MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Wat ik niet snap, trekt die blonde snol nu niet naar het Oosten? Terwijl Westeros de andere kant op ligt?
Volgans mij ligt daar trouwens de sleutel tot het hele verhaal. Misschien is er nog een ongekende verbinding tussen het Oosten en Beyond the Wall.
En het zou trouwens nog epischer zijn mocht er daarnaast ook sprake zijn van tijdscirculariteit (vb dat het leger van Daenarys hetzelfde leger is als dat van de undead, maar dan in een ander tijdsbestek).

Tklinkt misschien ver gezocht maar sta er maar eens bij stil dat de seizoenen in de GOT wereld heel anders verlopen dan bij ons.

Wat ik niet snap, trekt die blonde snol nu niet naar het Oosten? Terwijl Westeros de andere kant op ligt?
Volgans mij ligt daar trouwens de sleutel tot het hele verhaal. Misschien is er nog een ongekende verbinding tussen het Oosten en Beyond the Wall.
En het zou trouwens nog epischer zijn mocht er daarnaast ook sprake zijn van tijdscirculariteit (vb dat het leger van Daenarys hetzelfde leger is als dat van de undead, maar dan in een ander tijdsbestek).

Tklinkt misschien ver gezocht maar sta er maar eens bij stil dat de seizoenen in de GOT wereld heel anders verlopen dan bij ons.

Klinkt helemaal niet vergezocht, een winter duurt namelijk jaren in die wereld. De starks zeggen niet voor niets "Winter is coming"

De seizoenen verlopen inderdaad anders daar, maar alles speelt zich wel gewoon tegelijk af. Daenerys haar pad gaat volgens mij gewoon de kant op waar zij een leger kan krijgen en waar boten liggen. Welke kant ze exact opgaat is mij niet geheel duidelijk.

Ik heb trouwens pocket boeken, boek 1 is dan ook 807blz. Boek 3 is 1000+ blz haha. Boek 3 wordt dan ook verfilmd in 2 seizoenen.

Ze is eerst helemaal naar het Zuid-Oosten gegaan naar Qarth. Daarna richting westen via Astapor en Yunkai.

Hi-res map: http://images4.wikia.nocookie.net/_...ofthrones/images/7/7e/The_known_world_HBO.jpg

Zal me niks verbazen als er binnenkort een spel van uitgebracht wordt.

Er is al een RPG uit (en een slechte RTS). Ik heb de RPG halverwege maar opgegeven, het verhaal loopt canon met seizoen/boek 1 en zijn tot dusver 2 unieke characters. Ik heb vernomen dat Martin die 2 characters nog wel in de serie zou verwerken.

Ik heb het spel opgegeven omdat het combat systeem totaal niet mijn ding is, ook al heeft het wat leuke elementen. De twee characters zijn een warg (zoals bran) en een fire priest (zoals melisandre). Ik ga denk ik maar gewoon een samenvatting van het verhaal van het spel lezen..

Ik speel geregeld risk op www.victorsunited.com (probeer geen reclame te maken) waar een game of thrones map wordt gebruikt, best wel nice weet je waar alles ligt :p

Ser Barristan Selmy is nu toch bij die blonde? Eerder in de serie was hij nog bij Joffrey..

EDIT: Of snap ik je nu niet?

Ser Barristan Selmy is nu toch bij die blonde? Eerder in de serie was hij nog bij Joffrey..

EDIT: Of snap ik je nu niet?

En Jorah Mormont is de zoon van opperbevelhebber Mormont aan de muur. Daenerys trekt trouwens naar het Westen. Qarth ligt een heel pak oostelijker dan Astapor en Yunkai

En Jorah Mormont is de zoon van opperbevelhebber Mormont aan de muur. Daenerys trekt trouwens naar het Westen. Qarth ligt een heel pak oostelijker dan Astapor en Yunkai
Dit. Had niet verwacht dat Qarth zover ten oosten zou liggen. Maar nu is de vraag: waar ligt in godsnaam Asshai?

En die Maester Aemon van Castle Black is de oudoom van Daenerys.

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 15:17 ----------

Dit. Had niet verwacht dat Qarth zover ten oosten zou liggen. Maar nu is de vraag: waar ligt in godsnaam Asshai?

Asshai is nog niet voorgekomen in de serie toch?

En die Maester Aemon van Castle Black is de oudoom van Daenerys.

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 15:17 ----------

Asshai is nog niet voorgekomen in de serie toch?
Nee, maar ze hebben het er wel vaak over. Ser Jorah die met Dany naar Asshai wilde, die priester die zwarte magie deed kwam van Asshai, en Melisandra komt daar ook vandaan. Dus had hem wel op de kaart verwacht, maar die staat er niet op.

World_Of_Ice_And_Fire.jpg

Helemaal rechtsonderin, op die punt ten noordwesten van Ulthos

Asshai.jpg

net episode gezien :) begin het verhaal rond arya steeds leuker te vinden.

Laatst bewerkt:
wie heeft er een online stream?

ben nu aan het downloaden via torrent

Wat is dit nou weer voor onzin. Zeer teleurstellende final.

Terug
Naar boven