- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar die dwerg met een simpel bootje net zo, en Jorah ook. Citadel, dynaris, north of the wall
Dragonstone ligt vlakbij King's landing en dat is nu ook weer nog lang niet het zuiden, eerder ergens in het midden... Als je dan weet dat een postduif iets tussen 70 en 100 km/u vliegt en die draken hopelijk nog sneller + we zijn wat mild omdat het fictie is valt het misschien allemaal nog wel mee?
Wat ik trouwens onrealistischer vond was het ijs dat op 1 nacht plots wel dik genoeg was terwijl het daar eeuwig vriest 
Tja, wat is de afstand tussen de muur en dragonstone? Waarschijnlijk wel te vinden op internet, maar niet direct de behoefte er lang naar te zoekenDragonstone ligt vlakbij King's landing en dat is nu ook weer nog lang niet het zuiden, eerder ergens in het midden... Als je dan weet dat een postduif iets tussen 70 en 100 km/u vliegt en die draken hopelijk nog sneller + we zijn wat mild omdat het fictie is valt het misschien allemaal nog wel mee?
Sowieso worden er al in de hele reeks gigantische afstanden afgelegd de hele tijd maar deze keer viel het natuurlijk wat harder op dan anders
edit: toch snel eens gegoogled en n site gevonden met wat GOT freaks die over n dag of twee spreken, dus inderdaad een dag langer was nodigWat ik trouwens onrealistischer vond was het ijs dat op 1 nacht plots wel dik genoeg was terwijl het daar eeuwig vriest
![]()
Euhm, ik heb hier in mijn vorige posts aangegeven dat ik het niet zo storend vond dat alles zo 'vlug vlug' gaat maar in episode 6 van dit seizoen, stoorde ik me toch aan het onrealistische tijdsverloop.
Het had niets te maken met 'vlug vlug' maar het tijdsverloop was gewoon niet realistisch.
Men verplaatst zich dus van 'north of the wall' tot aan de muur, van daaruit stuurt men een bericht naar Dynaris per postduif en zij verplaatst zich dan op haar beurt alweer over de halve wereld en dit binnen een dag ofzo?

Tja als je van te voren zegt 73 episodes. En je bent bij episode 60 (eind seizoen 6) en je moet nog alles aan elkaar knopen... Dan kun je niet 2 episodes uittrekken om Arya naar Winterfell te sturen of John beyond the wall.. Snap het wel, maar het maakt de belevenis wel minder.
Volgende week season finale aprox 90min so i've heard. Ben benieuwd. Draakje die de wall doet smelten??
Dat lijkt inderdaad een beetje op verdrinken in ijskoud waterMeh de kracht van de serie is er helaas wel uit aan het gaan. Blijft enigszins nog wel verslavend.
Toen ergens in het midden dat dodebeerding aanviel, ik schrok lol, was net aan het drinken. Bijna water over me heen.Weet ik in ieder geval hoe Jon zich voelde toen hij in het water viel.
Toen ergens in het midden dat dodebeerding aanviel, ik schrok lol, was net aan het drinken. Bijna water over me heen.Weet ik in ieder geval hoe Jon zich voelde toen hij in het water viel.

Mijn vrouw zat te sniffen op de bank!
En wat ik me dan afvroeg...Hoe kregen die white walkers die kettingen om die draak heen, als die op de bodem van dat meer lag 

Dikke aflevering.
Jammer dat het volgende seizoen pas over meer dan een jaar komt.
Volgend (en het laatste )seizoen zullen er maar 6 afleveringen zijn. Deze zullen wel 1,5 tot 2,0 uur per aflevering worden. Volgend seizoen begint waarschijnlijk pas eind 2018 of begin 2019...Dit was dus serieus de laatste aflevering van dit seizoen? Vond 10 afleveringen per seizoen al karig maar dit slaat alles....