- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
hee allemaal,
kga komende donderdag een diehard armtraining doen die in totaal 5 uur in beslag neemt. Je doet 3 verschillende oefeningen verdeelt in 1 uur. Bijvoorbeeld:
12.00 Barbell curls; 3 sets, 8 reps
supersetted with
Cable pressdowns; 3 sets, 8 reps
12.20 Hammer curls; 2 sets, 12 reps
supersetted with
Dumbbell kickbacks, 2 sets, 12 reps
12.40 EZ-bar curls; 1 set, 6 reps (very slow)
supersetted with
EZ-bar french presses, 6 pers (very slow)
Dit schema wordt voor 5 uur elk uur herhaalt. Tussendoor goed eten, stretchen en je armen masseren.
Ik doe dit om eens een flinke schok aan m'n armen tegeven, omdat ze al een tijdje niet meer fatsoenlijk willen groeien. Pak 2 dagen ervoor en 2 dagen erna volledig rust en zorg dat m'n armen een week na de training geen zware belasting krijgen!!
Het zou mogelijk moeten zijn om van deze training 1 cm groei te behouden, dus ik ben benieuwd! Ik hou jullie wel op de hoogte wat voor effect het heeft gehad!
HIER DE VOLLEDIGE UITLEG:
http://www.muscleandfitness.com/training/30
kga komende donderdag een diehard armtraining doen die in totaal 5 uur in beslag neemt. Je doet 3 verschillende oefeningen verdeelt in 1 uur. Bijvoorbeeld:
12.00 Barbell curls; 3 sets, 8 reps
supersetted with
Cable pressdowns; 3 sets, 8 reps
12.20 Hammer curls; 2 sets, 12 reps
supersetted with
Dumbbell kickbacks, 2 sets, 12 reps
12.40 EZ-bar curls; 1 set, 6 reps (very slow)
supersetted with
EZ-bar french presses, 6 pers (very slow)
Dit schema wordt voor 5 uur elk uur herhaalt. Tussendoor goed eten, stretchen en je armen masseren.
Ik doe dit om eens een flinke schok aan m'n armen tegeven, omdat ze al een tijdje niet meer fatsoenlijk willen groeien. Pak 2 dagen ervoor en 2 dagen erna volledig rust en zorg dat m'n armen een week na de training geen zware belasting krijgen!!
Het zou mogelijk moeten zijn om van deze training 1 cm groei te behouden, dus ik ben benieuwd! Ik hou jullie wel op de hoogte wat voor effect het heeft gehad!
HIER DE VOLLEDIGE UITLEG:
http://www.muscleandfitness.com/training/30

Dit kan nooit goed gaan....
,
. Zo bedoelde ik het niet wat voor ideen haal jij in je zieke hoofdje