Fitness Seller

Gaga rules!

Ik snap niet waarom er hier mensen beweren dat ze uitzonderlijk goed kan zingen. Origineel is het zonder twijfel, net als duizenden betere bandjes die nooit bekend worden.

Allemaal stoere beren hier met monster c**ks ,hot babes en 10miljoen op de bank maar in hun vrije tijd luisteren ze Lady Gaga.

......

HAHAHAHAHAHA:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Wat een heerlijk nummer weer van Gaga....supertalent is ze! En voor degenen die haar nog steeds een sl*t vinden, lees haar bio maar eens op wiki....

Wat hoogtepunten:
Ze kon op haar vierde de piano op gehoor spelen
Schreef haar eerste piano balad toen ze 13 was
Ze is pas 23 (!) en heeft nu al in een korte tijd veel faam gekregen
O ja, ze schreef ook verschillende nummers voor p*ssy Cat Dolls, Backstreet Boys, etc.

Ze is een typisch geval van: oordeel niet op uiterlijk.....
Nu heb ik gewoon nog minder respect voor haar

weer zo'n k*t nummer.

wel een credit voor Lady Gaga om het nummer te verzinnen, MAAR Cartman: Pokerface is gewoon beter !

Voor de rest weinig intressen.. maar wtf die clip ?? :eek:

Lady Gaga maakt prima pop-muziek, maar echt bijzonder is het allemaal natuurlijk niet.

Ik zelf zou niet snel een nummer van Gaga opzetten, maar als het op de radio is zet ik hem niet meteen op een andere zender of zo.

Lady Gaga heeft de slechtste popmuziek OOIT gemaakt.

Ik ontken overigens niet dat ze talent heeft, want ze kan erg goed piano spelen en goed zingen. Maar de nummers die ze uitbrengt (om knaken te verdienen) zijn gewoon verschrikkelijk. Dat is geen muziek. Het is inderdaad ongekend, nog nooit vertoond. Gewoon bizar.

Het blijft natuurlijk Hitparademuziek, niet tegenstaande dat de lat de laatste jaren veel hoger wordt gelegd.

Een voorbeeldje: vergelijk Britney's laatste met haar eerdere releases en je beseft pas wat voor een tranformatie in positieve richting we hebben meegemaakt, pop is nu voor iedereen, niet enkel voor meer voor gays en campers.

Ach, exclusiviteit is in tegenwoordig. Niemand wil meer mainstream zijn, en we zijn allemaal ons eigen persoontje met ons zelf ontworpen wall-paper op facebook en Karl Lagerfeld haute-couture vanuit de H&M. Het blijven gewoon commerciële plaatjes die snel ingeblikt worden, in serie overgoten met een bepaald template waar zogezegd de klasse van afdruipt. Het zal iig niets zijn dat blijft hangen.

Ik dacht dit is sarcastisch maar nee :eek:

Zeer slechte platen... Dat ze muzikaal is hoor je wel, waarom dan zo'n muziek maken...? Nee dit wordt hem echt niet.

http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso

Wat een heerlijk nummer weer van Gaga....supertalent is ze! En voor degenen die haar nog steeds een sl*t vinden, lees haar bio maar eens op wiki....

Wat hoogtepunten:
Ze kon op haar vierde de piano op gehoor spelen
Schreef haar eerste piano balad toen ze 13 was
Ze is pas 23 (!) en heeft nu al in een korte tijd veel faam gekregen
O ja, ze schreef ook verschillende nummers voor p*ssy Cat Dolls, Backstreet Boys, etc.

Ze is een typisch geval van: oordeel niet op uiterlijk.....

Dus als je een muzikaal talent bent mag je telkens in je halfblote verschijnen en je gedragen als een sl*t zonder dat je een sl*t bent ?

En die dingen van vroeger worden altijd zwaar overdreven.
Als je bekent bent en je kon op je 4de broeder jacob spelen maken ze er een symfonie van beethoven van.

gaga is de sjit!

Terug
Naar boven