AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

• Topic Starter Topic Starter
Was die episode niet in erg slechte kwaliteit?

Was die episode niet in erg slechte kwaliteit?

bwa, valt te doen hoor. Normaal download ik 720p, dus wel een degelijk verschil. Maar even goed als dvdrip fzo

Game.of.Thrones-S01E07-You.Win.or.You.jpg

bscap0035.jpg

thnx, normaal is hij pas maandag te downloaden toch? Of nu ook al zondagavond?

Hoe is deze serie? Heb het niet zo heel erg op fantasy, maar dit schijnt wel heel goed te zijn.

ik zie em nu ook pas, komt door mn filters :( ff checken

Mai aflevering 7 is wel niiice

Dogo heeft gesproken dat hij boten gaat gebruiken om over de zwarte zee te gaan, 7 tronen te veroveren zodat de laatste targaryan zoon op die troon kan.
Er begint meer besef te komen van wildlings en nu het binnenkort weer zware winter wordt, gaat dit nogal wat geven!
Die kerel , die hand van de koning, wordt even zwaar in't zak gezet op het einde damn. Zijn leger komt er weliswaar aan.

Its going to be a biiigg fight

was wel nice ja, ben benieuwd naar de Draken :d

Mai aflevering 7 is wel niiice

Dogo heeft gesproken dat hij boten gaat gebruiken om over de zwarte zee te gaan, 7 tronen te veroveren zodat de laatste targaryan zoon op die troon kan.
Er begint meer besef te komen van wildlings en nu het binnenkort weer zware winter wordt, gaat dit nogal wat geven!
Die kerel , die hand van de koning, wordt even zwaar in't zak gezet op het einde damn. Zijn leger komt er weliswaar aan.

Its going to be a biiigg fight

Dat gaan we wrs pas in seizoen 2 zien, gezien de pacing van de serie. :)

hoop dat ze al zijn begonnen met filmen.... anders kennen we nog lang wachten

''Due to the show's epic scope, the 10-episode first season took seven months to film.''

was wel nice ja, ben benieuwd naar de Draken :d

Jep! en die wolven ook, die moeten toch al groot zijn ondertussen?

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

hoop dat ze al zijn begonnen met filmen.... anders kennen we nog lang wachten

''Due to the show's epic scope, the 10-episode first season took seven months to film.''

Volgens wikipedia pas in 2012 :(

maar hopelijk is tegen dan een spartacus 3 uit, zodat ik daar even zoet mee ben

Jep! en die wolven ook, die moeten toch al groot zijn ondertussen?

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Volgens wikipedia pas in 2012 :(

maar hopelijk is tegen dan een spartacus 3 uit, zodat ik daar even zoet mee ben
hoe willen ze dat doen, zijn gewoon honden man :P

Check trouwens de preview van episode 8!

bedoel die dingen wat er nu rondlopen zijn gewoon honden :P

Damn, ik vond series echt niks eerst maar Spartacus en nu Game of Thrones hebben me om gekregen :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven