AndroidHealthClinic

Galen

Bezoekers in dit topic

Serieuze vraag (persoonlijk, dus je hoeft 'm niet te beantwoorden):
Denk je dat de vele kennis die je hebt omtrent AAS en de risico's voor jou eraan heeft bijgedragen dat je zelf niet gebruikt? Met andere woorden: als je je niet zo in AAS had verdiept als dat je nu hebt gedaan, had je dan mogelijk anders doen besluiten?
 
Serieuze vraag (persoonlijk, dus je hoeft 'm niet te beantwoorden):
Denk je dat de vele kennis die je hebt omtrent AAS en de risico's voor jou eraan heeft bijgedragen dat je zelf niet gebruikt? Met andere woorden: als je je niet zo in AAS had verdiept als dat je nu hebt gedaan, had je dan mogelijk anders doen besluiten?
Ik denk eerder dat het het tegenovergestelde effect heeft. Ik weet welke bijwerkingen ik evt. zou kunnen verwachten, wat eraan te doen en dat als ik het bij een relatief laag gedoseerde testkuur houd, de nadelen imo niet zo zwaar wegen.

Ik denk dat als ik wat serieuzer was met de sport dat ik allang zou gebruiken. Maar trainen staat op een laag pitje. Andere prioriteiten.
 
Ik denk eerder dat het het tegenovergestelde effect heeft. Ik weet welke bijwerkingen ik evt. zou kunnen verwachten, wat eraan te doen en dat als ik het bij een relatief laag gedoseerde testkuur de nadelen imo niet zo zwaar wegen.

Ik denk dat als ik wat serieuzer was met de sport dat ik allang zou gebruiken. Maar trainen staat op een laag pitje. Andere prioriteiten.
En je voeding? 3x p/w NY pizza of friet?
Druk met je werk en boek zeker?
 
En je voeding? 3x p/w NY pizza of friet?
Druk met je werk en boek zeker?
Dinsdag, donderdag en zaterdag inderdaad altijd thuisbezorgd.nl. Soms ook nog een andere dag.

Vooral druk met werk, boek, en een stukje zelfontwikkeling.







En Netflix.
 
Als je 3 bekende mensen uit deze wereld mocht verwijderen, wie koos je dan
 
En om het vrouwenquotum te halen, ook Toni Watson.
 
Naar wat voor genre muziek luister je?

Spreek je ‘hematocriet’ uit als ‘hematocrit’ of als ‘hematocried’ in het Engels?:o hoorde in die podcast vooral het laatste
 
Naar wat voor genre muziek luister je?
Heel wisselend. De Jeugd van Tegenwoordig, Disturbed, Shinedown, Saliva, System of a Down/Serj Tankian, Audioslave, Blue Stahli, Linkin Park, Rage against the Machine, Red Hot Chili Peppers, Limp Bizkit, Mat Zo, maar ik kan ook best veel nummers van Miley Cyrus en Lady Gaga waarderen :roflol:
Spreek je ‘hematocriet’ uit als ‘hematocrit’ of als ‘hematocried’ in het Engels?:o hoorde in die podcast vooral het laatste
Nou ja, je weet hoe ik het dus uitspreek. Ik heb geen idee of het goed is. Ik weet van heel veel dingen de uitspraak niet zeker: ik lees veel en luister heel weinig.
 
Welke nummers van Miley Cyrus kan je waarderen? :roflol:
 
Welke nummers van Miley Cyrus kan je waarderen? :roflol:

giphy.gif
 
Stel dat het normaal was dat een vrouw ook een piemel had, zou jij dan de gever zijn of de ontvanger?
 
Stel dat het normaal was dat een vrouw ook een piemel had, zou jij dan de gever zijn of de ontvanger?
Is dit om poolshoogte te nemen of jij het mannetje of het vrouwtje in onze relatie zou zijn?
 
Als je je kont afveegt, veeg je dan naar voren of naar achter?
 
Back
Naar boven