Fitness Seller

Gaga rules!

Zo'n talent vind ik haar niet.
Oke, ze maakt misschien wat lekkere beats en ze kan goed zingen, maar haar teksten zijn echt ronduit slecht te noemen wat in mijn ogen een heel nummer kan vernken. Maarja, wat verwacht je van iemand achter de nummers van de PCD en de Backstreetboys haha.

Kortom:
Haar nummers hebben wel wat, maar een echte klassieker zie ik haar niet maken.

Lady Gaga is ongekend, vandaag nog op werk pokerface en just dance geluisterd. Mijn collega's verklaarde me voor gay, maar na mn arm even hebben opgespannen was het gauw afgelopen met hun mannelijkheid.

Idd, Just Dance en Poker Face zullen altijd klassiekers blijven, dergelijke muziek kan je gewoon niet beu worden. Als ik nu Just Dance en Poker Face ergens hoor vind ik ze nog altijd superieure hits!!

http://www.youtube.com/watch?v=EX8U7baHrwU

Nog zo'n prachtig nummer van haar nieuwe monster cd.

M-M-M-Monster:dance:

http://www.youtube.com/watch?v=w9oxcjPlYKM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-5un0Iwy-gw&feature=related

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mooi dat er toch nog BB'ers zijn die dit waarderen!

Het frappante aan haar vind ik dat iedereen haar creatief noemt, maar ze is eigenlijk niet creatief te noemen, want ze kopieert oude sTen als Avantgarde, Glamrock, etc.

Hoe dan ook, ze is geniaal....en voor de losers die het gay vinden: ik zou graag met haar willen trouwen, heerlijk zo een dame in die sT in bed....:D

Gaga heeft een derde been

dit is echt wel gay muziek hoor :roflol:

Idd, Just Dance en Poker Face zullen altijd klassiekers blijven, dergelijke muziek kan je gewoon niet beu worden. Als ik nu Just Dance en Poker Face ergens hoor vind ik ze nog altijd superieure hits!!

haha je gaga quotes worden steeds gekker.

Veels te overschat, ze is gewoon wat de black eyed peas in 2004 waren, pussycatsdolls in 2005 , nelly fortado in 2006, timbaland 2007, rihanna 2008 etc. etc. etc. Elke artiest was voor een tijdje erg goed, maar uiteindelijk zakt het weg. Volgend jaar hebben we wel weer iemand.
Niks origineels aan!!!

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben het echt niet begrepen he....

Ze heeft het steeds over een bepaalde 'stick' die ze wil in al haar nummers. Ze wil het dus in haar voelen.....snappie?

Hoe kan je nou zo achterlijk zijn en denken dat zo een lekker wijf een d*ck heeft....

Jullie hebben het echt niet begrepen he....

Ze heeft het steeds over een bepaalde 'stick' die ze wil in al haar nummers. Ze wil het dus in haar voelen.....snappie?

Hoe kan je nou zo achterlijk zijn en denken dat zo een lekker wijf een d*ck heeft....

ze wil het in zijn kont voelen

Ach, het is gewoon iets verfijndere bs. Het lijkt anders dan het voorgaande, maar na 3 keer gehoord te hebben kijk je er weer dwars doorheen. Zolang ze maar om de 3 weken een nieuwe k*tplaat uitbrengt is het allemaal ok, maar ze draaien die inmiddels achterhaalde rimram ook gewoon helemaal door.

Haar CD kenk nog steeds 10 x achter elkaar in de auto luisteren zonder ook maar 1 nummer door te spoelen..:rolleyes:
Ik heb heel weinig albums waar ik hetzelfde van ken zeggen..:rolleyes:

vind er geen hol aan. Die hele act eromheen kan me ook niet boeien (hoewel origineel dat geef er ik wel). Leuker iig dan madonna (ook al zo'n aandachtstrekker)

Terug
Naar boven