AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Damn wat een aflevering

wat een bloedbad man, iedereen dood :roflol:

dafuq

Wat da fuk man... Ik dacht dat Robb wel door Carice van Houten haar trucjes zou worden vermoord maar doet die vieze fl**ker het. Nog erger dan Ned Starks dood...

Edit:
Rickon en die vrouw gaan naar de banieren van de Ombers toe maar Lord Omber is onthoofd door Robb Stark, dus die zijn ook de lul.
Opvallend: Arya leek dik deze aflevering, en Bran had ineens de baard in z'n keel.

Laatst bewerkt:
Kijk niet in dit topic de dag na de release als je geen spoilers verwacht... Maar ik zal het in een spoiler zetten voor een idioot die hier gaat kijken voordat hij de episode heeft gezien.

Kijk niet in dit topic de dag na de release als je geen spoilers verwacht... Maar ik zal het in een spoiler zetten voor de idioot die hier gaat kijken voordat hij de episode heeft gezien.

idd :D maar er zijn iig genoeg mensen die het wel doen en dan krijg je een massive shitstorm over je

Jammer dat die moord scenes op het eind zo donker waren, je kon er geen fl**ker van zien man

k*t man

Ik vond het vrij duidelijk. Iedereen werd wel snel afgemaakt waardoor je misschien niet alles goed ziet maar dat was de hele opzet ook.

Laatst bewerkt:
Kijk niet in dit topic de dag na de release als je geen spoilers verwacht... Maar ik zal het in een spoiler zetten voor een idioot die hier gaat kijken voordat hij de episode heeft gezien.

Don't agree, zijn vast mensen die niet naar GoT kijken of mensen die kijken of er een link geplaatst is. En daarbij, het enige wat je hoeft te doen om niet de spoilende lul te zijn is 1 muisklik.

Terecht dat robb stark dood is, moet ie zich maar aan zijn beloftes houden. Vond hem toch al een van de irritantste personages in de serie met dat geslijm bij zijn vrouw, gast heeft amper ballen.

Terecht dat robb stark dood is, moet ie zich maar aan zijn beloftes houden. Vond hem toch al een van de irritantste personages in de serie met dat geslijm bij zijn vrouw, gast heeft amper ballen.

Dat is wel zo inderdaad, en dan die andere vent wel te laten trouwen is helemaal vuil. Al was die kerel daarna wel blij met zijn chick haha.

Dat is wel zo inderdaad, en dan die andere vent wel te laten trouwen is helemaal vuil. Al was die kerel daarna wel blij met zijn chick haha.

dat was dan ook wel een lekkere chick, ben wel benieuwd hoe oud ze is, inb4 pedo

Don't agree, zijn vast mensen die niet naar GoT kijken of mensen die kijken of er een link geplaatst is. En daarbij, het enige wat je hoeft te doen om niet de spoilende lul te zijn is 1 muisklik.
Kan er bij inkomen dat je hier komt voor een link. Het zou in de OP moeten staan, ookal wordt het niet meer veel gevraagt.

Neejo dit meen je niet :( Ik vond de starks juist wat extra's geven aan deze serie

Terug
Naar boven