XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

Dat ze de Iron throne verliest is toch exact hetgeen ik ook zei ;). Ze verliest idd ook Jon al zweerde die nog altijd wel trouw naar haar toe, maar Jon beseft niet volledig (denk ik) dat Daenarys gelijk heeft over het feit, dat wanneer het nieuws uitkomt het volk hem op de troon zal willen, desondanks hij 100x kan herhalen dat hij het niet wilt.

Ik vind het ook wel mooi in beeld gebracht hoe je Jon zichtbaar ziet beginnen twijfelen aan 'zijn' queen haar vermogen om rechtschapen en vredevol te heersen. Ik gok op volgende aflevering een showdown tussen Daenarys haar volgelingen en Jon met zijn volgelingen. Maar omdat ik DB Weiss ooit had horen zeggen "verwacht geen happy end" dacht ik ook dat de white walkers uiteindelijk zouden winnen. Dus what do I know

Ik ben benieuwd.. Ik zet in op Arya die Danny met Needle omlegt.

So far heb ik Arya nog niet echt met het idee zien spelen dat daenarys eraan moet. Sansa daarentegen wel maar die lijkt me er niet toe in staat. Ben ook razend benieuwd. Maar ik denk dat Jon wel duidelijk heeft ingezien dat Danaerys full targaryen style gegaan is.

So far heb ik Arya nog niet echt met het idee zien spelen dat daenarys eraan moet. Sansa daarentegen wel maar die lijkt me er niet toe in staat. Ben ook razend benieuwd. Maar ik denk dat Jon wel duidelijk heeft ingezien dat Danaerys full targaryen style gegaan is.

Sansa heeft daar de ballen (nog steeds) niet voor, die speelt liever de backstabbing b*ch van een afstandje. Arya haar gezicht tijdens de laatste episode sprak boekdelen, het ongeloof wat er gebeurd was, wat Danny gedaan heeft met Drogon. Maar goed allemaal speculatie :p

Jon zal wel met haar willen breken, maar de vraag is of hij de Throne nu alsnog wil betreden, die er overigens niet meer is :roflol:

Ik betwijfel of ze Arya 2x de grote redder willen maken, dat zou wat eentonig worden. Maar we zien wel :D

tenor.gif

Als Jamie Lannister nou Danny killed dan is ie zowel de kingslayer als queenslayer.

• Like
Waarderingen: Vonk
Denk je dat die nog opstaat dan van onder het puin :o

als nieuwe night king misschien. Dat zou nogal een plotwending zijn

:roflol: Hij is er wel evil genoeg voor om samen met Cersi een nieuw Night Couple to vormen :emo: kutkneus

Het verhaal is in seizoen 8 slecht uitgewerkt. Iedere aflevering vernield alle diepgang rond elk personage. Alles wat GOT zo goed maakte is nu helemaal Hollywood shit geworden.

Als je ziet hoe de aflevering met the night king alleen als was. Hartstikke donker en 0 verhaal erin en alleen maar geschreven om een 1 of andere wending erin te kunnen gooien.

De meeste main karakters staan op een niks te vechten terwijl de ondoden door het kasteel rennen. Enige toffe aan die aflevering was hoe Ayra de night king kilde.

Maar wie wat en waarom de night king is totaal niet uitgekomen. Ja 1 van de First men... terwijl er seizoenen naar toegeschreven wordt. Net als het gevecht bij kingslanding. Heel seizoen worst er naar toegewerkt en dan komt geen speer in de buurt en word alles afgebrand.

Aflevering ervoor 3 speren 3 voltreffers... Beetje meer actie en tempo had gemogen. Maar dit verneukt wel een beetje het einde van de serie! Op naar zondag als de kleine dwerg koning word ;-)

Alles moet kapot, ik vind het heerlijke televisie, lekker fatalistisch en je kunt mij niet blijer maken dan het feit mee te geven dat 98% van de GoT fans dit verschrikkelijk vinden :roflol: #getalife

*wij, de fans, wij eisen een nieuw seizoen*

Seriously :roflol:

Alles moet kapot, ik vind het heerlijke televisie, lekker fatalistisch en je kunt mij niet blijer maken dan het feit mee te geven dat 98% van de GoT fans dit verschrikkelijk vinden :roflol: #getalife

*wij, de fans, wij eisen een nieuw seizoen*

Seriously :roflol:
Dat is prima en van mij mag iemand dragonglass in zijn hart steken en de nieuwe night king worden en alles vernietigen. Maar een paar vragen beantwoorden zoals wie de vuur God is etc. zou ook als prettig ervaren worden. Nieuw seizoen zit niemand meer op te wachten mag ik hopen. Serie moet naar qlimax werken en opgegeven moment af zijn.

Breaking bad nog steeds mijn favo einde :)

Dat is prima en van mij mag iemand dragonglass in zijn hart steken en de nieuwe night king worden en alles vernietigen. Maar een paar vragen beantwoorden zoals wie de vuur God is etc. zou ook als prettig ervaren worden. Nieuw seizoen zit niemand meer op te wachten mag ik hopen. Serie moet naar qlimax werken en opgegeven moment af zijn.

