XXL Nutrition

Galen

Bezoekers in dit topic

Goed nieuws! :)
Inclusief handtekening van de Drs.?:P
Waarom heb je je titel achterwege gelaten? (Drs. is MSc neem ik aan (of MA, maar niet in dit geval))
 
Goed nieuws! :)
Inclusief handtekening van de Drs.?:P
Waarom heb je je titel achterwege gelaten? (Drs. is MSc neem ik aan (of MA, maar niet in dit geval))
Als je die wilt, kun je die krijgen natuurlijk :heart:

MSc inderdaad. Wilde niet de suggestie wekken dat ik was afgestudeerd in een gerelateerd vakgebied. Voor de Nederlandse situatie vond ik het iets anders liggen; bijna iedereen die mijn boek kocht wist wel wie ik was. Internationaal ligt dat wat anders, dus besloten mijn titel niet te voeren.
 
Als je die wilt, kun je die krijgen natuurlijk :heart:

MSc inderdaad. Wilde niet de suggestie wekken dat ik was afgestudeerd in een gerelateerd vakgebied. Voor de Nederlandse situatie vond ik het iets anders liggen; bijna iedereen die mijn boek kocht wist wel wie ik was. Internationaal ligt dat wat anders, dus besloten mijn titel niet te voeren.
Ik vroeg me al af of je ook een studie binnen dat vakgebied had gedaan. Is je MSc-titel dan wegens je informaticastudie? Zo ja, ik wist niet dat daar in Nederlands Drs. voor gold, ik had wel ir. verwacht.
 
Ik vroeg me al af of je ook een studie binnen dat vakgebied had gedaan. Is je MSc-titel dan wegens je informaticastudie? Zo ja, ik wist niet dat daar in Nederlands Drs. voor gold, ik had wel ir. verwacht.
BSc informatica en MSc software engineering. Het meest relevante wat ik dan nog heb gevolgd is vwo biologie :roflol:
 
Als je wilt kan ik je zo'n exemplaar toesturen. Alles is netjes in kleur, behalve enkele tabellen (i.p.v. een groengetinte achtergrond hebben die tabellen nu een grijsgetinte achtergrond).
Als je morgen tijd hebt, zou je mij ook wel zo’n exemplaar op mogen sturen. Heb zojuist besteld :)
 
Begint trouwens wel een beetje te jeuken met de drukker. Vrijdagochtend gebeld over het drukprobleempje. E-mail achteraan gestuurd en aangegeven dat er haast bij zat voor de exemplaren. Die dag niks meer van gehoord. Vanmiddag rond een uur of 2 ook nog steeds niks, dus nog maar een e-mailtje achteraan gestuurd. Nog steeds geen reactie. Ben ik een zeurpiet of is dit best wel kut?
 
Begint trouwens wel een beetje te jeuken met de drukker. Vrijdagochtend gebeld over het drukprobleempje. E-mail achteraan gestuurd en aangegeven dat er haast bij zat voor de exemplaren. Die dag niks meer van gehoord. Vanmiddag rond een uur of 2 ook nog steeds niks, dus nog maar een e-mailtje achteraan gestuurd. Nog steeds geen reactie. Ben ik een zeurpiet of is dit best wel kut?
is dit een oproep?
 
Als je die wilt, kun je die krijgen natuurlijk :heart:

MSc inderdaad. Wilde niet de suggestie wekken dat ik was afgestudeerd in een gerelateerd vakgebied. Voor de Nederlandse situatie vond ik het iets anders liggen; bijna iedereen die mijn boek kocht wist wel wie ik was. Internationaal ligt dat wat anders, dus besloten mijn titel niet te voeren.
Hulde!

Hoe anders dan Amerikanen, die knallen overal hun academische titels bij. Dat als je Engels gestudeerd hebt je titel een meerwaarde heeft bij 9/11 complottheorieën, anders dan voor de boekverkoop.

Titel van de voorwoordschrijver zal ook wel wat helpen.
 
