Fitness Seller

gaat er GVD gewoon niet af!

De verhouding vet/ kg zal die je kwijtraakt zal vooral aan je voeding liggen. Ook tijdens het cutten zul je altijd een gedeelte vocht en spiermassa verliezen. Maar je kan dit wel tot een minimum beperken door je dagelijkse voedingswaarde in balans te hebben. Met name hoog in eiwitten is tijdens de cut belangrijk.

• Topic Starter Topic Starter
De verhouding vet/ kg zal die je kwijtraakt zal vooral aan je voeding liggen. Ook tijdens het cutten zul je altijd een gedeelte vocht en spiermassa verliezen. Maar je kan dit wel tot een minimum beperken door je dagelijkse voedingswaarde in balans te hebben. Met name hoog in eiwitten is tijdens de cut belangrijk.

hoog inde eiwitten zit ik wel zeker als ik me Whey meereken. dus moet goed komen!

Vraag me alleen af waarom iedereen zo heilig is over whey. Niet dat ik je iets verwijt ofzo, maar ik gebruik totaal geen whey. Qua prijs is het de duurste shake en naar mijn idee kun je beter langzamere eiwitten gebruiken. Zeker op jonge leeftijd.

na ik vind het wel makkelijk om ff na de training of sochtends als ik wakker word te nemen. voorderest zit ik veel aan de kalkoenfilet en dat soort dingen en gewoon eieren.
tis eigenlijk meer een middel voor als ik erg lui ben. of er niks in huis is.

Vraag me alleen af waarom iedereen zo heilig is over whey. Niet dat ik je iets verwijt ofzo, maar ik gebruik totaal geen whey. Qua prijs is het de duurste shake en naar mijn idee kun je beter langzamere eiwitten gebruiken. Zeker op jonge leeftijd.

Ik zie zelf ook het nut niet. Ik snap de theorie van de snelle opname, maar ik denk persoonlijk dat het geen reet uit maakt t.o.v. bijvoorbeeld een pro80 shake of normaal voedsel.

Maar dit is allemaal off-topic. Wijdt er anders een nieuwe topic aan?

Ik zie zelf ook het nut niet. Ik snap de theorie van de snelle opname, maar ik denk persoonlijk dat het geen reet uit maakt t.o.v. bijvoorbeeld een pro80 shake of normaal voedsel.

Maar dit is allemaal off-topic. Wijdt er anders een nieuwe topic aan?

Ik heb er al eens een topic over geopend. Maar ik ga inderdaad off topic..
In ieder geval voor de ts, smorgens vind ik het enige nuttige moment om deze shake te maken. En verder beulen! Beulen tot je een figuurlijke ons weegt. :D

ik ben druk aan ut beulen. maar soms wordj e beetje moe van dat tegenstrijdige gelul van mensen haha. maar ik hou nouw in iedergeval aan dat ik minimaal 3 keer inde week 40minuten cardio doet op hartslag 160. en 3 keer in de week KT fullbody. en we zien het wel. iemand al goeie ervaringen met stackers? dat klinkt namelijk wel heel erg leuk? als het ook werkt dan.

Tegenstrijdig gelul komt meestal doordat je te maken hebt met een mengeling van mensen die er WEL iets vanaf weten, en met mensen die DENKEN er iets vanaf te weten. Probeer een goed onderlegde basis te hebben zodat je zelf kan relativeren wat gelul is.

Stackers trekken je vochtreserve leeg en geven je minder honger. Past niet bij je doelstellingen. Goed eten is in de cut zeker belangrijk. Snelle gewichtsafname bij het gebruik van stackers zal vooral vocht zijn, een misleidende indicatie dus. Je wilt immers vet verliezen he. :)

Tegenstrijdig gelul komt meestal doordat je te maken hebt met een mengeling van mensen die er WEL iets vanaf weten, en met mensen die DENKEN er iets vanaf te weten. Probeer een goed onderlegde basis te hebben zodat je zelf kan relativeren wat gelul is.

