AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Niet geopend, maar boek spoilers moeten echt weg blijven uit dit topic...

Wacht al hele dag met topic openen totdat ik de aflevering heb gezien

Had het na 1 minuut al ge-edit hoor, vond het zelf maar lame. Maar ze hebben mij net hetzelfde gehad met spoilers op youtube, bij de comments van trailer game of thrones het hele verhaal gezet hoe het ging aflopen...

Had het na 1 minuut al ge-edit hoor, vond het zelf maar lame. Maar ze hebben mij net hetzelfde gehad met spoilers op youtube, bij de comments van trailer game of thrones het hele verhaal gezet hoe het ging aflopen...
boeit eigenlijk niet hoe het afloopt aangezien er ook nog een seizoen 4 & 5 en misschien nog wel meer komt. dus voor dat er een einde aan is ben je al aardig wat jaartjes verder

ga denk ik na seizoen 3 ff het boek lezen, geen zin om te wachten

ga denk ik na seizoen 3 ff het boek lezen, geen zin om te wachten

dan begin je er maar al best nu aan, 3de boek bestaat uit 2 delen (elk 600blz), en ze gaan deze over 2 seizoenen verdelen. heb in de trailers al fragmenten gezien die in het 2de deel komen. en in de eerste aflevering krijg je al een gegeven dat je ook pas in het 2de deel normaal te weten komt. dus je zal ze allebei moeten lezen om iets van het verhaal te kunnen begrijpen als ze alles door elkaar gaan halen.

rechtstreeks het vervolg gaan lezen zit er niet in :D

Wat is dat voor idiote redenatie. Omdat iemand het voor jou verpest doe jij het ook maar voor andere?

Simpel, als je niets wil weten over hoe het afloopt - kijk niet naar comments op youtube. Als we gewoon afspreken dat we het hier spoiler vrij houden. Snap uberhaupt niet waar de behoefte van mijn mede-boek lezers vandaan komt om te spoilen.

Wat is dat voor idiote redenatie. Omdat iemand het voor jou verpest doe jij het ook maar voor andere?

Simpel, als je niets wil weten over hoe het afloopt - kijk niet naar comments op youtube. Als we gewoon afspreken dat we het hier spoiler vrij houden. Snap uberhaupt niet waar de behoefte van mijn mede-boek lezers vandaan komt om te spoilen.

Als er duidelijk boek spoiler boven staat, vind ik dat niet erg. Op die manier kunnen de boeklezers bijvoorbeeld afwijkende gebeurtenissen in de serie bespreken.

Boek spoiler:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat ben jij voor een idioot man, ik heb er 5 spoilers bij gezet, dus dan is het hun keus toch? Hou jij je idiote redenaties maar voor jezelf of ga effe lekker oprotten.

Wat ben jij voor een idioot man, ik heb er 5 spoilers bij gezet, dus dan is het hun keus toch? Hou jij je idiote redenaties maar voor jezelf of ga effe lekker oprotten.

:roflol:

Is toch alleen maar logisch wat die zegt man, in de topictitel staat zelfs (tv serie) , dat jij dan boekspoilers neerzet omdat iemand anders het voor jou verpest geeft alleen maar aan dat je een kneus bent.

5 spoilers of 1 spoiler maakt geen verschil. In geen enkele spoiler stond dat het om een boekspoiler zou gaan. Als je alle eps hebt gezien moet je er gewoon vanuit kunnen gaan dat je hier alles kunt lezen.

Laatst bewerkt:
ken er niet een apart topic gemaakt worden over de boeken? zijn we van dat gezeik af.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf is jullie probleem :roflol:
Ik zet voor 1 minuut in 5 spoilers 2 personages die uiteindelijk sterven, big ****ing deal, ga dan maar wenen in een hoekje stelletje kinderen.

Wtf is jullie probleem :roflol:
Ik zet voor 1 minuut in 5 spoilers 2 personages die uiteindelijk sterven, big ****ing deal, ga dan maar wenen in een hoekje stelletje kinderen.
Daar schiet je toch niks mee op..? Het enige doel dat dat dient is letterlijk spoilen voor mensen. Mensen die de boeken al gelezen hebben weten het toch al, dus daar hoef je het niet tegen te vertellen.

Ik open zekerheidshalve gewoon dit topic niet meer totdat ik ook alle boeken heb gelezen.

Het punt is ook niet de spoiler, maar de reden van het spoilen zoals Daster al zegt. Normaal worden de spoilers gebruikt om de laatste aflevering te bespreken, niet om willekeurig dingen te gaan vertellen die iemand die de serie volgt nog niet kan weten. De enige die zich als een kind gedraagt ben jij dan ook zelf.

Het punt is ook niet de spoiler, maar de reden van het spoilen zoals Daster al zegt. Normaal worden de spoilers gebruikt om de laatste aflevering te bespreken, niet om willekeurig dingen te gaan vertellen die iemand die de serie volgt nog niet kan weten. De enige die zich als een kind gedraagt ben jij dan ook zelf.
Ook in 5 spoilers verpakken. Echt te triest

Terug
Naar boven