AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Hahaha Arrow vergelijken met Game of Thrones, en dan nog zeggen dat Arrow beter is ook.

Ik hoop dat die dwerg zijn eigen leger samenstelt en dat kasteel alsnog krijgt.

iemand al een torrent en NL subs erbij? :o

In, ik ga nu de eerste aflevering van seizoen 3 kijken:cool:

van bierdopje.com

work in progress:
Game of Thrones - S03E01 - pinkGaai - 01 april 2013 12:33 - Verwacht: 01/04/201 90%

Laatst bewerkt:
linkerkant bij actieve WIPS,meer work in progress

Of je gebruikt gewoon BSplayer en bij het openen van een aflevering zoekt hij automatisch ondertiteling.

hij mag wel is opschieten met ze ondertiteling hehe wou eigenlijk zo nou rond deze tijd gaan kijken

Ook eerste aflevering weer binnen. Ben benieuwd.
In het begin vond ik het een vreemde serie, maar hij is echt gaaf.

Daaammn ik had zolang gewacht op deze aflevering en kan alweer niet wachten tot de volgende aflevering :) Zeker de beste show op tv momenteel

work in progress:
Game of Thrones - S03E01 - pinkGaai - 01 april 2013 12:33 - Verwacht: 01/04/201 90%!

bijna dus!

work in progress:
Game of Thrones - S03E01 - pinkGaai - 01 april 2013 12:33 - Verwacht: 01/04/201 90%!

bijna dus!

Twee uur geleden stond die zo ook al.

Maar me engels zou wel wat beter mogen zo op 20 jarige leeftijd haha. Maar dit komt nog wel moet alleen nog kijken hoe ik het beste weer naar fatsoenlijk niveau krijg voordat ik weer verder met school ga.

Goed Engels of niet er zijn altijd wel stukjes die je ff niet begrijpt zonder ondertiteling, je kan mij niet vertellen dat er iemand is die elk detail snapt.

Volg het altijd prima. En ook klopt de meeste ondertiteling toch niet met juiste vertaling.

Terug
Naar boven