Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Voorspelbaar :rofl:. You know nothing Masters.
En wat meer actie in gestopt... In de boeken worden veldslagen vaak ook enkel vermeld in plaats van dat ze actief worden beleefd (hoewel er nog wel enkele grote veldslagen aankomen). Het zou raar zijn moest HBO er dan een echte actieserie van maken.
Het gaat om de complotten, personages,... niet om gemakkelijk geweld zoals bij Spartacus. Spartacus was een vermakelijke serie, maar komt nog niet tot aan de knieën van Game of Thrones.
In de boeken krijg je ook vaak enkel de aftermath. Als het je stijl niet is, kijk dan iets anders. Maar de show is in ieder geval wel in eenzelfde stijl als de boeken.
ook mooi die reacties van de mensen die het wel top vinden. Meteen mad hahahahaha. Lijkt wel een apple topic. ik kijk het wel omdat ik benieuwd ben waarom zoveel mensen het geweldig vinden. Dat het niet 100% mijn ding is wist ik van te voren al. Maar afgezien van dat vind ik het echt niet super hoor. En veel dingen zijn echt mega voorspelbaar. En sommige scenes blijven ze veel te lang in hangen....toneel stuk style. En de personages vind ik ook niet denderend. 2 wel interessante personen vind ik die dwerg en die k*t tiener koning. Nee van mijn zou het echt op een 7 blijven hangen.
Relatie boek/ serie interesseert me ook geen hol. Van mij hadden ze dus beter niet het boek niet kunnen volgen.
Maar goed zo zijn er veel dingen die ik niet kan waarderen waar anderen wel voor thuis blijven.....bv harry potter.....wat een bagger is dat. Of al die talent shows waar miljoenen mensen naar kijken enz enz. Zou eerder vreemd zijn als ik alles wat uitgezonden word top zou vinden.

.