Fitness Seller

Gain One Inch In One Day

lol er was er ook 1 op bodybuilding.com die dit heeft geprobeerd, die haalde de eindstreep ook niet :D

Ben benieuwt...

Tja, je kan het proberen. Onze grote vriend Arnold had ik ook van zulke trainingen om zijn spieren te shockeren. Zo liep die wel een paar uur te zwoegen in het bos met een barbell in zijn nek om zijn beentjes een opdonder te geven :D

Ik sluit me bij Saint aan.
Alleen nou is mijn vraag, zou het ook helpen qua kracht?? En niet uitsluitend voor spiergroei?

Probeer het eens ;)

hmmm, ik geloof er eigenlijk niet veel van..een inch zwellen na je training kan ik nog begrijpen, maar meetbare groei na paar weken door 1 training???
super dat je zo zot bent het te proberen :D
laat wat weten he

Ik ben erg benieuwd, hoewel ik het zelf nooit zou doen.

Is het niet verstandig om er een paar DBB leden bij te zetten om er voor te zorgen dat hij wel de 5 uur totaal afmaakt ?
Stel nou dat hij na 3 uur opgeeft, dan weten we nooit of je met 5 uur wel extreme groei had kunnen veroorzaken?

Maar ff serieus.
Ik heb heel wat palen de grond in staan te rammen met een handhei, denk dat sommigen van jullie zo'n ding wel kennen, anders ff google :D
Er waren ook hele dagen bij dat ik alleen maar stond te rammen.
Dat ding weegt denk een kilootje of 25 en het heeft mijn armen geen slecht gedaan.
Het kan dus best wel eens goed zijn om zo nu en dan eens flink de stress erop te zetten.
Al moet ik eerlijk bekennen dat sinds ik train ik het geen hele dag meer volhoud om te rammen.

In ieder geval succes en laat ons weten hoe de operatie was van je afgescheurde biceps ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoop niet dat ik er een blessure aan overhoud, maar als ik gewoon goed blijf stretchen als de spieren warm zijn en ze de gehele dag blijf masseren zal het wel niet gebeuren!!

Kan niet wachten tot het donderdag is, komt trouwens goed uit, op 5 mei!! Dus ik houd jullie op de hoogte! Ik zal m'n eerste post doen op donderdag na het eerste uur trainen!!

Mazzel!

@ Justifire, wat meten je armen dan na jouw gruwelijke baantje :D

@ RubenSossa, succes met je training, je zal het nodig hebben :D

5 mei is hier feestdag, gym dicht grrr :)

succes toch

• Topic Starter Topic Starter
Deze armworkout kun je heel gemakkelijk thuis doen, wat ik dus ook doe!

Ga ten eerste niet 5 uur lang in de gym rondhangen en is thuis ook makkelijker met maaltijden ertussendoor e.d.

Je hebt natuurlijk alleen wat dumbbells, Ez-bar of barbell nodig en genoeg gewichten!!

Dus voor degenen die ook wat materiaal thuis hebben zou ik zeggen probeer het een keer! :D

RubenSossa zei:
Deze armworkout kun je heel gemakkelijk thuis doen, wat ik dus ook doe!

Ga ten eerste niet 5 uur lang in de gym rondhangen en is thuis ook makkelijker met maaltijden ertussendoor e.d.

Je hebt natuurlijk alleen wat dumbbells, Ez-bar of barbell nodig en genoeg gewichten!!

Dus voor degenen die ook wat materiaal thuis hebben zou ik zeggen probeer het een keer! :D

is idd wel te doen, misschien dat ik het ooit ook nog eens doe, maar ik wacht eerst jouw ervaring even af

RubenSossa zei:
Ik zal m'n eerste post doen op donderdag na het eerste uur trainen!!

Na deze trainingen zullen we je posts waarschijnlijk enkele weken moeten missen, omdat je armen volledig in de kreukels liggen! :D

Succes in ieder geval. ;)

Terug
Naar boven