- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar ben ik de enige die deze aflevering niks vond. Season 3 gaat ****ing traag vooruit, hele Theon-gebeuren was filler(compleet anders in boek). Doet me beetje denken aan de hobbit.
Dat dacht ik dus ook. Begon al aan mezelf te twijfelen. Al deze shit rondom Theon komt helemaal niet in het boek voor right?
haha alle 2 ****ed Tyrion en dan Cersei.. Als Jaime terug kan heeft hij wel pech, kan zelfs niet meer fappen nu
wel spijtig dat ze niet meer van daenerys hebben getoond 

haha alle 2 ****ed Tyrion en dan Cersei.. Als Jaime terug kan heeft hij wel pech, kan zelfs niet meer fappen nu
idd, benieuwd hoe die h**r van tyrion daarop gaat reagerenwel spijtig dat ze niet meer van daenerys hebben getoond
en dat heumeu gedoe met die loras moet echt eens ophouden

Wordt ik ook een beetje moe van. In bijna elke serie zit tegenwoordig wel een homo , maar een lesbienne zie je zelden

Dat dacht ik dus ook. Begon al aan mezelf te twijfelen. Al deze shit rondom Theon komt helemaal niet in het boek voor right?
Blijkbaar ben ik de enige die deze aflevering niks vond. Season 3 gaat ****ing traag vooruit, hele Theon-gebeuren was filler(compleet anders in boek). Doet me beetje denken aan de hobbit.
Zonder ondertiteling weet je natuurlijk niet of het Jon of John is he