MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Het is geen boekspoiler. Je moet maar beter opletten tijdens de serie zelf.

De Boltons zijn trouwens bekend om het feit dat ze hun tegenstanders villen, vandaar ook de gevilde man die op hun wapenschild staat (die kan je duidelijk zien tijdens de scenes in Harrenhal de laatste 2 afl). De bastaardzoon van Bolton is dus Theon aan het villen.

Wat hij exact met de vinger doet: hij vilt de vinger om Theon te doen smeken zijn vinger af te snijden (om zo minder pijn te hebben).

Tzijn niet echt boekspoilers? Kerel had het toch ook gezegd wie die was in de aflevering van anderhalve week geleden?

Ja, dus het is geen spoiler meer.

Hij had niet anderhalve week geleden gezegd wie hij was. Theon zei the Karstark, toen zei hij you're right. Maar op het einde zei de martelaar je bent vergeten 1 vraag te stellen, am I a lair? Dus hij loog, en het was dus wel een spoiler.

Enige waaraan je het kon weten is, zoals FabulaActaEst zegt, aan het feit dat je op de hoogte moet zijn dat de Boltons bekend staan om het villen. Die indruk werd nergens in de tv-serie gewekt (volgens mij) en dus zouden de meeste die connectie niet hebben gemaakt.

Anyway niet alles vertelt, dus niet teveel nadenken en patiently wachten op de volgende episode.

Hij had niet anderhalve week geleden gezegd wie hij was. Theon zei the Karstark, toen zei hij you're right. Maar op het einde zei de martelaar je bent vergeten 1 vraag te stellen, am I a lair? Dus hij loog, en het was dus wel een spoiler.

Enige waaraan je het kon weten is, zoals FabulaActaEst zegt, aan het feit dat je op de hoogte moet zijn dat de Boltons bekend staan om het villen. Die indruk werd nergens in de tv-serie gewekt (volgens mij) en dus zouden de meeste die connectie niet hebben gemaakt.

Anyway niet alles vertelt, dus niet teveel nadenken en patiently wachten op de volgende episode.

Ah ik dacht dat die met dat "Am i a liar?" bedoelde dat die hem dus niet vrij zou laten..

Dat de Boltons villers waren was mij ook niet bekend, maar ik kan me er deze keer niet echt druk om maken als wij het nog niet hoorden te weten. Schept wel iets meer duidelijkheid zo

Om terug te komen op Sansa...

In seizoen 2 zei Roose Bolton aan Rob Stark dat hij zijn bastaardzoon Winterfell kan laten heroveren.

• Topic Starter Topic Starter
Aardige aflevering.

Waarom ze die dikkerd dan weer zo dom maken is mij een raadsel. Hey, ik heb een vreemde dolk, ik steek een white walker en hij gaat dood, het gevaar is geweken. Snel vluchten zonder de dolk!

Aardige aflevering.

Waarom ze die dikkerd dan weer zo dom maken is mij een raadsel. Hey, ik heb een vreemde dolk, ik steek een white walker en hij gaat dood, het gevaar is geweken. Snel vluchten zonder de dolk!

:roflol:

Idd achterlijk dat ie dat laat liggen.
Voor de rest een vermakelijke aflevering.

Aardige aflevering.

+1, erger me al aan die kerel sinds die in de serie kwam.

Hoop wel dat er wat meer actie komt binnenkort en die kerel die z'n kameraden had afgeslacht vertrouw ik voor geen meter

+1, erger me al aan die kerel sinds die in de serie kwam.

Hoop wel dat er wat meer actie komt binnenkort en die kerel die z'n kameraden had afgeslacht vertrouw ik voor geen meter

Die wil gewoon dat wijf nken, I suppose. Zou ook best die dude kunnen zijn die Arya elke keer had geholpen met die kills, lijkt er op en op 't eind zei die "Vallar Morghulis"

Die wil gewoon dat wijf nken, I suppose. Zou ook best die dude kunnen zijn die Arya elke keer had geholpen met die kills, lijkt er op en op 't eind zei die "Vallar Morghulis"
Hier zat ik ook al aan te denken. Volgens mij is het hem gewoon wel. En ik zei was aan het ragen op het eind 'neem die k*t dolk nou mee!!!'. Echt een kneus...:rolleyes:

weet iemand waarom die white walker zo makkelijk doodgaat als je hem in zn schouderblad steekt??

edit: nevermind, het komt omdat de dolk van dragonglass is :o

Laatst bewerkt:
mooie aflevering weer, goed dat ze weer wat meer van daenerys laten zien

daenerys, lekker pittig dametje :D Maar onze Carice van Houten blijft ook heerlijk.

leuk dat Maarten vd Weijden ook een rol heeft gekregen
Image.aspx?object=News&image=Maarten_van_der_Weijden_staat_op_tegen_kanker_1222812.png

Terug
Naar boven