Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

:D

Wel lef trouwens van de regisseur om een grote verhaallijn in een keer af te kappen op zo een brute wijze.
Lef van de schrijver zou je bedoelen. Daar is George Martin wel goed in. Eerst leer je karakters kennen en ga je er van houden. Daarna worden ze bruut vermoord om je zo nog meer te gaan hechten aan de boeken/serie.

Ok, ik heb de boeken nooit gelezen maar dat verklaart het dus. Wel groot contrast, eerste paar aflevering van seizoen 3 gebeurt bijna niks en nu gaat het in sneltreinvaart.

Dat de HBO-series populair zijn, blijkt intussen duidelijk uit de verwachte omzet van de zender. Zo koerst het bedrijf af op een buitenlandse omzet van meer dan 1 miljard dollar. Dat is vooral te danken aan de populariteit van 'Game of Thrones'. Iedere aflevering levert immers zo'n 2 miljoen dollar aan buitenlandse inkomsten op.

wut
Hoezo geen geld?

Ok, ik heb de boeken nooit gelezen maar dat verklaart het dus. Wel groot contrast, eerste paar aflevering van seizoen 3 gebeurt bijna niks en nu gaat het in sneltreinvaart.

Er wordt 'opgebouwd' naar dit moment. Je bent in slaap gesust, en in één keer staat de wereld op z'n kop! :mad: :D

Zieke shit van die Robb, zag 't nou niet bepaald aankomen, ik dan ook 't boek verder niet gelezen maar ben ik nu de enige die denkt dat die neef van hem nu ook niet een troonopvolger is? (Na Sansa tenminste)

Na Sansa heb je toch nog Bran, Rickon en Arya als troonopvolgers? Dat mensen denken dat ze dood zijn betekent niet dat ze geen recht hebben op de troon.

Na Sansa heb je toch nog Bran, Rickon en Arya als troonopvolgers? Dat mensen denken dat ze dood zijn betekent niet dat ze geen recht hebben op de troon.

Neen, maar dat betekent wel dat anderen Sansa gaan beschouwen als de ideale manier om Winterfell in handen te krijgen, aangezien ze er van uit gaan dat de andere Starks dood zijn.

Ja dat snap ik, ik reageerde dan ook op Wheez. Tywin heeft het natuurlijk allemaal zo gepland, nu nog afwachten wat Tyrion ermee gaat doen.

Tyrion, Lord of Winterfell, of the house Lannister.. In the name of Joffrey blablablla, I sentence you to death.

Lekkere spoilers weer :)

Zieke shit van die Robb, zag 't nou niet bepaald aankomen, ik dan ook 't boek verder niet gelezen maar ben ik nu de enige die denkt dat die neef van hem nu ook niet een troonopvolger is? (Na Sansa tenminste)

Toch wel een flinke spoiler als je logisch erbij nadenkt.

Het kan natuurlijk ook nooit goed aflopen deze serie waar iedereen op de troon wil zitten. Die dwerg is wel sympathiek, de drakenvrouw ook, de Red Lady dan weer niet. Maar uiteindelijk blijft er misschien maar een partij over voor de troon.

was bijna van plan te kappen met die hele serie, slaat weer nergens op dit

trololololo epic wending, hoop dat blondie met de draakies wint

Het kan natuurlijk ook nooit goed aflopen deze serie waar iedereen op de troon wil zitten. Die dwerg is wel sympathiek, de drakenvrouw ook, de Red Lady dan weer niet. Maar uiteindelijk blijft er misschien maar een partij over voor de troon.

Ik las ooit eens op de facebook pagina van GoT een post van iemand die alle boeken had gelezen. Hij raadde aan om eens stil te staan wie er nu ECHT macht heeft en als je goed en beredeneerd nadenkt, je zo kan gissen wie de troon in handen zal hebben.
Heel abstract eigenlijk, want ben er nog altijd niet uit. Zijn draken machtig? Geld? Politiek? Onsterfelijke wintermannetjes

Ik las ooit eens op de facebook pagina van GoT een post van iemand die alle boeken had gelezen. Hij raadde aan om eens stil te staan wie er nu ECHT macht heeft en als je goed en beredeneerd nadenkt, je zo kan gissen wie de troon in handen zal hebben.
Heel abstract eigenlijk, want ben er nog altijd niet uit. Zijn draken machtig? Geld? Politiek? Onsterfelijke wintermannetjes

house Tyrell?

Na al die tijd erover gelezen te hebben en de water cooler gesprekken heb ik eindelijk zelf eens naar een aflevering gekeken.
Ik heb mij een hele aflevering moeten bedwingen om niet weg te zappen, het kreeg totaal geen vat op mij en de verveling sloeg al snel toe.
Maar dat heb ik dan weer wel vaker met gehypete series. Idem met True Blood bvb.

Na al die tijd erover gelezen te hebben en de water cooler gesprekken heb ik eindelijk zelf eens naar een aflevering gekeken.
Ik heb mij een hele aflevering moeten bedwingen om niet weg te zappen, het kreeg totaal geen vat op mij en de verveling sloeg al snel toe.
Maar dat heb ik dan weer wel vaker met gehypete series. Idem met True Blood bvb.

Dat is heel normaal, had ik ook. Na 5 afleveringen kan je de serie wat meer plaatsen, en weet je dat je niet moet hopen op gevechten, maar eerder intriges en drama. Mijn raad: bekijk er minstens 5.

Terug
Naar boven