XXL Nutrition

Stelling Ga jij stemmen tegen brussel op 12 sept?

Peiling Peiling Ga jij stemmen tegen brussel?

• Ja.

Stemmen: 27 54,0%
  • Nee.

Stemmen: 17 34,0%
  • twijfel.

Stemmen: 6 12,0%

• Totaal stemmers
    50
http://stopdeeuropesezakkenvullers.nl/

Zakenvullers in Europa moeten worden gestopt ! Ons geld gaat naar hen die ons negeren !

Zo verdient een eurocommissaris inclusief woonvergoeding en representatiekosten maar liefst 27.318 euro per maand. Een afgetreden eurocommissaris ontvangt drie jaar lang een uittredingsvergoeding van 8.200 euro per maand en zonder onder ooit pensioenpremie afgedragen te hebben, ontvangt een gepensioneerde eurocommissaris 4717 euro per maand.
Beginnende jonge ambtenaren bij de EU toucheren 4.676 euro netto per maand. Hun netto salaris is hoger dan hun bruto salaris? Rara hoe kan dat?
Een europarlementariër komt totaal op 13.500 euro per maand. Zeer schokkend daarbij is dat een groot deel van de europarlementariërs nog een vermogen (100.000 euro in het voorbeeld van de uitzending) bijverdient aan nevenfuncties, waarbij sprake kan zijn van ernstige belangenverstrengeling.

Goed initiatief van de PVV en hopelijk zal de SP ook snel dit soort wanpraktijken nog meer benoemen dan ze in het verleden al deden.

tis schandalig..

Tuurlijk ga ik stemmen. Ik had me voorgenomen om blanco te stemmen, maar ik kwam nu een partij tegen waar ik nog niet van had gehoord. De [Link niet meer beschikbaar].
Deze partij is ook nog maar weinig in de media geweest. Het hele partijprogramma heb ik nog niet doorgelezen, maar het idee van veel meer uitgaan vanuit het individu staat me nogal aan. Tegelijkertijd weet ik ook dat er heel erg veel mensen zijn die hier dus juist niet mee kunnen omgaan.

Maar ik stem liever op zo'n partij, dan dat ik blanco moet gaan stemmen.

Wat een k*tpartij. Termen als ''roverheid'' gebruik je beter niet als ''serieuze'' partij. Komt nogal pauperig over.

Blanco stemmen lijkt me ook de beste optie. Maar op zich zou het wel heel erg bevredigend zijn om de gezichten van een Rutte, Pechtold, Roemer, Sap en die greenpies lamlul whose name I do not speak of te zien als PVV gewoon na al dit gezeik wederom een grote partij wordt. Dat aanzicht alleen zou me wel zo ver kunnen brengen pvv te stemmen.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk, tracht ik te stemmen tegen Brussel , bij mij dan op 14 oktober.
Maar hier zijn eigenlijk geen partijen echt anti-Europese standpunten in hun partijprogramma hebben staan:(

Terug
Naar boven