MuscleMeat

Galen

Bezoekers in dit topic

Nou, ik ga creditcard er na deze maand maar even heel snel als betaaloptie uitflikkeren. Mijn betaalprovider, Pay.nl, rekent een extra 105 eu p/m aan kosten (bovenop mijn pakketkosten) om creditcardbetalingen te accepteren. Nogal bizar, want de pakketprijzen zijn zogenaamde 'all-in'-prijzen (m.u.v. transactiekosten), en er staat nérgens dat er extra kosten kleven aan bepaalde betaalmethodes.

Ik ga dus overstappen naar Mollie, en dan werkt creditcard weer. Maar moet even wat tijd vinden om dat te programmeren.

De eerste exemplaren worden aankomende week bij me geleverd. Feestje.
 
Laatst bewerkt:
Mijn betaalprovider, Pay.nl, rekent een extra 105 eu p/m aan kosten


pfff,hoeveel boeken zijn dat op jaarbasis alleen al wel niet om deze extra kosten te dekken
 
pfff,hoeveel boeken zijn dat op jaarbasis alleen al wel niet om deze extra kosten te dekken
Ongeveer 55. Ik ga nog even contact opnemen met Mollie om voor de zekerheid te controleren dat hun niet ook van die verborgen extra kosten hebben. Kosten per transactie zijn iets lager en zij hebben ook geen pakketkosten, dus dat scheelt me dan al snel 155 euro per maand.

Een klant van me maakt ook gebruik van Pay.nl. Ik ga maar eens de balans opmaken hoeveel goedkoper Mollie voor hun is, want ze hebben tienduizenden transacties per jaar. Dat tikt wel aan. Helaas pindakaas, zijn ze die klant ook kwijt.
 
Nou, ik ga creditcard er na deze maand maar even heel snel als betaaloptie uitflikkeren. Mijn betaalprovider, Pay.nl, rekent een extra 105 eu p/m aan kosten (bovenop mijn pakketkosten) om creditcardbetalingen te accepteren. Nogal bizar, want de pakketprijzen zijn zogenaamde 'all-in'-prijzen (m.u.v. transactiekosten), en er staat nérgens dat er extra kosten kleven aan bepaalde betaalmethodes.

Ik ga dus overstappen naar Mollie, en dan werkt creditcard weer. Maar moet even wat tijd vinden om dat te programmeren.

De eerste exemplaren worden aankomende week bij me geleverd. Feestje.
Kleine update. De 105,- eu p/m was onterecht gerekend. Mijn aansluiting was als 'high risk' geclassificeerd, terwijl dit niet zou moeten.
 
Vandaag zouden de eerste exemplaren geleverd worden, maar de GLS-bezorger kon mijn pakketje niet vinden in z'n busje. Waarschijnlijk vergeten in te laden. You had one job.
 
Morgenavond is de release. Zojuist de laatste zaken geprogrammeerd die nog moesten gebeuren. Is natuurlijk wel handig als de mensen die een pre-order hebben geplaatst automatisch een downloadlink krijgen i.p.v. dat ik dat handmatig allemaal moet gaan e-mailen.

Zit morgenmiddag op kantoor bij een klant, vandaar dat ik het in de avond doe. Vandaag ook de eerste fysieke exemplaren binnengekregen. Ben zeer blij met het eindresultaat.

1596760509368.png
 
Iedereen die het ebook heeft besteld, heeft hem als het goed is net in z'n e-mail gekregen.
 
Wanneer kan ik mijn fysieke boek op de deurmat verwachten? :grinny:
 
Wanneer kan ik mijn fysieke boek op de deurmat verwachten? :grinny:
Hopelijk eind volgende week. Wat vertraging opgelopen door een opeenstapeling van fouten door derde partijen. Met de laatste fout dat de exemplaren die je daarboven op de foto ziet, enkele pagina's in het zwart-wit hebben die in kleur zouden moeten zijn. De pagina's had ik correct doorgegeven dat ze in kleur moesten, maar desondanks zijn ze toch zwart-wit gedrukt. Drukker is er gelijk naar aan het kijken, en een nieuwe lichting wordt z.s.m. geleverd. Foutje kan natuurlijk gebeuren. (Heb mijn vorige boeken ook bij ze laten drukken, en als er iets is pikken ze het altijd snel en kundig op. Ben tevreden over ze.)

Het waren overigens alleen pagina's waarbij het enige kleurelement de tabellen waren. Het valt daardoor ook nauwelijks op, maar netjes is het niet. Als je wilt kan ik je zo'n exemplaar toesturen. Alles is netjes in kleur, behalve enkele tabellen (i.p.v. een groengetinte achtergrond hebben die tabellen nu een grijsgetinte achtergrond).
 
Op een foto is het lastig te zien, maar goed, dit dus. De tabel links heeft een grijsgetinte achtergrond, en die rechts een groengetinte achtergrond.
1596803448911.png
 
Hopelijk eind volgende week. Wat vertraging opgelopen door een opeenstapeling van fouten door derde partijen. Met de laatste fout dat de exemplaren die je daarboven op de foto ziet, enkele pagina's in het zwart-wit hebben die in kleur zouden moeten zijn. De pagina's had ik correct doorgegeven dat ze in kleur moesten, maar desondanks zijn ze toch zwart-wit gedrukt. Drukker is er gelijk naar aan het kijken, en een nieuwe lichting wordt z.s.m. geleverd. Foutje kan natuurlijk gebeuren. (Heb mijn vorige boeken ook bij ze laten drukken, en als er iets is pikken ze het altijd snel en kundig op. Ben tevreden over ze.)

Het waren overigens alleen pagina's waarbij het enige kleurelement de tabellen waren. Het valt daardoor ook nauwelijks op, maar netjes is het niet. Als je wilt kan ik je zo'n exemplaar toesturen. Alles is netjes in kleur, behalve enkele tabellen (i.p.v. een groengetinte achtergrond hebben die tabellen nu een grijsgetinte achtergrond).
Ah shit, net jammer maar fijn dat ze het snel oppakken.

Ik heb er verder geen haast bij, en dus liever een boek waar alles in klopt, beter voor mijn autistische brein :p
 
Back
Naar boven