Breaking bad nog steeds mijn favo einde :)

Nee ze willen dat dit seizoen opnieuw wordt gedaan, de "fans" :roflol:

Eens, er zijn wel wat losse eindjes, maar /care. Breaking Bad was inderdaad heel episch :D

Maar wie wat en waarom de night king is totaal niet uitgekomen. Ja 1 van de First men... terwijl er seizoenen naar toegeschreven wordt.

Er is toch een seizoen, ik weet niet vanbuiten welk seizoen, waar toch wordt uitgelegd hoe en waar de night king ontstaan is

Serieuze spoilers ahead:

ook in de laatste aflevering toch het gevoel van een beetje op mijn honger te zijn blijven zitten. Nooit gedacht dat Jon haar zelf ging kunnen neersteken tbh, had eerder gedacht aan showdown van legers. En Bran op de troon, die dude zegt nauwelijks 2 woorden en zit daar precies of hij is 24/7 stoned. Dan mag hij nog wijs en alziend zijn, toch een rare keuze waar iedereen zo onmiddelijk akkoord mee gaat.

Nadat Jon Daenarys neerstak en de draak naar haar corpse kwam kijken, had ik even gehoopt dat hij Jon ging proberen te roosteren (en aangezien deze targaryen is) en deze dit zou overleven zonder kleerscheuren en zo de rightful ruler te worden zonder verder bloedverlies. Maar de draak verkoos te troon te roosteren (wtf is up with that anyway, my queen no throne, no one a throne?). Behoorlijk teleurstellend imo.

Ook behoorlijk onrealistisch dat Grey worm Tyrion nog zo lang aan het woord laat, en nadat hij zich laat overtuigen om Tyrion te laten leven (na veel moeite) zich ook nog eens laat overtuigen om Jon te laten leven, die ZIJN queen vermoord heeft. As if :)

Serieuze spoilers ahead:

ook in de laatste aflevering toch het gevoel van een beetje op mijn honger te zijn blijven zitten. Nooit gedacht dat Jon haar zelf ging kunnen neersteken tbh, had eerder gedacht aan showdown van legers. En Bran op de troon, die dude zegt nauwelijks 2 woorden en zit daar precies of hij is 24/7 stoned. Dan mag hij nog wijs en alziend zijn, toch een rare keuze waar iedereen zo onmiddelijk akkoord mee gaat.

Nadat Jon Daenarys neerstak en de draak naar haar corpse kwam kijken, had ik even gehoopt dat hij Jon ging proberen te roosteren (en aangezien deze targaryen is) en deze dit zou overleven zonder kleerscheuren en zo de rightful ruler te worden zonder verder bloedverlies. Maar de draak verkoos te troon te roosteren (wtf is up with that anyway, my queen no throne, no one a throne?). Behoorlijk teleurstellend imo.

Ook behoorlijk onrealistisch dat Grey worm Tyrion nog zo lang aan het woord laat, en nadat hij zich laat overtuigen om Tyrion te laten leven (na veel moeite) zich ook nog eens laat overtuigen om Jon te laten leven, die ZIJN queen vermoord heeft. As if :)

Dat john haar neerstak had ik wel verwacht na vorige ep toen het hem begon te dagen dat ze toch niet helemaal is wat hij verwachte. vriendin is team arya dus die ging voor haar maar dat ze 2 main charachters zou afmaken geloofde ik niet in.
Het einde is idd niet 100% bevredigend zoveel opbouw en alles zo snel klaar. Vond de scenes wel erg mooi in dit seizoen.

De draken zelf die moesten net zo slim zijn als mensen en denk dus dat het verbranden van de troon een frustatie dingetje was dat klote ding heeft de dood van dany veroorzaakt. John is een targaryen daarom heeft die hem niet verbrand.
(john brand wel kijk maar naar een eerder seizoen waar die zn hand verbrand aan een lamp daarmee die een white walker in de brand zet in castle black).

Die bran idd, het hele seizoen zit die een beetje te spacen in die stoel van hem, er had zoveel voorkomen kunnen worden als hij ge-wargd had om te kunnen zien waar bv cersei up to was. De mop kwam ook toen die zij :waarom denkje dat ik meegekomen ben. Kerel was geen bran hij was the 3 eyed raven, en daarom kon die geen lord of winterfell zijn.

precies eerst mag die niet zeggen en vervolgens een speech van 10 minuten.

Al met al vond ik de eerste 6 seizoenen beter en ik ga ook zeker de boeken verder lezen wanneer (als) die uitkomen. Hoop dat het verhaal wel een andere kant opgaat daarin.

maxresdefault.jpg

Godver man gewoon helemaal ontdaan, had het wel verwacht.... vind het geen slecht eind ofzo maar ben ook niet echt tevreden weet niet. Zolang naar een serie uitkijken en nu is het over :janken:

Godver man gewoon helemaal ontdaan, had het wel verwacht.... vind het geen slecht eind ofzo maar ben ook niet echt tevreden weet niet. Zolang naar een serie uitkijken en nu is het over :janken:
Je kan nog altijd, vanaf seizoen 1, alles terugkijken :o

OT Ik vind het een klote einde, maar ook vooral klote dat dit het einde is. Aan de andere kant kijk ik wel uit naar de spin-offs die gaan komen, vooral nu we een hint hebben gehad van wat die gaan zijn..

Terug
Naar boven