Fitness Seller

Game Day - MAN

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Game Day™ was formulated to be your only pre-workout option. This isn’t another underdosed, stim-heavy “ultra-concentrate” loaded with cheap ineffective ingredients. Game Day is comprehensive mixture of high-grade ingredients, providing crisp, clean energy throughout your entire workout. Game Day’s potent pump blend will have your muscles feeling like you were just hooked up to a CO2 tank, pumped up even hours after your workout has ended. If that wasn’t enough, throw in some Pure PF3 (Serum Protein Isolate (SPI)) yielding a highly concentrated functional protein and you have a mind-blowing muscle-building pre-workout punch in the face.. Enjoy!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naam van de smaak is 'Tigers Blood', niet je standaard smaak, maar toch erg goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-1.5 schep een halfuur voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Xxlnutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten, super focus en pomp voor een goede prijs

Mijn review:

Ik heb al behoorlijk wat pwo's versleten (conquer, unstoppable, swollen, originele jack3d, craze, mr. hyde, neurocore, assault, rush (met dmaa), 1 mr vortex) en m'n volgende slachtoffer is Game day geworden.

Ik hoorde al lang goede reviews uit de US over game day, maar helaas mag die versie door de yohimbe hier niet verkocht worden. Surprise surprise, er is een internationale versie gekomen :D

meest opvallende ingrediënten:
GPLC --> super voor pomp
glycerol monostearate --> idem
amp citrate --> nieuwe stimulant, lijkt verdacht veel op dmaa qua structuur.

De eerste keer 1 schepje genomen voor de training en moet zeggen dat de smaak me goed bevalt, lijkt een beetje op die lange rode snoepslierten. Zoet maar goed, zonder rare nasmaak.

Na 10 minuten al een super focus en veel meer energie, als een malle naar de sportschool gefietst en begonnen met trainen. Was een Upper body day met veel dropsets en mijn god, wat een pomp. Als je nog nooit een pomp hebt gehad in je lats is dit zeker een aanrader.

Moet zeggen dat ik meer heel veel focus dan belachelijk veel energie krijg. Dat is voor mij zeker een plus, vindt die trillende handjes nooit lekker. Energie is overigens heel constant en ook na de training nog lekker wat energie.

Heb ook 1,5 schep geprobeerd, was net iets te veel; heel veel zweten, trillendje handjes etc.

Later nog een keer gestackt met citrulline (9g) en agmatine (1g). Wilde toen na de training de muts van mn trui aanpassen, kon er niet bij omdat m'n biceps zo dik waren :D

plus:
Super focus en pomp
Goeie energie zonder crash
niet duur
goeie smaak
perfect voor iemand die op zoek is naar focus en pomp zonder extreme energie.

min:
Misschien te mild voor sommige stim junkies
Heb gehoord dat je snel een tolerantie opbouwt, zelf nog geen last van met 2-3 keer in de week gebruiken.

gameday.jpg
 
Game Day bevat AMP Citraat. Zijn mensen zich daarvan bewust? Of nemen mensen GameDay juist om de AMP Citraat. Gevaarlijk spul, althans ik zou ik het niet durven nemen..

"The compound, often listed on labels as AMP Citrate, is a close chemical cousin of DMAA — a stimulant the U.S. Food and Drug Administration has warned is an illegal ingredient that carries risks of heart attacks, seizures and neurological conditions. Scientists in the United States and the Netherlands testing several products found that the amount of the new synthetic stimulant varies widely, the dosage isn't disclosed on labels, there's scant evidence the chemical is natural and none that it's safe in humans."

En

"We want the FDA and we want the stores to immediately remove these products from store shelves," said Pieter Cohen, an assistant professor at Harvard Medical School, and co-author of research published Wednesday in the scientific journal Drug Testing and Analysis."

Zie voor meer: http://www.usatoday.com/story/news/...trate-stimulant-dietary-supplements/16827669/

Als je een PWO nodig hebt om je lekker te voelen/progressie te maken, dan ben je verkeerd bezig imo. Maar goed, ieder zijn keuze :). Ik leef liever langer :thumbs:

Naar mijn weten was het enige bewezen side effect van dmaa een verhoging van de systolische bloeddruk, is niet direct gevaarlijk voor een gezond persoon.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22030947
 
1e keer Game Day gebruikt vandaag.
1 scoop. Smaak was Tiger Blood en die valt wel mee. Is alvast niet te zoet. Beetje kokosachtig.
Hij kickt niet in zoals andere pre's maar tijdens de training voel je wel dat de focus & drive goed zitten.
Van crash is er geen sprake. Goeie pre dus !
 
Heb nu ookal 2 trainingen met game day afgerond. Telkens 2 scheppen. Ik vind dat het gevoel heel goed te vergelijken is met de vroegere noxipro met dmaa. Iets minder opgefokt maar toch wel ook dat alphamale gevoel. Training gaat lekker, gewichten gaan makkelijk omhoog, pomp is goed. Echter heb ik na de training wel last van een crash, word ik heel moe en futloos.
 
Heb nu ookal 2 trainingen met game day afgerond. Telkens 2 scheppen. Ik vind dat het gevoel heel goed te vergelijken is met de vroegere noxipro met dmaa. Iets minder opgefokt maar toch wel ook dat alphamale gevoel. Training gaat lekker, gewichten gaan makkelijk omhoog, pomp is goed. Echter heb ik na de training wel last van een crash, word ik heel moe en futloos.
Ik heb ook regelmatig last van de crash.. Niet altijd. Dan vooral hele slappe benen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb nu ookal 2 trainingen met game day afgerond. Telkens 2 scheppen. Ik vind dat het gevoel heel goed te vergelijken is met de vroegere noxipro met dmaa. Iets minder opgefokt maar toch wel ook dat alphamale gevoel. Training gaat lekker, gewichten gaan makkelijk omhoog, pomp is goed. Echter heb ik na de training wel last van een crash, word ik heel moe en futloos.

Vind je het gek met 2 scheppen? neem 2-3 weken helemaal geen stims en probeer dan 1 scoop nog eens, ga je heerlijk :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vind je het gek met 2 scheppen? neem 2-3 weken helemaal geen stims en probeer dan 1 scoop nog eens, ga je heerlijk :D

Haha ik neem al maanden verschillende stims. Drm dat ik ook meteen 2 scheppen nam. Ging er heel goed op enkel nadien idd een slap gevoel.
Ik neem nochtans waxy maize,bcaas en dextrose tijdens en na mn training.
 
Haha ik neem al maanden verschillende stims. Drm dat ik ook meteen 2 scheppen nam. Ging er heel goed op enkel nadien idd een slap gevoel.
Ik neem nochtans waxy maize,bcaas en dextrose tijdens en na mn training.

Zolang caffeine de basis is maakt dat weinig uit he, cns stimulatie is cns stimulatie, of daar nou wat nootropics etc. bij zitten of niet. Zou toch een stim break inlassen, komt ook je herstel ten goede. Merk zelf ook dat als je een poos pwo's gebruikt je ze nodig hebt om te trainen, train nu al 3 maanden zonder stims
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen maar positieve reacties lees ik :)

Dan lees ik anders, na een paar posts lees ik namelijk dat er een ingrediënt inzit dat op de verbodslijst komt en dit wordt door jullie straal genegeerd

Game Day bevat AMP Citraat. Zijn mensen zich daarvan bewust? Of nemen mensen GameDay juist om de AMP Citraat. Gevaarlijk spul, althans ik zou ik het niet durven nemen..

"The compound, often listed on labels as AMP Citrate, is a close chemical cousin of DMAA — a stimulant the U.S. Food and Drug Administration has warned is an illegal ingredient that carries risks of heart attacks, seizures and neurological conditions. Scientists in the United States and the Netherlands testing several products found that the amount of the new synthetic stimulant varies widely, the dosage isn't disclosed on labels, there's scant evidence the chemical is natural and none that it's safe in humans."

En

"We want the FDA and we want the stores to immediately remove these products from store shelves," said Pieter Cohen, an assistant professor at Harvard Medical School, and co-author of research published Wednesday in the scientific journal Drug Testing and Analysis."

Zie voor meer: http://www.usatoday.com/story/news/...trate-stimulant-dietary-supplements/16827669/

Als je een PWO nodig hebt om je lekker te voelen/progressie te maken, dan ben je verkeerd bezig imo. Maar goed, ieder zijn keuze :). Ik leef liever langer :thumbs:

Dit dus
 
Dan lees ik anders, na een paar posts lees ik namelijk dat er een ingrediënt inzit dat op de verbodslijst komt en dit wordt door jullie straal genegeerd

Dit dus
We bieden de producten aan omdat er vraag naar is. We spelen altijd in op vraag van klanten, omdat we een supplementenshop zijn willen we graag het breedste assortiment te hebben om de doelgroepen zo goed mogelijk te voorzien. Het is nu niet verboden en daarom verkopen we het. De keus is dus geheel aan de consument. Persoonlijk ben ik meer van Assault :)
 
Zolang caffeine de basis is maakt dat weinig uit he, cns stimulatie is cns stimulatie, of daar nou wat nootropics etc. bij zitten of niet. Zou toch een stim break inlassen, komt ook je herstel ten goede. Merk zelf ook dat als je een poos pwo's gebruikt je ze nodig hebt om te trainen, train nu al 3 maanden zonder stims

Nootropics? zijn bcaa's,waxy maize en dextrose dat? Ja ik merk ook dat ik steeds een pwo nodig heb om te trainen. Ga idd eens moeten stoppen want het begint een duur zaakje te worden.
 
Dien ik bovenstaande reviews nu te lezen als:
1. Gebruikt toen er nog Amp-citrate in zat
2. De USA versie gebruikt
3. Gebruikt nadat er geen AMP-citrate meer inzat

Ljikt me wel belangrijk, doch kan ik dat ui bovenstaande niet helemaal uit halen.
Grtz,
 
Dien ik bovenstaande reviews nu te lezen als:
1. Gebruikt toen er nog Amp-citrate in zat
2. De USA versie gebruikt
3. Gebruikt nadat er geen AMP-citrate meer inzat

Ljikt me wel belangrijk, doch kan ik dat ui bovenstaande niet helemaal uit halen.
Grtz,

Ik had/heb in ieder geval de versie met amp citrate. De us versie schijnt nog veel beter te zijn, wordt vergeleken met craze
 
EU-versie zit ook amp citrate in maar vind net iets te weinig energie eigenlijk.
Vandaag amp hcl binnen gekregen van sportpoeders en ga er wat van bij gooien.
 
Ik had/heb in ieder geval de versie met amp citrate. De us versie schijnt nog veel beter te zijn, wordt vergeleken met craze

Ik heb de EU en USA versie van gameday. Ik dacht dus ook dat de Amerikaanse geweldig zou zijn maar het viel jammer genoeg tegen (misschien omdat er geen AMP citrate in zit? Er zit wel dendrobium in maar ik krijg er geen positief/focus gevoel (weet niet hoe ik dat moet uitleggen) van net als bij de EU gameday. De USA gameday is trouwens wel een groter pot met een grotere schep erin.
 
Op zich een goede PWO, alleen vind het best wel een nadeel dat m'n hongergevoel onderdrukt wordt (schijnt een bijwerking te zijn van AMP Citrate).
 
Ik herinner me deze nog, ging er lekker op :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Top PRE. Gebruik hem momenteel ook. Durf zelfs te stellen dat het de beste is die ik in tijden heb gebruikt. (na unstoppable). Ik combineer hem met krealkalyne hardcore van EFX. Echt een knal combi
 
Back
Naar boven