Stackers trekken je vochtreserve leeg en geven je minder honger. Past niet bij je doelstellingen. Goed eten is in de cut zeker belangrijk. Snelle gewichtsafname bij het gebruik van stackers zal vooral vocht zijn, een misleidende indicatie dus. Je wilt immers vet verliezen he. :)

yup, goeie uitleg :D

en ik zie vaak ook wel wie er verstand van heb en wie niet. maar blijft irritant want je gaat toch twijfelen haha. majah dat zal je altijd wel houden op fora's

ik zou stoppen met de whey shake..
ik ken mensen die hiervan heel erg aankomen ook als je zwaar trainen

na ik heb zelf proberen foto's te maken met me telefoon tis nie echt gelukt. 1tje is wel aardig maar daat staan eigenlijk me armen het meest op majah tis in iedergeval wat. ik ken tegen kritiek dus zeik me maar af. geen probleem hahaha ben er zelf namelijk ook al helemaal niet tevreden over.

http://img353.imageshack.us/my.php?image=coïtusbomcj0.jpg

Ik ben dus nog maar 3 weken aan het KTén en 4 weken aan het cardio'en
ik zit nu op de 126KG en 28/30% (kep alleen nog maar gemeten met zo'n electronisch kreng)

kep mensen afgeschrikt met me foto:janken:
sorry

ik zit een beetje met het zelfde probleem
ben nu aan het eind van de 3e maand in de cut, kg gaan er rap af vet % nog niet echt.

zal vrijdag nog eens meten.

als ik de schaal mag geloven woog ik vanochtend 79,6 :eek:

corrigeer me als ik het verkeerd heb ..maar is de cut niet bedoeld om de spieren die je hebt te behouden en zelfs wat in spieren aan te komen. En je vetpercentage te laten zakken. Daarom zal je als je dieet bijvoorbeeld 1 kilo per week afvallen en in de cut maar 500 gram. Je bent die 1 kilo vet ook kwijt maar gained 500 gram spier (gewoon ff voorbeeldje).
Dus let niet zo zeer op de weegschaal. Meet je bf,..meet je omtrek en kijk in de spiegel. En belangrijkste;..voel hoe je in je vel zit.

ps: leuke foto van bokito

corrigeer me als ik het verkeerd heb ..maar is de cut niet bedoeld om de spieren die je hebt te behouden en zelfs wat in spieren aan te komen. En je vetpercentage te laten zakken. Daarom zal je als je dieet bijvoorbeeld 1 kilo per week afvallen en in de cut maar 500 gram. Je bent die 1 kilo vet ook kwijt maar gained 500 gram spier (gewoon ff voorbeeldje).
Dus let niet zo zeer op de weegschaal. Meet je bf,..meet je omtrek en kijk in de spiegel. En belangrijkste;..voel hoe je in je vel zit.

ps: leuke foto van bokito

afvallen en ondertussen spiermassa aankomen is zo goed als niet te doen.
een cut is gewoon een bodybuilder term voor afvallen,uiteraard wel met minimaal VVM verlies.

daarom schrok ik vanmorgen ook op de schaal en zal ik het morgen nog eens meten, mijn bedoeling is niet om kg af te vallen maar vet%
de eerste 3 maanden ging dat goed, 1 kg en 1% per 2 weken.
maar nu ineens zo laag gewicht en dat terwijl ik volgens mijn cut schema genoeg eet.

ik zal vrijdag mijn vet % eens meten met zo een electrisch ding en eens vragen of ze dat niet met een tang kunnen doen.

ik ben nog niet waar ik ben want ik kan een lichtelijk onderbuikje zien en niet de 6 pack vormen...

4week is ook niets. Na 4 week begint het pas net een beetje te komen.
Dus lang genoeg lager in cals dan je normaalgesproken nodig bent.

Bij mij begon het pas na 6 week ofzo zichtbaar op de weegschaal te worden.
In totaal in 1 jaar tijd nu zo'n 14kg kwijt. En ben nog niet helemaal klaar.
Ik moet wel zeggen dat het nu heel langzaam gaat bij mij want heb het idee om onder de 1% te komen moeilijk is bij mij

Terug
Naar boven