growlikeweed
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 136
Tzijn niet echt boekspoilers? Kerel had het toch ook gezegd wie die was in de aflevering van anderhalve week geleden?
Ja, dus het is geen spoiler meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tzijn niet echt boekspoilers? Kerel had het toch ook gezegd wie die was in de aflevering van anderhalve week geleden?
Hij had niet anderhalve week geleden gezegd wie hij was. Theon zei the Karstark, toen zei hij you're right. Maar op het einde zei de martelaar je bent vergeten 1 vraag te stellen, am I a lair? Dus hij loog, en het was dus wel een spoiler.
Enige waaraan je het kon weten is, zoals FabulaActaEst zegt, aan het feit dat je op de hoogte moet zijn dat de Boltons bekend staan om het villen. Die indruk werd nergens in de tv-serie gewekt (volgens mij) en dus zouden de meeste die connectie niet hebben gemaakt.
Anyway niet alles vertelt, dus niet teveel nadenken en patiently wachten op de volgende episode.
Hij had niet anderhalve week geleden gezegd wie hij was. Theon zei the Karstark, toen zei hij you're right. Maar op het einde zei de martelaar je bent vergeten 1 vraag te stellen, am I a lair? Dus hij loog, en het was dus wel een spoiler.
Enige waaraan je het kon weten is, zoals FabulaActaEst zegt, aan het feit dat je op de hoogte moet zijn dat de Boltons bekend staan om het villen. Die indruk werd nergens in de tv-serie gewekt (volgens mij) en dus zouden de meeste die connectie niet hebben gemaakt.
Anyway niet alles vertelt, dus niet teveel nadenken en patiently wachten op de volgende episode.
Aardige aflevering.
Waarom ze die dikkerd dan weer zo dom maken is mij een raadsel. Hey, ik heb een vreemde dolk, ik steek een white walker en hij gaat dood, het gevaar is geweken. Snel vluchten zonder de dolk!

Aardige aflevering.
Waarom ze die dikkerd dan weer zo dom maken is mij een raadsel. Hey, ik heb een vreemde dolk, ik steek een white walker en hij gaat dood, het gevaar is geweken. Snel vluchten zonder de dolk!
+1, erger me al aan die kerel sinds die in de serie kwam.
Hoop wel dat er wat meer actie komt binnenkort en die kerel die z'n kameraden had afgeslacht vertrouw ik voor geen meter
Hier zat ik ook al aan te denken. Volgens mij is het hem gewoon wel. En ik zei was aan het ragen op het eind 'neem die k*t dolk nou mee!!!'. Echt een kneus...Die wil gewoon dat wijf nken, I suppose. Zou ook best die dude kunnen zijn die Arya elke keer had geholpen met die kills, lijkt er op en op 't eind zei die "Vallar Morghulis"

weet iemand waarom die white walker zo makkelijk doodgaat als je hem in zn schouderblad steekt??
edit: nevermind, het komt omdat de dolk van dragonglass is

weet iemand waarom die white walker zo makkelijk doodgaat als je hem in zn schouderblad steekt??
edit: nevermind, het komt omdat de dolk van dragonglass is

leuk dat Maarten vd Weijden ook een rol heeft gekregen
![]()