Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

zware shit die laatste aflevering

fuarckkk brute aflevering, geef nieuwe !!

fuarckkk brute aflevering, geef nieuwe !!

Ok ok hier

images?q=tbn:ANd9GcTRs4vUu6__gw3IGFV6Wn3h1hD_Xts7JEt5IVoCkUOqEDZ2Hf18&t=1.jpg

zijn er hier ook mensen die nu de boeken willen lezen?

intredasting_RE_Toothfairy-s685x567-170917.jpg

Show wordt met de week beter.

Fuuuuuaaaa ik heb net episode 5 afgekeken, episode 6 nog niet klaar
met downloaden :(. Echt een goede serie!

episode 8 binnen, ff checken :d

goeie aflevering weer, wordt spannend :D

fwuaark die aflevering 8. Ik begin meer en meer zicht te krijgen op het wereldje en dingen te snappen. Snap nog altijd niet goed wie of wat de 'mad king' is geweest. Ik denk een Targaryen afgemaakt door een Lannister?
Ik krijg ook te weinig info over die walkers, en vind het bizar dat zo'n knight of the wall ineens zombie werd.

Voor de rest is het nagelbijten. Die drogo wordt trouwens vetter met de aflevering!! En kaleesha wordt geiler met de minuut als ze dat taaltje spreekt.

fwuaark die aflevering 8. Ik begin meer en meer zicht te krijgen op het wereldje en dingen te snappen. Snap nog altijd niet goed wie of wat de 'mad king' is geweest. Ik denk een Targaryen afgemaakt door een Lannister?
Ik krijg ook te weinig info over die walkers, en vind het bizar dat zo'n knight of the wall ineens zombie werd.

Voor de rest is het nagelbijten. Die drogo wordt trouwens vetter met de aflevering!! En kaleesha wordt geiler met de minuut als ze dat taaltje spreekt.

The mad king was de koning voor dat Robert Barethian koning is. Hij werd gek (mad) en toen heeft Jaimy Lanicster hem in zijn rug gestoken.

The mad king was de koning voor dat Robert Barethian koning is. Hij werd gek (mad) en toen heeft Jaimy Lanicster hem in zijn rug gestoken.

uhu, die dingen wist ik nog wel, maar wat had house stark ermee te maken? Weet je dat mss? En the mad king is dan vader van kaleesha, laatste targaryen?

Afgemaakt door de kingslayer (jaime lannister) volgens mij.
Die dikke zei dat die zombies zo zijn geworden door de aanraking van een white walker.
En dat gevecht was zeker bruut, komt heel overtuigend en woest over. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

uhu, die dingen wist ik nog wel, maar wat had house stark ermee te maken? Weet je dat mss? En the mad king is dan vader van kaleesha, laatste targaryen?

Weeknie. Ging een beetjr googlen maar was te bang dat ik oer ongeluk tegen een spoiler aan zou lopen.

De mad king had volgens mij de vader van ned stark in de troonzaal laten executeren terwijl de aanwezigen toekeken. Meer dan dat weet ik niet.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

link naar hd ep08? will give karma

google.nl

Terug
Naar boven