Ik ben ook niet bekend met liquidaties in het gestolen autoradio circuit.Ik heb hier in Nederland nog geen liquidaties wegens AAS-handel meegemaakt of dumpingen van AAS-afval.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook niet bekend met liquidaties in het gestolen autoradio circuit.Ik heb hier in Nederland nog geen liquidaties wegens AAS-handel meegemaakt of dumpingen van AAS-afval.
Totdat je mijn auto te pakken hebt.Ik ben ook niet bekend met liquidaties in het gestolen autoradio circuit.
hahahah.Ik weet niet wie ik liever als docent voor mij kinderen heb, jij of @yasmine.
Nope. Dit is echt nutteloos onderzoek.![]()
Lipid Profile Changes Induced by Chronic Administration of Anabolic Androgenic Steroids and Taurine in Rats
Background and Objectives: Anabolic androgenic steroids (AAS), used as a therapy in various diseases and abused in sports, are atherogenic in supraphysiological administration, altering the plasma lipid profile. Taurine, a conditionally-essential amino acid often used in dietary supplements, was...www.mdpi.com
Kunnen we hieruit iets extrapoleren naar mensen?
Waarom zou men tijd en effort steken in zo'n onderzoek als het (voor mensen) geen enkele meerwaarde heeft?
Omdat ze misschien zelf in de veronderstelling zijn dat het wel een voorspellende waarde heeft voor de mens. Ook is er vaak enige druk om maar _iets_ te publiceren. Klinisch onderzoek krijgt men dan bijvoorbeeld niet gefinancieerd of er is een andere reden waarom ze dat niet lukt, en dieronderzoek krijgt men dan wel gefinancieerd of voor elkaar.Waarom zou men tijd en effort steken in zo'n onderzoek als het (voor mensen) geen enkele meerwaarde heeft?
Ja.Komt jouw forumnaam hier vandaan? https://en.wikipedia.org/wiki/Galen
De échte range ligt eerder tussen de 75 en 100 mg testosteronenanthaat wekelijks. Boven de 125 mg zie ik eigenlijk nooit. Behalve bij Amerikanen inderdaad, die doseren gewoon te hoog.Waarom is de variabiliteit in trt dosissen zo groot? De range lijkt tussen 100mg en 250mg te liggen maar kan mij niet voorstellen dat 250mg per week je de hele week binnen de referentie houdt. Is het écht zo dat er een grote variatie zit in het verwerken van testosteron (kan ik moeilijk geloven)?
De hogere trt dosissen komen dan ook vaak voor in de VS, voorgeschreven door ‘trt clinics’.
Hoe komt het dat dergelijke clinics dat dan wel kunnen voorschrijven?De échte range ligt eerder tussen de 75 en 100 mg testosteronenanthaat wekelijks. Boven de 125 mg zie ik eigenlijk nooit. Behalve bij Amerikanen inderdaad, die doseren gewoon te hoog.

'Murica. Referentiewaarde van testosteron houden een arts niet tegen om meer voor te schrijven, staat ze geheel vrij.Hoe komt het dat dergelijke clinics dat dan wel kunnen voorschrijven?
Patiënten daar kunnen zelf Deca en andere middelen krijgen. Het verbaasd mij dan ook dat zij hun ‘doc’ vertrouwen met hun gezondheid![]()