AndroidHealthClinic

gaat er GVD gewoon niet af!

als je van 30% komt en je zakt 3kg in 4 weken gaat het toch goed. naar 15% moet je kunnen gaan zonder te gekke dingen te doen als geen brood eten of extreem veel cardio. Bewaar dat maar als je onder de 12% wilt gaan.

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop het maar. ik heb zelfs helemaal geen indicatie over hoe snel het moet gaan of hoe snel me % zakt op deze manier. me sportschool heb ook nog geen huidplooi meter alleen zo'n electronisch ding wat je in je hand moet nemen. daar schommelt het nu op maar gemideeld 29%. Het frustrerende is dat me buik niet minder word. enig idee hoe dat ken? vocht ophoping ofzo?

je moet je neit met zo'n electrisch ding meten. daar maak je jezelf alleen maar gek mee. weeg je max 1x per week liefst 1x per 2 weken op 't zelfde tijdstip en je kan je taille meten.
als je tussen de 500-1000 gr per week afvalt zit je goed en hoef je dus nog niet je voeding te gaan terugschroeven.
resultaat bij jezelf in de spiegel zien is erg moeilijk. je ziet jezelf er te vaak voor.

me taille op meten was ook mijn idee. maar die is dus nog steeds ut zelfde dat begrijp ik dus nie? ben nu zo'n kg of 6 kwijt? maar me taille is het zelfde. en jah wegen 1 × inde weeke is heel moeilijk voor me aangezien dat ding naast me bed staan en ik hem gewoon niet weg ken zetten. ik probeer het steeds zo lang mogelijk vol te houden maar ik zit nu ongeveer op een kilo per 5 dagen ofzo. maar ik weet dus niet of dat wel vet is aangezien me buik nog steeds de zelfde omtrek heb. ik snap er niks meer van:-)

Probeer gewoon niet TE veel koolhydraten binnen te krijgen, en inderdaad het overgrote deel 's morges en 's middags. Creatine zou je kunnen gebruiken tijdens de cut als je daarvoor al een tijdje kt heb gedaan. Dit zodat je een extra buffer hebt om spier te behouden ( is altijd fijn, sowieso voor het placebo :D), maar goed aangezien jij die training nog niet hebt gehad is creatine vrij nutteloos. Probeer verder je eiwitten ergens anders uit te halen. Whey is oke maar imo niet ideaal tijdens het cutten, enigste goeie moment hiervoor is dan als je wakker wordt. Pak beter caseine of ei-eiwitten.
Denk aan producten als vis ( tonijn, zalm etc.) en MAGERE franse kwark. Ook mager vlees is een goeie aanvulling ( en ook nog es lekker!). Noten zou je ook kunnen eten, alleen let op voor de overload aan voedingswaarde. In de cut heb je al snel te veel gesnackt uit zo'n zak..

@ Thorian: Afvallen is nutteloos. Je doel is toch om vet te verliezen? Door je vetpercentage ben je ontevreden. Afvallen = Vocht+vet+spier. Cutten = Vet.
En creatine met 720 calorien lijkt me erg sterk.. Links?

ik probeer me koolhydraten te verminderen ik ben er achter dat het over het algemeen door het brood kwam.. ik zat op zo'n 8 sneedjes volkoren per dag 3ontbijt 3 lunch 2 savonds rond uur of 8. ik zal nu het verminderen naar 3 sneedjes per dag en met lunch gewoon volkoren crackers nemen dat scheelt al een hoop zag ik. en is het misschien een beter idee om als ontbijt een wheyshake en een bord brinta te nemen? en dan met lunch 2 broodjes ofzo?
en ken iemand nog me taille verklaren? wrom die niet meekrimpt na 5kg vverlies?

Plaatsen waar als laatste vet bij is gekomen gaat het als eerste weg.
Als jij dus als eerste buikvet hebt gekregen zal dat als laatste weg gaan..

mooi klaar mee gvd haha want ik vind dat me buik het enigste probleem is aangezien me armen en schouders enzo vrij droog (nouw jah droger zijn) majah we zien het wel weer.

30% is voor een man redelijk hoog. Je bent al netjes wat kwijt en als je vol gaat houden zul je nog een flinke verandering gaan zien. Boven de 15% gaat het sowieso rap, mits je discipline houd. Neem eens een foto van jezelf @ 28% en neem eens foto van jezelf @ 20% zodra je dat bereikt hebt, leg die naast elkaar en zie het verschil!! :D

ja ik zal me meissie vanavond ff lief aan kijken of ze een foto wil maken. dan kunnen jullie me ff bestuderen hoe goddelijk me lijf is.

Ik zou onmiddelijk stoppen met die creatine en met die whey.
Dat cutten is leuk als je al veel spieren hebt, echter met een vetlaagje erover. Wat jij gewoon wilt is afvallen. En je kan niet op 2 paarden wedden want dan win je uberhaupt niet. Je kan niet EN afvallen EN spieren kweken. Afvallen is ook iets anders dan cutten. En je wilt eigenlijk afvallen. Wat de meeste mensen doen= probeer eerst af te vallen en daarna pas volle bak KT.
Een beetje KT is ook goed voor de vetverbranding en om alvast lichaam te laten wennnen. Maar neem het van mij aan:
stop met die whey en creatine. Zorg daarnaast dat je 4 keer in de week een uur traint. Waarvan 40 minuten cardio en 20 minuten KT. Als je dat 2 maanden doet ben je zeker 8 kilo kwijt

ps: vergeet daarnaast niet dat afvallen of ook bij cutten het normaal is dat je tussen de 600 en 1300 gram per week kwijt raakt. Jij zit nu op 750 gram per week.

