Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

Is de 9e episode van seizoen 3 nu al released of niet? Ik kan hem niet vinden tussen de torrents.

3 juni volgens mij :(

Ja ik keek vandaag op myepisodes.com waar ik altijd check welke nieuwe afleveringen er zijn, en staat episode 9 3juni en episode 10 op 10juni. Mooi balen dus

idd, episode 9 komt pas 3 juni uit, had het gisteren gezien op de facebook pagina van GoT

omggggggg
dat is echt al vaker gebeurd

ik ga arrow maar even downloaden denk ik

vreemd, hoe komt dit?

niks mee te maken gvd

Dat doen ze bij wel meer series idd. ****ing vervelend. Maar breaking bad spant nog wel de kroon met een jaar lang wachten op de laatste 4 afleveringen van het seizoen#$@%!

ja en dan zou eigenlijk in juni weer beginnen maar is uitgesteld tot augustus, had er volgens mij mee te maken dat het script gestolen was.

Zijn er nog mensen van hier naar de Game of Thrones exhibition geweest in Amsterdam?

Ik ben een kijkje gaan nemen :D Wel anderhalf uur in de rij moeten staan buiten, en binnen ook nog lang om op de foto te kunnen op de troon :D
Was leuk om te zien, allemaal wapens en kleding uit de serie te bezichtigen etc :thumb:

WTF

Dacht eerst "wat een waardeloze aflevering", doordat de gevechten nogal fake leken, maar het einde is echt bizar. Rob Stark dood, **** dat man.. Had ik srs nooit verwacht potverdomme

Hahaha vond het wel een leuk einde, onverwacht. Gelukkig ook personages die ik niet echt zal missen.

Hahaha vond het wel een leuk einde, onverwacht. Gelukkig ook personages die ik niet echt zal missen.

Nah Rob Stark was toch wel een baas. Was in mijn ogen toch wel de beste leider voor de Seven Kingdoms, alleen zijn vertrouwen in een ander mens heeft er nu voor gezorgd dat ie dood is:rolleyes:. Nu nog Jon Snow eruit en dan is de chaos compleet.

shiieeet son ben benieuwd wat ze er nu van gaan maken

Terug
Naar boven