AndroidHealthClinic

gaat er GVD gewoon niet af!

User1

User
Elite Member
Waardering
124
Lengte
1m93
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
ik ben nu al bijna 4weken aan het cutten. ik ben 20jaar 1m95 en 127kg en rond de 30% vet.
ik ben onder tussen 3kg kwijt. maar meer gaat er gewoon niet af lijkt wel. ik let goed op me eten. ik zit gemiddeld rond de 2000/2300kcal perdag.
ik cardio minimaal 3 keer inde week zo'n 30/40minuten soms 5 keer in de week. en 3 keer in de week KT fullbody. met me voeding probeer ik hoog in de eiwitten te zitten. en neem elke ochtend en avond een whey shake en voor de KT 1scoop creatine. ik heb wel wat meer gelezen over dat ik in een cut beter laag inde koolhydaten ken zitten en dat is volgens mij bij mij vrij hoog. Zo'n 300gram perdag (komt over het algemeen door 6 volkoren broodjes per dag) wat ken het zijn? de koolhydraten? of moet ik gewoon nog lager gaan met me kcal? ik hoop dat jullie het weten want ik vind dit heel frustrerend om na 4 weken weinig tot geen restultaat te zien. me buik omtrek was 122 en is nog steeds 122cm (jah kweet das groot)
Alvast bedankt.

denk je niet dat het door de creatine komt? welke creatine gebruik je precies? ik zou zeker niet lager in kcal gaan zitten. slecht voor je stofwisseling. post je voedingsschemaeens. misschien zien we verbeterpunten.

gooi je brood eruit, en ga op rijst zitte, zo'n 250gr verdeeld over de dag.

na 6uur savonds geen koolhydraten meer.

en cardio 5xper week 30min direct na het opstaan (lege maag dus)

Ik zou onmiddelijk stoppen met die creatine en met die whey.
Dat cutten is leuk als je al veel spieren hebt, echter met een vetlaagje erover. Wat jij gewoon wilt is afvallen. En je kan niet op 2 paarden wedden want dan win je uberhaupt niet. Je kan niet EN afvallen EN spieren kweken. Afvallen is ook iets anders dan cutten. En je wilt eigenlijk afvallen. Wat de meeste mensen doen= probeer eerst af te vallen en daarna pas volle bak KT.
Een beetje KT is ook goed voor de vetverbranding en om alvast lichaam te laten wennnen. Maar neem het van mij aan:
stop met die whey en creatine. Zorg daarnaast dat je 4 keer in de week een uur traint. Waarvan 40 minuten cardio en 20 minuten KT. Als je dat 2 maanden doet ben je zeker 8 kilo kwijt

ps: vergeet daarnaast niet dat afvallen of ook bij cutten het normaal is dat je tussen de 600 en 1300 gram per week kwijt raakt. Jij zit nu op 750 gram per week.

Waarom zou je moeten stoppen met creatine in de cut? Het is tog juist logisch om creatine te blijven nemen in de cut??????????

je hebt te snel gewild..je hebt je metabolisme stil gelegd denk ik...
je moet gewoon rustig je calorien afbouwen per week zoveel calorien minder,dan val je het langst af...
miss kan je wat cut supplementen erbij nemen?stackers oid?

je hebt te snel gewild..je hebt je metabolisme stil gelegd denk ik...
je moet gewoon rustig je calorien afbouwen per week zoveel calorien minder,dan val je het langst af...
miss kan je wat cut supplementen erbij nemen?stackers oid?

maar 3 kilo in 4 weken is toch niet slecht?

Ik zou onmiddelijk stoppen met die creatine en met die whey.
Dat cutten is leuk als je al veel spieren hebt, echter met een vetlaagje erover. Wat jij gewoon wilt is afvallen. En je kan niet op 2 paarden wedden want dan win je uberhaupt niet. Je kan niet EN afvallen EN spieren kweken. Afvallen is ook iets anders dan cutten. En je wilt eigenlijk afvallen. Wat de meeste mensen doen= probeer eerst af te vallen en daarna pas volle bak KT.
Een beetje KT is ook goed voor de vetverbranding en om alvast lichaam te laten wennnen. Maar neem het van mij aan:
stop met die whey en creatine. Zorg daarnaast dat je 4 keer in de week een uur traint. Waarvan 40 minuten cardio en 20 minuten KT. Als je dat 2 maanden doet ben je zeker 8 kilo kwijt

ps: vergeet daarnaast niet dat afvallen of ook bij cutten het normaal is dat je tussen de 600 en 1300 gram per week kwijt raakt. Jij zit nu op 750 gram per week.

