XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

Het punt is ook niet de spoiler, maar de reden van het spoilen zoals Daster al zegt. Normaal worden de spoilers gebruikt om de laatste aflevering te bespreken, niet om willekeurig dingen te gaan vertellen die iemand die de serie volgt nog niet kan weten. De enige die zich als een kind gedraagt ben jij dan ook zelf.

Ik zeg 2 personages die gaan sterven? ik vind dat jullie gewoon ongelofelijk overdrijven met jullie kinderachtig gedoe, jezus man, ik dwing jullie toch niet om die spoilers te openen?

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 19:55 ----------

Ook in 5 spoilers verpakken. Echt te triest

Het enige wat triest is is jullie gedrag op dit moment.

Ik open zekerheidshalve gewoon dit topic niet meer totdat ik ook alle boeken heb gelezen.

Bye bye

Ik zeg 2 personages die gaan sterven? ik vind dat jullie gewoon ongelofelijk overdrijven met jullie kinderachtig gedoe, jezus man, ik dwing jullie toch niet om die spoilers te openen?
Mensen verwachten dat een spoiler over de afgelopen aflevering gaat, nogal logisch dat ze boos worden als jij het hele verhaal loopt te verkloten.

Tyrion is echt een held

Mensen verwachten dat een spoiler over de afgelopen aflevering gaat, nogal logisch dat ze boos worden als jij het hele verhaal loopt te verkloten.

Oh in dat geval. Ik wist niet dat een spoiler automatisch over de afgelopen aflevering zou moeten gaan, staat ook nergens vermeld trouwens :)

Idd. Wel rot dat z'n vader hem als een mislukte dwerg behandelt :roflol:

En hem de schuld geeft dat zijn moeder is overleden tijdens zijn geboorte. Ik ben echt benieuwd wat hij allemaal nog gaat doen.

Haha, ik heb de boeken hier zelf ook wel liggen, alleen denk ik als ik nu weer met boek 1 begin en tegelijk de serie kijk ik alleen maar in de war raak.

Is het leuk om de serie te zien als je de boeken hebt gelezen, vind de serie namelijk top en wil graag de boeken lezen.
Ben bang dat de serie dan gaat tegenvallen ?

Lees dan gewoon eerst boek 1+2, dan verraad je niks van de serie.

I could tell you :rolleyes:

j/k, zover in het verhaal ben ik zelf nog niet :D

I could tell you ;).

Is het leuk om de serie te zien als je de boeken hebt gelezen, vind de serie namelijk top en wil graag de boeken lezen.
Ben bang dat de serie dan gaat tegenvallen ?

Dat heb ik bij veel films/boeken, maar niet bij GOT. Soms is het wel jammer dat je in de series minder achtergrond krijgt, of dat bepaalde personages weggelaten worden, maar de serie blijft zelfs na het lezen van de boeken heel aangenaam.

Seizoen 2 heb ik gekeken toen ik boek 5 al uit had gelezen, en ik heb er nog steeds enorm van genoten :). De boeken zijn echt een aanrader, je krijgt zo veel meer informatie.

I could tell you ;).

Dat heb ik bij veel films/boeken, maar niet bij GOT. Soms is het wel jammer dat je in de series minder achtergrond krijgt, of dat bepaalde personages weggelaten worden, maar de serie blijft zelfs na het lezen van de boeken heel aangenaam.

Seizoen 2 heb ik gekeken toen ik boek 5 al uit had gelezen, en ik heb er nog steeds enorm van genoten :). De boeken zijn echt een aanrader, je krijgt zo veel meer informatie.

inb4 we spoilen samen heel GoT voor hardgains in een karmabericht.

Ben het overigens wel met je heen. De boeken zijn echt heel cool, zelfs als je de serie al hebt gezien. Je moet ook vooral niet denken "oh ik heb seizoen 1 gezien dus ik begin met lezen bij boek 2". Bijvoorbeeld het gevecht met Jaimy in seizoen 1, waarbij die gevangen wordt door Rob wordt daar veel uitvoeriger in beschreven. Jaimy zou de beste vechter van de Seven Kingdoms moeten zijn en dat komt bijvoorbeeld veel minder terug in de serie. Boeken > serie, maar dat maakt de serie niet minder mooi.

srs. Elke keer als ik dit topic bekijk ben ik bang dat een persoon, die het boek heeft gelezen, in een ragebui een supergrote spoiler heeft neergezet :roflol:

zonder spoilerteken dan

srs. Elke keer als ik dit topic bekijk ben ik bang dat een persoon, die het boek heeft gelezen, in een ragebui een supergrote spoiler heeft neergezet :roflol:

zonder spoilerteken dan

:roflol:

inb4 we spoilen samen heel GoT voor hardgains in een karmabericht.

Ben het overigens wel met je heen. De boeken zijn echt heel cool, zelfs als je de serie al hebt gezien. Je moet ook vooral niet denken "oh ik heb seizoen 1 gezien dus ik begin met lezen bij boek 2". Bijvoorbeeld het gevecht met Jaimy in seizoen 1, waarbij die gevangen wordt door Rob wordt daar veel uitvoeriger in beschreven. Jaimy zou de beste vechter van de Seven Kingdoms moeten zijn en dat komt bijvoorbeeld veel minder terug in de serie. Boeken > serie, maar dat maakt de serie niet minder mooi.

inb4 shitload of karma :o

Oh in dat geval. Ik wist niet dat een spoiler automatisch over de afgelopen aflevering zou moeten gaan, staat ook nergens vermeld trouwens :)

Om je even uit je droom te helpen:

Wat is de titel van dit topic?

Juist: (TV Serie)

Wat betekent dat je hier de TV serie bespreekt.
Het staat er ook expres, omdat de TV-serie zeer veel achterloopt op de boeken.
Anders zou de titel wel Game of Thrones (TV Serie & boeken) zijn bijvoorbeeld.

Dus is het dan niets meer dan normaal, dat wanneer jij een spoiler post die veel en veel verder gevorderd is dan de TV serie, je het er even bij zet, dat de spoiler een stuk verder gaat dan waar de serie gebleven is?

Sorry hoor, maar om dit om "Onwetendheid" te gooien vind ik wel een beetje ..apart, vooral omdat het al duidelijk in de titel staat dat dit om de serie en niet de boeken gaat.

--------

Dit is overigens bij elke serie-topic zo. Wanneer er ook boeken van zijn, zetten personen duidelijk "TV SHOW ONLY" in de titel neer, om even te verduidelijken dat het niet gewaardeerd wordt als er book-only dingen gespoiled worden. Dit is geen unieke uitzondering.

Ter voorbeeld: Kijk eens in dit topic: bovenaan in het wit staat er een duidelijke waarschuwing om rare acties zoals de jouwe, te voorkomen: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=82188 en ook jouw "grap" staat er bij als voorbeeld: boekspoilers in een spoilertag zetten zonder notificatie, waardoor de aanname bestaat dat het over de TV-show gaat en jij alles verpest voor de rest.

en kijk hier: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=225659 hier leggen ze duidelijk uit dat dat topic speciaal voor het boek is, met lettergrote 7 ofzo, dat je gewaarschuwd bent als je alleen de show kijkt.

Laatst bewerkt:
Om je even uit je droom te helpen:

Wat is de titel van dit topic?

Juist: (TV Serie)

Wat betekent dat je hier de TV serie bespreekt.
Het staat er ook expres, omdat de TV-serie zeer veel achterloopt op de boeken.
Anders zou de titel wel Game of Thrones (TV Serie & boeken) zijn bijvoorbeeld.

Dus is het dan niets meer dan normaal, dat wanneer jij een spoiler post die veel en veel verder gevorderd is dan de TV serie, je het er even bij zet, dat de spoiler een stuk verder gaat dan waar de serie gebleven is?

Sorry hoor, maar om dit om "Onwetendheid" te gooien vind ik wel een beetje ..apart, vooral omdat het al duidelijk in de titel staat dat dit om de serie en niet de beoken gaat.

--------

Dit is overigens bij elke serie-topic zo. Wanneer er ook boeken van zijn, zetten personen duidelijk "TV SHOW ONLY" in de titel neer, om even te verduidelijken dat het niet gewaardeerd wordt als er book-only dingen gespoiled worden.

Hoe kan jij oordelen over de spoiler als jij de spoiler zelf niet gezien hebt?
En wat jij nu allemaal aanhaalt verandert nog niets aan het feit dat nergens in dit topic staat dat een spoiler automatisch over de voorgaande aflevering zou moeten gaan.

Kunnen we nu stoppen over deze bs of moet ik verder met jullie discussiëren dat jullie totaal geen redelijke argumenten hebben?

---------- Post toegevoegd 7 April 2013 om 01:31 ----------

Dit is overigens bij elke serie-topic zo. Wanneer er ook boeken van zijn, zetten personen duidelijk "TV SHOW ONLY" in de titel neer, om even te verduidelijken dat het niet gewaardeerd wordt als er book-only dingen gespoiled worden. Dit is geen unieke uitzondering.

Ter voorbeeld: Kijk eens in dit topic: bovenaan in het wit staat er een duidelijke waarschuwing om rare acties zoals de jouwe, te voorkomen: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=82188 en er staat ook jouw "grap" in dat je even boekspoilers in een spoilertag zet zonder notificatie, waardoor de aanname bestaat dat het over de TV-show gaat en jij alles verpest.

en kijk hier: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=225659 hier leggen ze duidelijk uit dat dat topic speciaal voor het boek is, met lettergrote 7 ofzo, dat je gewaarschuwd bent als je alleen de show kijkt.

Goed dat je dat aanhaalt, maar staat dergelijke waarschuwing in dit topic? Nee, dacht het niet.

Geloof me, ik heb er geen plezier in om dit cuntish behaviour aan te blijven houden (degelijke tegenargumenten geven), maar als jij het nodig vind om hier nog over door te discussiëren doe ik dat ook gewoon. (alhoewel dat ook helemaal niet de bedoeling is van dit topic ;) )

Laatst bewerkt:
Hoe kan jij oordelen over de spoiler als jij de spoiler zelf niet gezien hebt?

Boze reacties zeggen genoeg :P Ik ga niet expres ook nog de spoiler bekijken.

En wat jij nu allemaal aanhaalt verandert nog niets aan het feit dat nergens in dit topic staat dat een spoiler automatisch over de voorgaande aflevering zou moeten gaan.

Klopt, waar spoilertags voor gebruikt worden is om de verhaallijn te bespreken die MAXIMAAL tot de laatste aflevering gaat, en niet verder. Dus geen boek-info, maar puur de aflevering, dat is wat ermee bedoeld werd.

Je hebt het verkeerd geïnterpreteerd.

Kunnen we nu stoppen over deze bs of moet ik verder met jullie discussiëren dat jullie totaal geen redelijke argumenten hebben?

En wat ik heb aangekaart is pure logica en waterdicht, maar succes. ;)

Geloof me, ik heb er geen plezier in om dit cuntish behaviour aan te blijven houden (degelijke tegenargumenten geven), maar als jij het nodig vind om hier nog over door te discussiëren doe ik dat ook gewoon. (alhoewel dat ook helemaal niet de bedoeling is van dit topic ;) )

Ik hou me er verder ook buiten, wilde alleen wat ophelderen! Fijne avond nog. :D

Terug
Naar boven