000 gram vet verliezen is een deficit van 27.000 kcal.

Je zou dus per dag meer dan 3000 kcal onder onderhoud moeten eten?

Staar je niet zo dood op gewicht man, als hij een vetpercentage van 24% had dan heeft hij de juiste keuze gemaakt.

Ot: Inprinciepe is het net heel ernstig, je zal de eerste week teweinig hebben gegeten maar als je nu alweer 72 weegt dan zal het niet veel uitmaken als je hiermee doorgaat aangezien het vanzelf alweer langzamer zal gaan. Zorg iniedergeval dat je hoog in eiwitten blijft zitteb en dat je niet vergeet om gezonde vetten te eten! Als je echt uitsluitsel wilt moet je je cutschema even posten en vragen of iemand zoals prestigio er even naar zou kunnen kijken. Denk overigens dat je veels teweinig hebt gedronken en je dus behoorlijk wat vocht ben verloren 3kg in een week is wel wat aan de hoge kant.

• Topic Starter Topic Starter
Borstkas: ja ik heb veel vet op het lichaam wil mijn vetpercentage naar beneden hebben en daarna cleanbulken ! dit was mij ook aangeraden op bb.com

FabulaActaEst:Er zit vast wel nog vocht bij..., ik woog 73 kilo na ontbijt met brinta en had een vp van 21 procent en op een lege maag later was dat 72 kilo en 20 procent.

Kixat: Jah klopt ik had een fout gemaakt maar nu maakt dat idd nie meer uit omdat ik op 72 zit. En prestigio heeft er al naar gekeken en ben hem erg dankbaar daarvoor ^^. Ik heb gelukkig wel 2.69 gram eiwit per kg ingenomen dus denk niet dat het mijn spieren heeft beschadigt !

Terug
Naar boven