AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

3e aflevering gezien. Blijf nog altijd op mijn honger zitten, maar hoe langer ik wacht des te beter de 'clash' gaat zijn denk ik.

sick serie tog wel hoor, leuke karakters zitten er tussen zoals die dwerg vanavond ep 4 kijken

Het kan me nog niet echt meesleuren in het verhaal. De weinige zwaarden die je ziet slingeren, zijn zo fake als iets, dus voor de actie moet je de serie niet zien (tot hiertoe..). In aflevering 4 wordt volgens mij weinig richting gegeven aan de verdere afloop van de serie, dus waar gaat dit nu naartoe :p

dat blonde wijf is wel geil zeg godver

Het kan me nog niet echt meesleuren in het verhaal. De weinige zwaarden die je ziet slingeren, zijn zo fake als iets, dus voor de actie moet je de serie niet zien (tot hiertoe..). In aflevering 4 wordt volgens mij weinig richting gegeven aan de verdere afloop van de serie, dus waar gaat dit nu naartoe :p

Winter is coming...

snap die draken zooi niet man , en wat zijn die eieren man

Ik denk dat door de warmte er baby draakjes uit de eieren gaan komen

Ik hoop dat die wolven groot worden ...

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt to nu toe een grote intro voor iets dat gaat komen ofzo...:o

Het 5de boek (van de in totaal 7) komt op 12 juli uit, 1040 pagina's. Die kan je hier al reserveren http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/a-dance-with-dragons/1001004006104986/index.html#product_description

De omschrijving van dat boek :cool:
The fifth volume in the greatest epic work of the modern age The future of the Seven Kingdoms hangs in the balance. In the east, Daenerys, last scion of House Targaryen, her dragons grown to terrifying maturity, rules as queen of a city built on dust and death, beset by enemies. Now that her whereabouts are known many are seeking Daenerys and her dragons. Among them the dwarf, Tyrion Lannister, who has escaped King's Landing with a price on his head, wrongfully condemned to death for the murder of his nephew, King Joffrey. But not before killing his hated father, Lord Tywin. To the north lies the great Wall of ice and stone -- a structure only as strong as those guarding it. Eddard Stark's bastard son Jon Snow has been elected the 998th Lord Commander of the Night's Watch, but he has enemies both in the Watch and beyond the Wall, where the wildling armies are massing for an assault. On all sides bitter conflicts are reigniting, played out by a grand cast of outlaws and priests, soldiers and skinchangers, nobles and slaves. The tides of destiny will inevitably lead to the greatest dance of all!

Wtf is dit?! Homo's in de serie?! Faakk!!

5e aflevering maandag gezien, vond het zeker niet slecht! Er beginnen verschuivingen te komen in vriendschappen en de eerste gevechten werden gezien. Boeiend! Ik hoop dat die ruiters (dothroti ofzoiets) met bootjes gaan varen en met zijn 40.000 op stap gaan :D

Ik heb hier het eerste boek liggen, maar die ligt stof te verzamelen. Op driekwart van het boek was er nog geen **** gebeurd, en ik haat het als het alleen maar om politiek gaat, en vooral als er te veel hoofdpersonen inzitten (ik raak in de war door al die namen).

Ik zag dat iemand alle uitgekomen boeken al had gelezen, en nu twijfel ik dus of ik toch even door moet bijten. Wordt het beter????

De serie ben ik nu wel aan het kijken, maar ik heb daar ook al moeite mee omdat het niet echt 'action packed' is. Door de lekkere jetsers hou ik het vol :)

Beste serie op dit moment, 5e aflevering was zeker de beste.

Kijk nu al weer uit naar zondag.

Er gaat nog zoveel moois gebeuren, maar wil er nog niks over zeggen :)

Tot en met boek 3 gelezen een jaar of 9 geleden. Kan me alleen boek 1 nog redelijk goed herinneren om de een of andere rede. Goede serie wel.

Wel bot dat die giant kerel zijn paard even onthoofd :p

die homo's waren wel een beetje jammer

verder erg goede serie

het einde van ep 6 haha t*ring.

Downloading episode 7 at the moment... ;)

You jelly?

Terug
Naar boven