Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

wanneer komen nieuwe afleveringen

maar even srs
ben ik nou de enige die geen enkele t*ring snapt van het verhaallijn? ook weet ik geen ene reet meer wie wie is. soms beginnen ze over ene lord nogwat en dan denk ik van ''ja potverdomme tief op dan''

Waarschijnlijk zijn ze al flink ver, maar is ook veel werk man:p

ze hebben seizoen 4 in 137dagen gefilmd en dan moet er nog nabewerkt worden enz ,dusja dat heeft tijd nodig. ik vind het anders helemaal niet erg om telkens 10maanden te moeten wachten, er zijn zoveel goeie series ,ik verveel me nooit.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Snap ook niet waarom men zo veel tijd laat tussen de seizoenen.
Bij Vikings is het net hetzelfde; Je verliest gewoon je interesse.

vikings begint volgende maand weer:D

maar even srs
ben ik nou de enige die geen enkele t*ring snapt van het verhaallijn? ook weet ik geen ene reet meer wie wie is. soms beginnen ze over ene lord nogwat en dan denk ik van ''ja potverdomme tief op dan''
Dat ik heb dus ook af en toe.. :roflol: Ik denk dat het wel helpt als je de boeken hebt gelezen.

Dat ik heb dus ook af en toe.. :roflol: Ik denk dat het wel helpt als je de boeken hebt gelezen.

In de boeken komen volgens mij nog veel meer namen voor, ik onthoud het echt niet allemaal maar dat is ook niet echt belangrijk denk ik. Ik heb boek 2 nu bijna uit, dan proberen boek 3 te lezen voor het nieuwe seizoen begint.

In de boeken komen volgens mij nog veel meer namen voor, ik onthoud het echt niet allemaal maar dat is ook niet echt belangrijk denk ik. Ik heb boek 2 nu bijna uit, dan proberen boek 3 te lezen voor het nieuwe seizoen begint.

In de boeken komen duizend extra namen voor :D. Plus heel hun geschiedenis. Love it!

Ik denk dat ik het over een aantal jaar allemaal ga bekijken. De serie is op zich heel goed maar ik vind me een beetje in wat Yasmine zegt: ik heb mijn interesse verloren in de serie.

ben nu bij seizoen 2 ep 3 en vind het toch echt tegenvallen. zkr de eerste 5 afleveringen van het eerste seizoen waren slaap verwerkend. Kijk wel verder omdat het nu wel vermakelijk is maar waarom het een 9,5 krijgt op imdb is mij totaal niet duidelijk. Geef mij maar spartacus of breaking bad.

ben nu bij seizoen 2 ep 3 en vind het toch echt tegenvallen. zkr de eerste 5 afleveringen van het eerste seizoen waren slaap verwerkend. Kijk wel verder omdat het nu wel vermakelijk is maar waarom het een 9,5 krijgt op imdb is mij totaal niet duidelijk. Geef mij maar spartacus of breaking bad.

Is natuurlijk niet een serie die het moet hebben van de actie, gaat meer over het 'spel' en de dialogen etc. Had je dat in season 1 nog niet door? :o

Is natuurlijk niet een serie die het moet hebben van de actie, gaat meer over het 'spel' en de dialogen etc. Had je dat in season 1 nog niet door? :o

jawel, daarom ben ik ook nu pas aan GOT begonnen en heb eerst alle echt goede series gekeken. Had namelijk al een vermoeden dat het zo'n soort serie zou worden. Tis gewoon mijn ding niet echt. Beter hadden ze er wat meer actie in gestopt LOTR/ spartacus style. Dan had het voor mijn veel meer punten gescoord.
Vind het ook allemaal erg voorspelbaar. Maar goed, kan er weer wat avonden mee vullen.......

Ben ik wel met je eens inderdaad. Je ziet soms echt alle voorbereidingen e.d. voor een veldslag, maar niet de eigenlijke veldslag, maar dan wel weer the aftermath. ****ing irritant vind ik dat. Ik wil gewoon ook die battle bekijken.

jawel, daarom ben ik ook nu pas aan GOT begonnen en heb eerst alle echt goede series gekeken. Had namelijk al een vermoeden dat het zo'n soort serie zou worden. Tis gewoon mijn ding niet echt. Beter hadden ze er wat meer actie in gestopt LOTR/ spartacus style. Dan had het voor mijn veel meer punten gescoord.
Vind het ook allemaal erg voorspelbaar. Maar goed, kan er weer wat avonden mee vullen.......

Voorspelbaar :roflol:. You know nothing Masters.

En wat meer actie in gestopt... In de boeken worden veldslagen vaak ook enkel vermeld in plaats van dat ze actief worden beleefd (hoewel er nog wel enkele grote veldslagen aankomen). Het zou raar zijn moest HBO er dan een echte actieserie van maken.

Het gaat om de complotten, personages,... niet om gemakkelijk geweld zoals bij Spartacus. Spartacus was een vermakelijke serie, maar komt nog niet tot aan de knieën van Game of Thrones.

Ben ik wel met je eens inderdaad. Je ziet soms echt alle voorbereidingen e.d. voor een veldslag, maar niet de eigenlijke veldslag, maar dan wel weer the aftermath. ****ing irritant vind ik dat. Ik wil gewoon ook die battle bekijken.

In de boeken krijg je ook vaak enkel de aftermath. Als het je stijl niet is, kijk dan iets anders. Maar de show is in ieder geval wel in eenzelfde stijl als de boeken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven