AndroidHealthClinic

Gain One Inch In One Day

Ano_1982_9

Monstrous Giant
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
hee allemaal,

kga komende donderdag een diehard armtraining doen die in totaal 5 uur in beslag neemt. Je doet 3 verschillende oefeningen verdeelt in 1 uur. Bijvoorbeeld:

12.00 Barbell curls; 3 sets, 8 reps
supersetted with
Cable pressdowns; 3 sets, 8 reps

12.20 Hammer curls; 2 sets, 12 reps
supersetted with
Dumbbell kickbacks, 2 sets, 12 reps

12.40 EZ-bar curls; 1 set, 6 reps (very slow)
supersetted with
EZ-bar french presses, 6 pers (very slow)

Dit schema wordt voor 5 uur elk uur herhaalt. Tussendoor goed eten, stretchen en je armen masseren.

Ik doe dit om eens een flinke schok aan m'n armen tegeven, omdat ze al een tijdje niet meer fatsoenlijk willen groeien. Pak 2 dagen ervoor en 2 dagen erna volledig rust en zorg dat m'n armen een week na de training geen zware belasting krijgen!!

Het zou mogelijk moeten zijn om van deze training 1 cm groei te behouden, dus ik ben benieuwd! Ik hou jullie wel op de hoogte wat voor effect het heeft gehad!

HIER DE VOLLEDIGE UITLEG:

http://www.muscleandfitness.com/training/30

ga je dan niet een beetje heel erg je armen overbelasten?

Dit lijkt me absolute bullshit... maar laat vooral weten hoeveel je groeit :)

Volgens mij mot je daarna wel als een wijf pisse :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, is een enorme overbelasting voor je armen, maar met genoeg voeding en herstel kan het net die prikkel geven wat groei stimuleert.

Train al flink wat jaartjes en m'n armen meten koud 45 cm, dus lijkt me dat ik genoeg ervaring heb het eens te proberen, wie weet!

Het is dat ik nu al lange tijd niet meer fatsoenlijke spierpijn heb gevoeld in m'n armen, ondanks intensief trainen, met dropsets, supersets, trisets etc.
Wil weer eens die spierpijn in m'n armen voelen!! ;)

Met de juiste voeding/supps zou het heeeel misschien kunnen werken.

Nou kerel, jij bent onze labrat. Laat vooral weten of het effect heeft :)

:scratch: Dit kan nooit goed gaan....

One inch is bijna 3 cm. Dus je kan er 3 cm volgens die site aan overhouden niet 1 :rolleyes: ,

Thus, swelling seems to be the culprit, but the story doesn't end there. The permanent effect -- the reason we seem to have been able to hold part of our gains (one-quarter- to a half an inch) for several months at the time of this writing -- is from our continued training. Since returning to our normal training programs, we've maintained the size, meaning we've maintained the overall volume of the tissue simply because we began another breakdown process before the muscle fibers completely returned to normal. In the long run, this may pose a problem, as effects of the swelling-repairing process can overcome your gains if you don't strike the proper balance of training and recuperation. That's a matter of ongoing scientific discovery.

Dus al dat risico voor een halve tot een hele centimeter groei. Het lijkt mij niet gezond, het is gewoon duidelijk een resultaat van zware overbelasting van je spieren die niet echt gezond meer is.

ik ken wel iets dat nog veel meer dan 1 inch op 1 dag kan groeien, en je hoeft er nog niet eens 5 uur lang aan te trekken :thumbup:

firedsoul zei:
One inch is bijna 3 cm. Dus je kan er 3 cm volgens die site aan overhouden niet 1 :rolleyes: ,

Resultaat op de lange termijn is een kwart tot een halve inch, het direct opzwel resultaat is maximaal een inch. En een inch is niet bijna 3 centimer, maar eerder een ruime 2 1/2 centimer. Om precies te zijn, 2,54 cm.

firedsoul zei:

als jij regelmatig aan je moeder trekt in de hoop dat ze meer dan een inch groeit verzoek ik je om onmiddellijk professionele hulp te zoeken :eek:

ontopic:
ik wens je succes, en laat het ons weten!

Laatst bewerkt:
Adema zei:
als jij regelmatig aan je moeder trekt in de hoop dat ze meer dan een inch groeit verzoek ik je om onmiddelijk professionele hulp te zoeken :eek:

ontopic:
ik wens je succes, en laat het ons weten!

:roflol:. Zo bedoelde ik het niet wat voor ideen haal jij in je zieke hoofdje :D :D :D.

Wat ericR zegt klopt. Hij heeft het artikel goed gelezen. One inch (2,54 cm) zwelling na de training, en 3/4 tot 1/2 inch na een paar weken. Die ene inch op die trainingsdag interesseert me niet veel, want na een normale goede armtraining zijn m'n armen ook 2 cm gezwollen.

Het gaat mij er juist om wat je ervan over houdt na een paar weken of nog langer!! Maar goed, de meningen zijn verdeelt en dat mag natuurlijk ook!!

Ik zal dienen als proefkonijn en zal jullie op de hoogte houden.
Ik ben alleen bang dat het waarschijnlijk een paar dagen NIET RUKKEN wordt!! :D

Ruben, ik heb ergens de ervaring van een kerel gelezen die precies dezelfde training als jij van plan bent heeft gedaan. Hij moest na 2 (of 3) uur stoppen omdat ie pijn in zijn aanhechtingen kreeg (geen spierpijn, maar echt foute pijn). Achteraf waren zijn armen 1cm gegroeid - dat dan weer wel! :P

Ik ben benieuwd of je de 5 uur kan volhouden en wat je zegt - ruk jezelf naar de klote vóór je training (meteen goeie warming-up) om te voorkomen dat je een week lang met een volle zak rondloopt :P

RubenSossa zei:
Ik ben alleen bang dat het waarschijnlijk een paar dagen NIET RUKKEN wordt!! :D
Onacceptabel!

Niet rukken levert stress op, en stress werkt catabool, wat weer invloed heeft op de groei van je armen, en ons straks verkeerde informatie gaat geven over de eindresultaten.

Gewoon even door de zure appel heen bijten dus.

Centaur heeft gelijk, ik moet gewoon ff door de zure appel heenbijten. Als ik mezelf niet meer kan rukken, dan vraag ik wel ff iemand om hulp! ;)

Anders zouden de resultaten idd niet meer helemaal betrouwbaar zijn, ivm stress e.d.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik respect heb voor je plan, hoe idioot het ook klinkt.

Succes en ik ben heel benieuwd naar de resultaten.

Terug
Naar boven