Hopelijk eind volgende week. Wat vertraging opgelopen door een opeenstapeling van fouten door derde partijen. Met de laatste fout dat de exemplaren die je daarboven op de foto ziet, enkele pagina's in het zwart-wit hebben die in kleur zouden moeten zijn. De pagina's had ik correct doorgegeven dat ze in kleur moesten, maar desondanks zijn ze toch zwart-wit gedrukt. Drukker is er gelijk naar aan het kijken, en een nieuwe lichting wordt z.s.m. geleverd. Foutje kan natuurlijk gebeuren. (Heb mijn vorige boeken ook bij ze laten drukken, en als er iets is pikken ze het altijd snel en kundig op. Ben tevreden over ze.)

Het waren overigens alleen pagina's waarbij het enige kleurelement de tabellen waren. Het valt daardoor ook nauwelijks op, maar netjes is het niet. Als je wilt kan ik je zo'n exemplaar toesturen. Alles is netjes in kleur, behalve enkele tabellen (i.p.v. een groengetinte achtergrond hebben die tabellen nu een grijsgetinte achtergrond).
Reactie van de drukker hierover:
De productie afdeling heeft gekeken naar de kleuren van de door u aangegeven pagina's en geeft daarbij aan dat de groene kleur die u heeft gebruikt heel licht is en daardoor tegen het grijs aan zit met gevolg dat het voor de printer heel lastig is om dit goed te drukken.

De enige oplossing om de kleur van de tabellen goed te kunnen drukken is door de kleur aan te passen zodat die meer aanwezig is.
Paar dingen die ik dan niet begrijp:
1) Dit is wel altijd goed gegaan bij de drukken van mijn supplementenboek (gebruik ik exact dezelfde layout en kleuren voor)
2) Dit is ook zelfs nog goed gegaan bij mijn vorige proefdruk uit januari (zie afbeelding hieronder)
3) Dit is zelfs nog goed gegaan binnen dezelfde druk met tabellen op sommige andere pagina's zoals ik eerder liet zien in dit topic

Ik heb geen verstand van drukken, maar mijn 10-jaar-oude inktjet vindt dat niet lastig en print ook niet willekeurig een kleur wél op pagina <x> maar niet op pagina <y> ???

1597143655217.png
 
Reactie van de drukker hierover:

Paar dingen die ik dan niet begrijp:
1) Dit is wel altijd goed gegaan bij de drukken van mijn supplementenboek (gebruik ik exact dezelfde layout en kleuren voor)
2) Dit is ook zelfs nog goed gegaan bij mijn vorige proefdruk uit januari (zie afbeelding hieronder)
3) Dit is zelfs nog goed gegaan binnen dezelfde druk met tabellen op sommige andere pagina's zoals ik eerder liet zien in dit topic

Ik heb geen verstand van drukken, maar mijn 10-jaar-oude inktjet vindt dat niet lastig en print ook niet willekeurig een kleur wél op pagina <x> maar niet op pagina <y> ???

Bekijk bijlage 500083
Ik zou dit gewoon als reactie naar ze sturen.
 
Ik zou dit gewoon als reactie naar ze sturen.
Ik heb die drie punten die ik daar noem ook gestuurd naar ze. Ik snap er eerlijk gezegd echt niks van dat dat kan. Maar goed, ik heb ook nul verstand van drukwerk.
 
Ik heb die drie punten die ik daar noem ook gestuurd naar ze. Ik snap er eerlijk gezegd echt niks van dat dat kan. Maar goed, ik heb ook nul verstand van drukwerk.
Hoelang duurt dat nog denk je? ;)
 
-
 
Laatst bewerkt:
Andere drukker niet mogelijk zeker zo snel? Anders was ik er wel klaar mee geweest stik erin :o
Ik wacht het nog even af. Ik heb echt hele goede ervaringen met deze drukker met mijn vorige twee boeken.

Maar goed, ik ga inderdaad alvast wat offertes opvragen bij andere drukkers. Er hoeft van mijn kant weinig gedaan te worden: hoogstens dat de omslag een millimeter groter/kleiner moet i.v.m. een andere rugdikte.
 
Back
Naar boven