XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

er zit trouwens ook totaal geen logica in dat ze jon vermoorden. ja er was veel tegenstribbeling voor die actie om de wildlings te redden, maar er was bij lange na geen sprake van dit soort haat. en dan sneuvelen er 2? tegen wat white walkers en jon snow is ineens de grote verrader.

niemand van de watch denkt ook na dat er een horde wildlings achter de muur is die ze met 2 vingers in de neus kan slopen, en niks houdt ze tegen want de enige vriendelijke watchmen is dood.

er zit trouwens ook totaal geen logica in dat ze jon vermoorden. ja er was veel tegenstribbeling voor die actie om de wildlings te redden, maar er was bij lange na geen sprake van dit soort haat. en dan sneuvelen er 2? tegen wat white walkers en jon snow is ineens de grote verrader. niemand van de watch denkt ook na dat er een horde wildlings achter de muur is die ze met 2 vingers in de neus kan slopen, en niks houdt ze tegen want de enige vriendelijke watchmen is dood.

Mensen die zich teniet gedaan voelen gedragen ze niet altijd even logisch. Voor ons als buitenstaanders lijkt het logisch dat de nightwatch de wildlings nodig heeft om een kans te hebben tegen de white walkers maar blijkbaar niet voor een aantal personen die al heel hun leven vechten tegen de wildlings. Ze voelen zich verraden.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

:roflol: wat een episode. Jup. Al lijkt het er wel op dat ze volgend seizoen een paar karakters gaan introduceren die ze tot nu toe genegeerd hebben.

Lijkt wel stilaan nodig denk ik, schiet niet veel meer over van bepaalde families :o

zonde, straks blijven alleen die kut character over :roflol:

marem, was dat haftor ja? was met zijn gezicht gebeurd dat, leek door de helm alsof er eea kaput was. weet ook niet meer hoe hij in dat gevecht was toegetakeld?

Nee dat was iemand anders die 6 koppen boven Cersei uit steekt :rolleyes:

In 1 episode:
Myrcella dood
Meryl Trant dood
Arya blind
Stannis dood
Sansa en Theon dood?
Dany gevangen
Tyrion leidt Mereen
Cersie walk of shame
The mountain terug
Jon dood

:o

In 1 episode:
Myrcella dood *weet je niet*
Meryl Trant dood *die wel ja*
Arya blind *weet je niet*
Stannis dood *weet je niet*
Sansa en Theon dood? *die zijn sowieso niet dood*
Dany gevangen *denk t ook*
Tyrion leidt Mereen *nee, dat doet die chick*
Cersie walk of shame *ja, lekker voor dr*
The mountain terug *heuj*
Jon dood *denk het wel, maar volgens mij niet*

:o

Bij die laatste zag je tenminste dat ie echt vermoord werd en voor dood werd achtergelaten, bij de rest niet. Als je dat niet ziet dan zijn ze in mijn ogen niet dood. En dat zijn ze dan uiteindelijk meestal ook niet.

Bij die laatste zag je tenminste dat ie echt vermoord werd en voor dood werd achtergelaten, bij de rest niet. Als je dat niet ziet dan zijn ze in mijn ogen niet dood. En dat zijn ze dan uiteindelijk meestal ook niet.

Meryn Trant heeft nog wel een goede overlevingskans ja.

Sansa en Theon sprongen in een dikke laag sneeuw waarom zouden ze dood zijn?

Sansa en Theon zijn echt niet dood, zou te eenvoudig zijn. Ik verwacht ook nog wel dat Lady Stoneheart haar opwachting gaat maken en nope heb de boeken niet gelezen maar dit heb ondertussen al zovaak voorbij zien komen dat je er bijna niet omheen kunt. Daarnaast denk ik ook niet dat Dany gevangen wordt genomen, Drogon ligt een paar meter verder en als ie deze keer moet komen helpen is ie er sowieso geweest. Hoeveel ruiters waren dat wel niet??!? Vraag me sowieso af wat dat voor volk is.. neem aan dat Drogon niet even duizenden kilometers heeft gevlogen, hoe kan er zo'n enorm leger niet bekend zijn?? Heb het gevoel dat deze aan de kant van Dany zullen staan.

Kerel was fucked up door Oberyn, waarna die heelmeester heeft lopen puzzelen met hem. In de "previously in GOT" hoorde je nog "the process might change him".

ja denk idd ook dat dit miss diegene is die onder dat laken op de doktersbank lag in eerdere ep

Ja, the mountain dus. Lijkt me nogal logisch allemaal.

