XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

Ik had de boeken al gelezen, en toen ze "The Rains of Castamere" begonnen spelen, moest ik echt moeite doen om de aflevering niet gewoon af te zetten :p.

Ja, kan ik me voorstellen. Ik ga deze serie uitkijken, en binnen een jaar of drie, als ik alles vergeten ben, de boeken eens lezen.

in b4 die dwerg krijgt winterfell en al het leger in handen, keert zich tegen de lanisters

Ze gaven toch als strategie aan met 3 man door de achterdeur en de poort openmaken zodat het leger erdoor kan om de stad te veroveren. Wat lullen jullie met overgeven :P

Er wordt letterlijk gezegd:''Their slave soldiers threw down their spears and surrendered.

Dat was idd Karstark, maar ze zijn sowieso mooi de lul want Bolton heeft de moeder van Robb Stark zelf neergestoken op het einde dus lijkt me sterk als die andere starks dan weer wel welkom zijn bij hem

Ze gaan naar Lord Umber. Niet naar Bolton.

Ze gaan naar Lord Umber. Niet naar Bolton.

Dat is toch die kerel die zijn vinger is afgebeten door die wolf van Robb Stark , dus daar zullen ze nu wel ook niet meer zo welkom zijn lijkt me

kortom, house stark is totally ****ed

Daenerys krijgt weer veel te makkelijk die stad in handen.. Ze krijgt alles in de schoot geworpen..

En John, wtf? Hij wordt gered door de wolven van z'n broertjes en dan gaat hij er als de sodemieter vandoor? Hij zou dan toch moeten begrijpen dat ze in de buurt zijn..

Daenerys krijgt weer veel te makkelijk die stad in handen.. Ze krijgt alles in de schoot geworpen..

En John, wtf? Hij wordt gered door de wolven van z'n broertjes en dan gaat hij er als de sodemieter vandoor? Hij zou dan toch moeten begrijpen dat ze in de buurt zijn..

Ja dus vlucht hij zodat de wildlings achter hem aangaan en dus kunnen ze zijn broertje niet vinden

Ja dus vlucht hij zodat de wildlings achter hem aangaan en dus kunnen ze zijn broertje niet vinden
Het leek erop dat alleen igritte en roodbaard er nog waren? Daar zou hij met 2 wolven wel van moeten kunnen winnen? Alhoewel het steeds onduidelijk is met hoeveel wilden ze nou over de muur zijn gekomen.. In vorige episodes leek het aantal zeer klein, maar toen ze in 09 naar die paardenkerel renden waren het er best een aantal.

was die arend trouwens ook onder magische controle van dat ventje?

20 man min een paar die naar beneden zijn gevallen.

was die arend trouwens ook onder magische controle van dat ventje?

Nee niet van dat jochie... Dat jochie had alleen de wolf onder controle, maar die man die vermoord werd door Jon Snow kan ook dieren beheersen dus die deed dat bij die arend.. Vraag me af of hij dan een Arend blijft nu die dood is en of zich later weer kan verplaatsen in een ander mens

Srs, dafuq.. Dit had ik echt niet zien aankomen.

Nu is Bran de rechtmatige eigenaar van Winterfell, en hij nokt m naar de andere kant vd muur. Nu dit is gebeurt zal ik echt nergens meer van verschieten. The Hound lijkt ook een 'beter' karakter te krijgen, iig niet zo lomp als eerst.

Baal wel dat Robb nu dood is, hoop eigenlijk ook dat die Lord Frey nu ook langzaam dood gaat :o

Srs, dafuq.. Dit had ik echt niet zien aankomen.

Nu is Bran de rechtmatige eigenaar van Winterfell, en hij nokt m naar de andere kant vd muur. Nu dit is gebeurt zal ik echt nergens meer van verschieten. The Hound lijkt ook een 'beter' karakter te krijgen, iig niet zo lomp als eerst.

Baal wel dat Robb nu dood is, hoop eigenlijk ook dat die Lord Frey nu ook langzaam dood gaat :o

Het leuke is: aangezien de rest van de wereld denkt dat Bran en Rickon gedood zijn door Theon, is Sansa nu de rechtmatige eigenaar van Winterfell. Maar Sansa is getrouwd met Tyrion, wat van Tyrion dus de eigenaar van Winterfell maakt :p.

Daarom moest Tyrion trouwen met Sansa, zodat de Lannisters na de dood van Robb Stark Winterfell konden krijgen door erfopvolging.

Nee niet van dat jochie... Dat jochie had alleen de wolf onder controle, maar die man die vermoord werd door Jon Snow kan ook dieren beheersen dus die deed dat bij die arend.. Vraag me af of hij dan een Arend blijft nu die dood is en of zich later weer kan verplaatsen in een ander mens

Het lijkt mij dat hij die arend nu blijft, alleen Bran kan zich in mensen verplaatsen. Anders zou die kerel wel direct iemand anders kunnen beïnvloeden ipv zich in een arend te verplaatsen. Volgens mij kon hij zich ook alleen maar in een arend verplaatsen en niet in alle dieren toch?

Kunnen mensen de boekspoilers niet onder aparte notie plaatsen? Ik verwacht spoilers aan te kunnen klikken als ik de meest recente aflevering heb gezien.

Terug
Naar boven