Whey eruit? NIET doen...whey erin laten, neem dat nou maar aan van mij. Dit is een aanvulling op je eiwitten en zal dus zorgen voor spierbehoud, zker niet eruit gooien. Creatine kan er wel uit...daar zie ik niet echt het nut van in nu.

Verder zou ik erop letten dat je na een bepaald tijdstip GEEN koolhydraten meer neemt, enkel goede vetten en eiwitten. Brood zou ik persoonlijk beperken tot enkel 's morgens, daarna rijst. Denk dat het beter is als je gewoon even precies beschrijft wat je eet op welk tijdstip.

Whey eruit? NIET doen...whey erin laten, neem dat nou maar aan van mij. Dit is een aanvulling op je eiwitten en zal dus zorgen voor spierbehoud, zker niet eruit gooien. Creatine kan er wel uit...daar zie ik niet echt het nut van in nu.

Verder zou ik erop letten dat je na een bepaald tijdstip GEEN koolhydraten meer neemt, enkel goede vetten en eiwitten. Brood zou ik persoonlijk beperken tot enkel 's morgens, daarna rijst. Denk dat het beter is als je gewoon even precies beschrijft wat je eet op welk tijdstip.

ik heb daar geen verstand van GfG;..maar zitten er ook niet een boel kcal in die whey?

Nee joh...vooral niet als je hem met water mixt zoals ik altijd doe. Dan is het per 50gr poeder (= 40gr eiwit) ongeveer 175kcal.

wat ik net wel lees is dat in sommige creatines er wel 780 kcal per 100 gr kan zitten...oei!

Daarnaast lees ik net dat creatine een energiebron is dat er tevens voor zorgt dat bij de verbranding er juist minder vet wordt aangesproken;..maar die energie.
Ik weet het niet,..maar ik zou er mee kappen. Waarom ben je er uberhaupt mee begonnen? Creatine is toch bedoelt om grenzen te doorbreken? Jij bent net een blauwe maandag bezig

wat ik net wel lees is dat in sommige creatines er wel 780 kcal per 100 gr kan zitten...oei!

Daarnaast lees ik net dat creatine een energiebron is dat er tevens voor zorgt dat bij de verbranding er juist minder vet wordt aangesproken;..maar die energie.
Ik weet het niet,..maar ik zou er mee kappen. Waarom ben je er uberhaupt mee begonnen? Creatine is toch bedoelt om grenzen te doorbreken? Jij bent net een blauwe maandag bezig

Gelukkig neem je maar 5 gram per dag......:o
en waar haal je vandaan dat creatine ervoor zorgt dat er minder vet wordt aangesproken?

is imo echt bullshit want in biefstuk zit ook creatine wel niet zo veel maar toch...

In creatines 780kcal per 100gr? No offence kerel, maar ik denk dat jij beter geen advies meer kunt geven. Creatine Monohydraat heeft volgens mij iets van 250kcal.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
wat ik van jullie berichten begrijp is dat ik het best ken minderen in koolhydraten? wat dan is over het algemeen de boosdoener? en hulpmiddelen als stackers? om het ff op gang te helpen. werkt die rommel en beetje? en normaal gesproken als ik vetverbrand zal me buik toch ook minder moeten worden? dat is het grootste punt wat er af moet.

• Topic Starter Topic Starter
In creatines 780kcal per 100gr? No offence kerel, maar ik denk dat jij beter geen advies meer kunt geven. Creatine Monohydraat heeft volgens mij iets van 250kcal.

en spreekt voorzich dat ik indd maar 5 gram( 1 scoop) per dag neem. maar ik zal daar nu me stoppen en flink minderen met koolhydraten savonds ipv brood volkoren crackers nemen ofzo. moet goed komen!

ik denk dat die gozer met zijn 750 kcal zeker op cell tech of iets heeft...
Kan er echt niet inkomen zoveel kcal per 100gr

Nu ja wens ik de TS succes met je vermagerkuur.

grtz

Terug
Naar boven