AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Blijkbaar ben ik de enige die deze aflevering niks vond. Season 3 gaat ****ing traag vooruit, hele Theon-gebeuren was filler(compleet anders in boek). Doet me beetje denken aan de hobbit.

Blijkbaar ben ik de enige die deze aflevering niks vond. Season 3 gaat ****ing traag vooruit, hele Theon-gebeuren was filler(compleet anders in boek). Doet me beetje denken aan de hobbit.

Dat dacht ik dus ook. Begon al aan mezelf te twijfelen. Al deze shit rondom Theon komt helemaal niet in het boek voor right?

Dat dacht ik dus ook. Begon al aan mezelf te twijfelen. Al deze shit rondom Theon komt helemaal niet in het boek voor right?
Al die shit over Theon komt wel voor in het boek, volgens mij gaan ze er juist sneller doorheen dan je denkt. Wat je nu ziet is boek 5 materiaal.

ga nu de nieuwe episode kijken, ben benieuwd

Standaard routine op maandag

Rug training, shitload eten rapen en GoT episode checken. Feelsgoodman

haha alle 2 ****ed Tyrion en dan Cersei.. Als Jaime terug kan heeft hij wel pech, kan zelfs niet meer fappen nu

haha alle 2 ****ed Tyrion en dan Cersei.. Als Jaime terug kan heeft hij wel pech, kan zelfs niet meer fappen nu

idd, benieuwd hoe die h**r van tyrion daarop gaat reageren :o wel spijtig dat ze niet meer van daenerys hebben getoond :(
en dat heumeu gedoe met die loras moet echt eens ophouden :roflol:

idd, benieuwd hoe die h**r van tyrion daarop gaat reageren :o wel spijtig dat ze niet meer van daenerys hebben getoond :(
en dat heumeu gedoe met die loras moet echt eens ophouden :roflol:

Wordt ik ook een beetje moe van. In bijna elke serie zit tegenwoordig wel een homo , maar een lesbienne zie je zelden :rolleyes:

Homo's. Waar blijven de naakte lekkere wijven

Beter gaan we dany's t**ten weer zien komende episodes. Wel lekker veel bloot weer in deze epi.

het verhaal rond john sno blijft toch geweldig :D

ben net begonnen heb nog wat inhaalwerk te doen, begon eigenlijk omdat ik op onderstaande link stuitte ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Zonder ondertiteling weet je natuurlijk niet of het Jon of John is he

Terug
Naar boven