MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

Voorspelbaar :rofl:. You know nothing Masters.

En wat meer actie in gestopt... In de boeken worden veldslagen vaak ook enkel vermeld in plaats van dat ze actief worden beleefd (hoewel er nog wel enkele grote veldslagen aankomen). Het zou raar zijn moest HBO er dan een echte actieserie van maken.

Het gaat om de complotten, personages,... niet om gemakkelijk geweld zoals bij Spartacus. Spartacus was een vermakelijke serie, maar komt nog niet tot aan de knieën van Game of Thrones.

In de boeken krijg je ook vaak enkel de aftermath. Als het je stijl niet is, kijk dan iets anders. Maar de show is in ieder geval wel in eenzelfde stijl als de boeken.

:roflol: ook mooi die reacties van de mensen die het wel top vinden. Meteen mad hahahahaha. Lijkt wel een apple topic.

ik kijk het wel omdat ik benieuwd ben waarom zoveel mensen het geweldig vinden. Dat het niet 100% mijn ding is wist ik van te voren al. Maar afgezien van dat vind ik het echt niet super hoor. En veel dingen zijn echt mega voorspelbaar. En sommige scenes blijven ze veel te lang in hangen....toneel stuk style. En de personages vind ik ook niet denderend. 2 wel interessante personen vind ik die dwerg en die k*t tiener koning. Nee van mijn zou het echt op een 7 blijven hangen.

Relatie boek/ serie interesseert me ook geen hol. Van mij hadden ze dus beter niet het boek niet kunnen volgen.

Maar goed zo zijn er veel dingen die ik niet kan waarderen waar anderen wel voor thuis blijven.....bv harry potter.....wat een bagger is dat. Of al die talent shows waar miljoenen mensen naar kijken enz enz. Zou eerder vreemd zijn als ik alles wat uitgezonden word top zou vinden.

:roflol: ook mooi die reacties van de mensen die het wel top vinden. Meteen mad hahahahaha. Lijkt wel een apple topic.

ik kijk het wel omdat ik benieuwd ben waarom zoveel mensen het geweldig vinden. Dat het niet 100% mijn ding is was wist ik van te voren al. Maar afgezien van dat vind ik het echt niet super hoor. En veel dingen zijn echt mega voorspelbaar. En sommige scenes blijven ze veel te lang in hangen....toneel stuk style. En de personages vind ik ook niet denderend. 2 wel interessante personen vind ik die dwerg en die k*t tiener koning. Nee van mijn zou het echt op een 7 blijven hangen.

Relatie boek/ serie interesseert me ook geen hol. Van mij hadden ze dus beter niet het boek niet kunnen volgen.

Maar goed zo zijn er veel dingen die ik niet kan waarderen waar anderen wel voor thuis blijven.....bv harry potter.....wat een bagger is dat. Of al die talent shows waar miljoenen mensen naar kijken enz enz. Zou eerder vreemd zijn als ik alles wat uitgezonden word top zou vinden.

Uit wat blijkt dat ik "mad" zou zijn? Ik probeer je gewoon duidelijk te maken dat het geen actieserie is, en dat je in de volgende seizoenen dus ook niet moet hopen op constante actie. Ik begrijp gewoon niet waarom mensen actie verwachten van een serie die duidelijk niet bedoeld is als een actie serie.

Wat vond je dan bijvoorbeeld voorspelbaar? Want veel van de dingen die nu een zekerheid lijken, zijn helemaal niet zeker.

Ik moet wel toegeven dat ik de 9.5/10 niet terecht vind. Zo geniaal is de show niet, zeker in vergelijking met de boeken. Het is de kritiek op het gebrek aan actie dat ik niet terecht vind.

Laatst bewerkt:
Uit wat blijkt dat ik "mad" zou zijn? Ik probeer je gewoon duidelijk te maken dat het geen actieserie is, en dat je in de volgende seizoenen dus ook niet moet hopen op constante actie. Ik begrijp gewoon niet waarom mensen actie verwachten van een serie die duidelijk niet bedoeld is als een actie serie.

Wat vond je dan bijvoorbeeld voorspelbaar? Want veel van de dingen die nu een zekerheid lijken, zijn helemaal niet zeker.

Ik moet wel toegeven dat ik de 9.5/10 niet terecht vind. Zo geniaal is de show niet, zeker in vergelijking met de boeken. Het is de kritiek op het gebrek aan actie dat ik niet terecht vind.

nee dat van die actie moet ik je gelijk in geven. Misschien had ik daar wel teveel op gehoopt.

bv dat die sean bean onthoofd werd, dat riep ik al toen ie in die kelder gedonderd werd....zo waren er nog een paar

nee dat van die actie moet ik je gelijk in geven. Misschien had ik daar wel teveel op gehoopt.

bv dat die sean bean onthoofd werd, dat riep ik al toen ie in die kelder gedonderd werd....zo waren er nog een paar

Lol, zoiets onverwachts maak je juist zelden mee, de hoofdpersoon die ineens dood gaat, wel knap dat jij het dan voorspelbaar vond.

In 99% van de films en series wordt de hoofdpersoon meestal op miraculeuze wijze gered in dit soort gevallen. Bij mij viel me mond echt letterlijk open. Maar dat maakt GoT ook wel zo goed, er gaan personen in dood van wie je het absoluut niet verwacht.

In 99% van de films en series wordt de hoofdpersoon meestal op miraculeuze wijze gered in dit soort gevallen. Bij mij viel me mond echt letterlijk open. Maar dat maakt GoT ook wel zo goed, er gaan personen in dood van wie je het absoluut niet verwacht.

ja maar laatste jaren zie je wel vaker dat er belangrijke personen dood gaan. Mensen zijn dat good old american end gezeur een beetje zat aan het worden heb ik het idee.

+1

Voor mij persoonlijk is de onvoorspelbaarheid in van de grote troeven van GoT, net zoals de sterke diepgaande karakters en bij momenten briljante dialogen. Om daar optimaal van te kunnen genieten, moet je echt wel je hoofd erbij houden én niet vergeten wie wie is.

SPOILER IN SPOILER!! (Seizoen 3, episode 6)

GE-NI-AAL!

moet zeggen dat ik het vanaf halverwege seizoen 3 wel echt vet begon te vinden. Jammer dat het zo lang geduurd heeft. En nu begrijp ik jullie ook meer betreft die onvoorspelbaarheid. Kijk iig zeker weer verder als seizoen 4 uit is.

Tis een gave serie, alleen soms wel eens lastig om alle 14 verhalen in de serie tegelijk te volgen. Gelukkig wordt er zo nu en dan een hoofdpersonage dood gemaakt zodat de serie een verhaal minder heeft of verhalen fuseerd.

Tis een gave serie, alleen soms wel eens lastig om alle 14 verhalen in de serie tegelijk te volgen. Gelukkig wordt er zo nu en dan een hoofdpersonage dood gemaakt zodat de serie een verhaal minder heeft of verhalen fuseerd.

Hahaha, bereid je dan al maar voor op de hoofdpersonages en verhalen die er bij komen :p.

gewoon in 1 week alle 3 de seizoen met engelse ondertitels kijken. Dan valt het allemaal wel mee. Snap dat als je 1 aflevering per week kijkt voor 3 jaar dat je er geen hol meer van snapt.

Wat ik bij dit soort dingen wel leuk vind is om er een kaart bij te hebben en zien waar alles is. Had ik bij Lotr ook.

Dan zou je de wheel of time boeken eens moeten lezen, das nog veel erger

vind het een ongelooflijk goede serie

wat een zieke serie is dit, wanneer begint season 4 trouwens?

preview belooft veel goeds, vooral de dragons aan het einde!

Die serie gaat zo traag dat de draken waarschijnlijk pas over vier seizoenen aan het vasteland komen.

Maar goed, een 15 minuten durende preview van seizoen 4 in HD voor degene die het nog niet gezien hebben (ik weet het late):

www.file1.info/9rKAr4p

Terug
Naar boven