Kerel was fucked up door Oberyn, waarna die heelmeester heeft lopen puzzelen met hem. In de "previously in GOT" hoorde je nog "the process might change him".

ja denk idd ook dat dit miss diegene is die onder dat laken op de doktersbank lag in eerdere ep

Ja, the mountain dus. Lijkt me nogal logisch allemaal.

The Mountain indd dus, maar met mijn vorige post doelde ik op Joey die zich af vroeg wie het was, vandaar mn sarcasme.

Zombie mountain

The Mountain indd dus, maar met mijn vorige post doelde ik op Joey die zich af vroeg wie het was, vandaar mn sarcasme.

Jouw sarcasme snap ik, ik reageerde op Joey die alsnog twijfelde of degene onder die deken wel the mountain was.

Wat de overledenen betreft ben je denk ik iets te optimistisch, maar we zullen zien.

jan sneeuw komt terug als witte loper.

Jouw sarcasme snap ik, ik reageerde op Joey die alsnog twijfelde of degene onder die deken wel the mountain was.

Wat de overledenen betreft ben je denk ik iets te optimistisch, maar we zullen zien.

Naja, weet een beetje uit ervaring, dat als je niet de finishing touch ziet zeg maar ala Stannis, dat diegene dan gewoon niet dood is, anders hadden ze dat wel laten zien. Bij Ned Stark verdween het beeld ook niet vlak voordat hij werd onthoofd.

Jon Snow zal wel dood zijn ja, maar denk wel dat ie op 1 of andere manier terug komt.

Ben ik trouwens de enige die het jammer vond dat je niet eens een klein beetje veldslag zag met het hele Stannis gebeuren? De legers vielen elkaar aan en boem, iedereen dood en Stannis alleen leeft nog..

Sansa en Theon zijn echt niet dood, zou te eenvoudig zijn. Ik verwacht ook nog wel dat Lady Stoneheart haar opwachting gaat maken en nope heb de boeken niet gelezen maar dit heb ondertussen al zovaak voorbij zien komen dat je er bijna niet omheen kunt. Daarnaast denk ik ook niet dat Dany gevangen wordt genomen, Drogon ligt een paar meter verder en als ie deze keer moet komen helpen is ie er sowieso geweest. Hoeveel ruiters waren dat wel niet??!? Vraag me sowieso af wat dat voor volk is.. neem aan dat Drogon niet even duizenden kilometers heeft gevlogen, hoe kan er zo'n enorm leger niet bekend zijn?? Heb het gevoel dat deze aan de kant van Dany zullen staan.

Het is de Dothraki Khalasar. Denk dat Jorah en Dario haar ring zullen vinden en vervolgens ook Dany.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Myrcella dood *weet je niet*
Meryl Trant dood *die wel ja*
Arya blind *weet je niet*
Stannis dood *weet je niet*
Sansa en Theon dood? *die zijn sowieso niet dood*
Dany gevangen *denk t ook*
Tyrion leidt Mereen *nee, dat doet die chick*
Cersie walk of shame *ja, lekker voor dr*
The mountain terug *heuj*
Jon dood *denk het wel, maar volgens mij niet*

Denk dat Myrcella, Trant en Stannis wel echt dood zijn en blijven.

Sansa en Theon zullen het wel overleven. Zou wel lullig zijn als ze gelijk gevonden worden door Ramsey. :)

Jon hoop ik dat hij het op een of andere manier toch overleeft. Zou het heel raar vinden als hij niet meer meedoet in het verhaal.

Uiteindelijk zijn het gewoon Tyrion en Varys die Mereen gaan rulen. Lijkt me duidelijk. Wel met beste intententies denk ik. Proberen alles in goede banen te leiden tot Dany terug komt.

De nieuwe Mountain is trouwens Ser Robert Strong.

Het is de Dothraki Khalasar. Denk dat Jorah en Dario haar ring zullen vinden en vervolgens ook Dany.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Denk dat Myrcella, Trant en Stannis wel echt dood zijn en blijven.

Sansa en Theon zullen het wel overleven. Zou wel lullig zijn als ze gelijk gevonden worden door Ramsey. :)

Jon hoop ik dat hij het op een of andere manier toch overleeft. Zou het heel raar vinden als hij niet meer meedoet in het verhaal.

Uiteindelijk zijn het gewoon Tyrion en Varys die Mereen gaan rulen. Lijkt me duidelijk. Wel met beste intententies denk ik. Proberen alles in goede banen te leiden tot Dany terug komt.

De nieuwe Mountain is trouwens Ser Robert Strong.

Info over de nieuwe Mountain weet je door de boeken?

Terug
Naar boven