- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat ze de Iron throne verliest is toch exact hetgeen ik ook zei. Ze verliest idd ook Jon al zweerde die nog altijd wel trouw naar haar toe, maar Jon beseft niet volledig (denk ik) dat Daenarys gelijk heeft over het feit, dat wanneer het nieuws uitkomt het volk hem op de troon zal willen, desondanks hij 100x kan herhalen dat hij het niet wilt.
Ik vind het ook wel mooi in beeld gebracht hoe je Jon zichtbaar ziet beginnen twijfelen aan 'zijn' queen haar vermogen om rechtschapen en vredevol te heersen. Ik gok op volgende aflevering een showdown tussen Daenarys haar volgelingen en Jon met zijn volgelingen. Maar omdat ik DB Weiss ooit had horen zeggen "verwacht geen happy end" dacht ik ook dat de white walkers uiteindelijk zouden winnen. Dus what do I know
Ik ben benieuwd.. Ik zet in op Arya die Danny met Needle omlegt.

. Ze verliest idd ook Jon al zweerde die nog altijd wel trouw naar haar toe, maar Jon beseft niet volledig (denk ik) dat Daenarys gelijk heeft over het feit, dat wanneer het nieuws uitkomt het volk hem op de troon zal willen, desondanks hij 100x kan herhalen dat hij het niet wilt.

kutkneus