Waarom zou hij moeten stoppen met whey en creatine? Dat past als het goed is gewoon in het totale plaatje van het aantal kcal per dag. Whey is gewoon eiwitten zoals je die ook uit je voeding haalt. Of moet hij ook stoppen met eten volgens jou? Ik vind je erg stellig in je toon terwijl je ongefundeerde informatie verkondigt.

Regel blijft: als je minder kcal inneemt dan je verbruikt zal je lichaam zijn vetten gaan aanspreken. Ongeacht de verhoudingen kh/eiwitten/vetten.

ja idd, want hij valt nu toch af?? dus gewoon zo doorgaan en het komt vanzelf goed. Niet te snel willen gaan...

ja idd, want hij valt nu toch af?? dus gewoon zo doorgaan en het komt vanzelf goed. Niet te snel willen gaan...

ik wil wel snel. haha maar ut gaat niet snel. nogmaals het is het frustrerende dat je weet dat je afgevallen bent maar je ziet ut nergens die pens moet gvd weg:D

Wat is je streefgewicht of streefvetpercentage?

gewicht maakt me nie uit maar jah ik wil er gewoon stuk getrainder uit zien. kweet niet wat voor % ik daar voor moet rekenen. six-pack enzo vind ik voor latere zorg. maar ik wil zoiezo me buik er af ik weet niet of je met een % of 20 al vrij netjes oogt? en jah me uiteindelijk streven zou ik natuurlijk me 125kg houden met een laag % majah dat zal nog wel ff duren denk k

gewicht maakt me nie uit maar jah ik wil er gewoon stuk getrainder uit zien. kweet niet wat voor % ik daar voor moet rekenen. six-pack enzo vind ik voor latere zorg. maar ik wil zoiezo me buik er af ik weet niet of je met een % of 20 al vrij netjes oogt? en jah me uiteindelijk streven zou ik natuurlijk me 125kg houden met een laag % majah dat zal nog wel ff duren denk k

Ik denk dat het belangrijk is (vooral als je ongeduldig bent) om een eerst realistisch en aan tijd gekoppeld doel te stellen. Bijvoorbeeld afvallen tot 120kg binnen 10 weken. Of 110kg binnen 6 maanden. Ik noem maar wat. En je kan je doelen wel hoog stellen, maar let op dat je niet te snel wilt.

Wat je je wel moet realiseren is dat je niet je gewicht kan houden en dat je vet% daalt. Dat zou betekenen dat je spieren wint en vet verliest, wat nauwelijks mogelijk wordt. Je zult dus een keuze moeten maken.

Ik denk dat het belangrijk is (vooral als je ongeduldig bent) om een eerst realistisch en aan tijd gekoppeld doel te stellen. Bijvoorbeeld afvallen tot 120kg binnen 10 weken. Of 110kg binnen 6 maanden. Ik noem maar wat.

Wat je je wel moet realiseren is dat je niet je gewicht kan houden en dat je vet% daalt. Dat zou betekenen dat je spieren wint en vet verliest, wat nauwelijks mogelijk wordt. Je zult dus een keuze moeten maken.

dat begrijp ik. ik zit nu rond de 126 met ??% vet ik denk 28/30%
dus als ik binnen 6/8 weken rond de 120 of minder ken zitten met 20% ben ik heel blij maar dat is denk niet echt realistisch? wat is volgens jullie een realistisch doel?

dat begrijp ik. ik zit nu rond de 126 met ??% vet ik denk 28/30%
dus als ik binnen 6/8 weken rond de 120 of minder ken zitten met 20% ben ik heel blij maar dat is denk niet echt realistisch? wat is volgens jullie een realistisch doel?

120kg binnen uiterlijk 10 weken lijkt mij een realistisch doel. 120kg binnen 6 weken is 1kg per week. Dat is niet onhaalbaar, maar wel heel veel. Kijk dan wat je vindt en stel je volgende doel.

120kg binnen uiterlijk 10 weken lijkt mij een realistisch doel. 120kg binnen 6 weken is 1kg per week. Dat is niet onhaalbaar, maar wel heel veel. Kijk dan wat je vindt en stel je volgende doel.

i kzit nu ook op 1 kg binnen een week (rond de 5 dagen) dus het zou realistisch kunnen zijn. maar ik weet niet of me vet percentage net zo mee zakt als me KG's. volgens mij verlies ik geen kracht want ik heb bijna elke keer met KT wel weer dat ik een stuk zwaarder ken pakken. na ik hou het op de 120kg en we zien het wel. hoop dat binnekort die buik ook begint te krimpen. Ik heb voor me zelf in iedergeval als doen gezet dat ik volgend jaar zomer zoiezo die buik kwijt moet hebben en al flink wat droger te zijn, maar dat moet lukken denk.

Terug
Naar boven