XXL Nutrition

game boy color games

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik heb een gameboy color emulator op mn sony ericcson mobiele telefoon gezet.
Ik heb vroeger nooit een game boy gehad en ben wel benieuwd welke games echt goed zijn.

Misschien heeft iemand een website met ratings of persoonlijke ervaringen. Houd er wel rekening dat ik echt toffe spelen zoek en geen spel dat alleen leuk was toen je 8 was.

pokemon natuurlijk

super mario is het enige goede antwoord

pokemon rood en blauw zijn geweldig, marioland 2 ook

Pokemonnnnnnnnnnnnnnnnnnn

pokemans.jpg

En natuurlijk supermario en tetris;)

Pokemon blue for the flawless win, ik speel die shit nog steeds afentoe op vakantie als ik niks te doen heb. (no joke)

pok yellow :D

zelda :)

Pokemon silver heb ik er eergister op gezet, leuk spel inderdaad!

Ik had ze alle 251 of waren het nou 252? ??? Iig, ik had ze allemaal. :cool:

Die vrolijke muziekjes en die leuke pokemons zal ik nooit meer kunnen vergeten..
Ik had ook een zilvere crabby gevangen! :eek: En ik kwam 1 keer een gouden ratata tegen, maar toen hadk geen pokeballs! :mad:

Ow, en ik had wel vrienden.. :mad: en die speelden het ook allemaal. :mad:

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

Ik heb een gameboy color emulator op mn sony ericcson mobiele telefoon gezet.
Ik heb vroeger nooit een game boy gehad en ben wel benieuwd welke games echt goed zijn.

Misschien heeft iemand een website met ratings of persoonlijke ervaringen. Houd er wel rekening dat ik echt toffe spelen zoek en geen spel dat alleen leuk was toen je 8 was.
trouwens hoe zetk gameboy op me mobiel ?? ???
Ik wil ook kunnen pokemonnen op mn werk alsk uren een beetje uit me neus aant eten ben.

oja, metroid is ook vet!

Terug
Naar boven