MuscleMeat

Gaga rules!

Herrie.

leuk muziek, maar om der nou meteen de hemel in te prijzen ???

AAAAAAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrRGGgggggggggHHH

wat een k*tmuziekkkkkkkk

De muziek van hem/haar of beter gezegd IT is irritant,de teksten slaan op worst.Echt iets voor transcoïtusuelen,gays en breezah sletjes.

triest...
Ooit was muziek nog een kunstvorm, daarna een vorm van expressie...
Tegenwoordig... een trieste weerspiegeling van de ongekende diepzinnigheid van de tegenwoordige Jan Modaal.
:scheet:= $$$

Maarja, dat is mijn mening maar weer zeker...

K*t muziek.

Ik vind het echt schijtmuziek.
gewoon ff mijn mening :D

Ach, het is gewoon iets verfijndere bs. Het lijkt anders dan het voorgaande, maar na 3 keer gehoord te hebben kijk je er weer dwars doorheen. Zolang ze maar om de 3 weken een nieuwe k*tplaat uitbrengt is het allemaal ok, maar ze draaien die inmiddels achterhaalde rimram ook gewoon helemaal door.

Het blijft natuurlijk Hitparademuziek, niet tegenstaande dat de lat de laatste jaren veel hoger wordt gelegd.

Een voorbeeldje: vergelijk Britney's laatste met haar eerdere releases en je beseft pas wat voor een tranformatie in positieve richting we hebben meegemaakt, pop is nu voor iedereen, niet enkel voor meer voor gays en campers.

Schijtstem? :roflol: dat zeg je ook alleen omdat je beeld erbij hebt of mee wilt doen met de rest. Er zijn talloze anderen die een stuk slechter zijn. Ze heeft een goede stem

Bahahah
Die is en blijft echt wel kansloos.
Poker face was al kansloos met PAPAPAPAPAPAPAPA poker face MAMAMA
En nu RARAARARAARARAA bad romance weet ik veel
Khoop egt waar da jullie sarcatisch bezig zijn

Eindelijk :D
wat een rommel zeg die muziek... Als ze dan zoveel talent heeft waarom maakt ze geen symfoniën enzo ipv de goedkope sl*tt*bak uit te hangen? :)

Leuke muziek om af en toe op de radio te horen maar ik zou er nooit een cd van kopen.

fu fu fu ****ing nest fu fu ****ing nest mamamama

:kots:

hahahahahahAHAHAHAHAHA Lady Gaga...

:kots:

Ze is gewoon een act die voor geen meter live kan zingen.Net zoals alle andere popsterretjes.

Helaas zullen we deze carnavalist over 10 jaar wel nog kennen. Waarom? Om Pah-pah-pah-pokerface. Wie heeft dat vereeuwigd? CHRISTOPHER WALKEN! KONING!

Lady Gaga = No go.

Kvin er totaal nix aan... Het is gewoon afschuwelijk me momenten.

pokke herrie

Terug
Naar boven