AndroidHealthClinic

gaat er GVD gewoon niet af!

oke 4 weken , maar ik ga zo de 13e week al in..

• Topic Starter Topic Starter
corrigeer me als ik het verkeerd heb ..maar is de cut niet bedoeld om de spieren die je hebt te behouden en zelfs wat in spieren aan te komen. En je vetpercentage te laten zakken. Daarom zal je als je dieet bijvoorbeeld 1 kilo per week afvallen en in de cut maar 500 gram. Je bent die 1 kilo vet ook kwijt maar gained 500 gram spier (gewoon ff voorbeeldje).
Dus let niet zo zeer op de weegschaal. Meet je bf,..meet je omtrek en kijk in de spiegel. En belangrijkste;..voel hoe je in je vel zit.

ps: leuke foto van bokito

bedankt he voor je steun en je lieve woordjes:D

Mijn vader heeft ooit eens naar een diëtist geweest. Hij wist totaal niet meer wat te geloven van afvallen. Hij heeft een schema gekregen waar hij zich correct aan vastklampte hij is 17 kilo verloren in 2maanden ofzo dacht ik(zal nog eens vragen). Het schema was als volgt, let op het was wel een schema om af tevallen niet cutten.

Het was s ochtends en s middags een goede gezonde maaltijd eten. 's Avonds iets lichts. Geen tussendoortjes maar dan ook niets van tussendoortjes, volledig niets, geen gram. En als je aan het eten ben mag je daarvoor een uur uitrekken, maar daarna is het stop.

Verder begon mijn vader goed te sporten. Hij liep 4x in de week op afstand, met zo'n beginners schema in 10 weken(nu loopt hij al 2x15km in de week, die ouwe heeft mij op dit vlak al zwaar geowned.) Maar ook deed hij aan krachtraining in mijn homegym om niet te veel spiermassa te verliezen. En na 2 maanden had hij mooi resultaat. Nu is hij gestopt met dat diëet omdat hij tevreden is met zijn gewicht. Hij blijft gezond eten maar minder streng, terug taart, bier, wijn, pizza, frieten af en toe. Zijn gewicht blijft nu constant. Maar hij weet dat hij moet blijven zijn sport schema aanhouden om dat te behouden.

Als ik ooit niet meer tevreden ben over mijn gewicht, dan zal ik ook dit schema gebruiken.
Natuurlijk is het voor een bodybuilder of krachtsporter wel frustrerend om zijn presaties achteruit te zien gaan, want dit zal gebeuren. Dit is een afvallingsschema. Maar de "schade" zal beperkt blijven natuurlijk. Achteraf ben je natuurlijk wel gezonder.

Ik wil je dit schema niet aansmeren, het is gewoon een alternatief op de 4 pagina's reacties hier. In ieder geval, veel succes met afvallen!

Vergeten te zeggen, als supp nam hij van mijn Whey.
Hij mengde dit altijd in water.

waarom stoppen met creatine? Whey gewoon nemen bij ontbijt en na training en creatine ook gewoon nemen 5 gram na training. Hoogstens houd je wat vocht vast. Nou en, de laatste onderzoeken geven juist aan dat creatine een stimulerende werking heeft op de vetverbranding. Daarnaast kun je zwaarder blijven trainen wat verlies van spiermassa voorkomt. Dat creatine wordt gestopt in een wedstrijdvoorbereiding is vaak in de laatste weken vanwege vocht. Verder dus geen nadelig effect op verbranding.

• Topic Starter Topic Starter
khad vandaag echt een super dag. kom net van de sportschool en net voor het eerst 1×100kg gedrukt (max was eerst rond de 90) waarschijnlijk komt dar omdat ik lekker zwaar ontbeten heb. maar ut ging echt super!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven