MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Dat zijn screeners die van tevoren al naar reviewers worden gestuurd, en iemand heeft ze online geknald.

Ik. Ik wacht, wil ze gewoon in 1080p zien.

480p, ik heb alleen de eerste paar seconden even gecheckt maar dat zag er prima uit. De wekelijkse episodes zijn uiteraard wel een stuk beter, maarja wie kan er nou wachten als ze al uit zijn.

looks like tonight is gonna be a good night

Heb net de 1e aflevering op Popcorn-Time gekeken en de kwaliteit was behoorlijk.

Op een laptop misschien wel.maar op een 50inch TV dus eecht nie

klaar met boek 5, poeh wel weer een enorm tof boek hoor.

*boeken gelezen crew*

entering the land of speculation :o
I'm in! Inderdaad super vet boek. Tegen het einde kreeg ik weer zo'n flashback naar einde boek 1. :(

f**k man en nu wachten op deel 6 (the winds of winter).
Moet echt een dikke pil worden las ik. Zal wel vermoedelijk rond 2016/2017 uitkomen, dit jaar in elk geval niet. :sad:

Edit: Denk dat ik ook aan deze ga beginnen om de tijd naar deel 6 te overbruggen.
A Knight of the Seven Kingdoms

Laatst bewerkt:
Iemand enig idee waarom ik na ep 2 van s5 geen afleveringen in 720p of hoger kan downloaden? Zijn de normale versies vanaf afl 3 de moeite waard?

Omdat die nog uitgezonden moeten worden, eerste 4eps waren gelekt in kutkwaliteit, vanavond wordt ep3 uitgezonden in amerika, dus morgen 720p en 1080p ep3 op internet.

Ligt eraan waar je op kijkt, ik kijk op mn 50inch tv niks meer onder de 720p, want is dan gewoon niet om aan te zien.

Is The Hound nou echt dood of komt ie later nog terug? Kan iemand die dat weet dat ff in een spoiler zetten aub.

Waarom zou je dat willen weten?

Is The Hound nou echt dood of komt ie later nog terug? Kan iemand die dat weet dat ff in een spoiler zetten aub.

In de boeken lijkt het dat hij nog/weer leeft. Maar dat is niet zeker. Ik ga er niet van uit dat hij in de serie terug komt.

In de boeken lijkt het dat hij nog/weer leeft. Maar dat is niet zeker. Ik ga er niet van uit dat hij in de serie terug komt.
Waar dan? Arya heeft hem voor dood achter gelaten in a feast for crows. Komt in a dance with dragons ook niet meer voor. Ben je niet is de war met zijn broer?

Terug
Naar boven