Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

Na de veldslag is iedereen generaal :rolleyes:

Dat het verdiend was wil ik nog wel inkomen, maar de manier waarop.. . En jammer voor de serie, want ik had het wel voor de Starks (wie niet?). Hoop dat onze Mother of Dragons de serie nu verder alleen kan dragen.
Hoezo jammer van de serie? Zonder Rob en Cat en die Volantijnse h**r die eigenlijk Jeyne had moeten zijn wordt het alleen maar beter. Charles, Peter en Maisie dragen de show nu, Emilia zou willen dat ze op hun niveau zat.

Volgend seizoen inderdaad het beste, zoals hierboven gezegd.

Na de veldslag is iedereen generaal :rolleyes:

Dat het verdiend was wil ik nog wel inkomen, maar de manier waarop.. . En jammer voor de serie, want ik had het wel voor de Starks (wie niet?). Hoop dat onze Mother of Dragons de serie nu verder alleen kan dragen.

De manier waarop is juist geniaal. Daarnaast zijn er nog een paar Starks over.

Dan heb jij het verhaal op een andere manier beleefd dan ik. Als je alleen gaat kijken naar acteerprestaties geef ik je 100% gelijk, maar de serie is zoveel meer dan dat.

Charles is inderdaad wel de held van de serie, ook voor mij, maar ik vond het verhaal veel aangenamer mét Starks.

Het verhaal van Stannis is me vaak te voorspelbaar, Emilia slaagt in alles wat ze doet en voor de meeste Lannisters heb ik weinig sympathie. De 'briljantheid' van Charles en Petyr maken veel goed, maar toch. Wou dus alleen maar zeggen dat ik de verhaallijn van de King In The North wel één van de betere vond.

Ik vond Cat een gruwelijk irritant personage, fantastische actrice maar had bij haar scenes altijd zoiets van, je schiet nou maar op..

De manier waarop is juist geniaal. Daarnaast zijn er nog een paar Starks over.

True that, maar het verhaal van Bran gaat te traag naar mijn zin en Sansa is de speelbal van de Lannisters.

En Arya is leuk om volgen, maar dat komt ook vooral door Clegane.

Bran leerde aan het eind van het seizoen net zijn nieuwe krachten kennen, namelijk dat hij ook in de gedachten van mensen kan kruipen en dat hij zijn wolven echt kan sturen.. (als ik het zo goed verwoord)

Van Sansa verwacht ik ook niks maar ze kan ook niet zoveel doen in de situatie waarin ze zich bevindt.

Ik heb iets meegekregen dat Arya nog wel wat belangrijke skills gaat krijgen volgens de boeken. Ik verwacht daar dan ook nog wel veel van.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat de Starks nog wel enige rol van betekenis gaan spelen.

Ik ga maar weer eens verder met lezen :D

Oké, hoe zijn de regels mbt tot spoilers?

Want Marcel, je geeft meer mee dan ik momenteel wil weten.

Tot aan het einde van seizoen mag alles gezegd worden, maar vanaf seizoen vier in spoilers?

geen spoilers aub

---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:10 ----------

er zijn waarschijnlijk ook mensen die seizoen 3 nog niet gezien hebben, dus denk dat beter alles over de serie in een spoiler tag gaat

Wat spoiler ik dan? Ik ben nog maar bij boek 2. Alleen de skills van Arya dan, maar dat heb ik ook maar een keer in dit topic voorbij zien komen en weet ik niet met zekerheid. Excuses.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

geen spoilers aub

er zijn waarschijnlijk ook mensen die seizoen 3 nog niet gezien hebben, dus denk dat beter alles over de serie in een spoiler tag gaat

Mensen die seizoen 3 nu nog niet hebben gezien moeten maar uit dit topic wegblijven. Normaal gesproken wacht je een paar dagen met spoileren van de laatste aflevering maar nu kun je er toch wel openlijk over praten mag ik hopen.

geen spoilers aub

Kan je er wel best bijzetten over welk seizoen je spoiler gaat :o

Kan je er wel best bijzetten over welk seizoen je spoiler gaat :o

ja tuurlijk :D

---------- Post added at 16:14 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

Wat spoiler ik dan? Ik ben nog maar bij boek 2. Alleen de skills van Arya dan, maar dat heb ik ook maar een keer in dit topic voorbij zien komen en weet ik niet met zekerheid. Excuses.

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Mensen die seizoen 3 nu nog niet hebben gezien moeten maar uit dit topic wegblijven. Normaal gesproken wacht je een paar dagen met spoileren van de laatste aflevering maar nu kun je er toch wel openlijk over praten mag ik hopen.

:rolleyes:

true, ik stoor me er niet zo aan, maar weet wel dat er mensen zijn die er zich wel heel erg aan storen, trying to prevent shitstorm here

Volgens mij heeft iedereen wel alle seizoenen gezien hier, en anders komt ie daar snel genoeg achter. Ik kwam er zelf op grove wijze achter dat je nooit comments op youtube moet lezen(where do wh*res go?).

Maar even voor degene die de boeken niet hebben gelezen en seizoen 3 hebben gezien:

Wat zijn jullie verwachtingen per personage en hoever denken jullie dat deze persoon hierin slaagt/komt in seizoen 4?
Welke mensen gaan er volgens u dood in S4?

Ik zal niks spoileren... gewoon benieuwd.

geen spoilers aub

Seizoen drie is nu toch al een tijdje uit dus ik denk niet dat spoilerstages echt hoeven. Dat je ze een paar dagen na een nieuwe aflevering gebruikt is dan weer normaal.

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Volgens mij heeft iedereen wel alle seizoenen gezien hier, en anders komt ie daar snel genoeg achter. Ik kwam er zelf op grove wijze achter dat je nooit comments op youtube moet lezen(where do wh*res go?).

Maar even voor degene die de boeken niet hebben gelezen en seizoen 3 hebben gezien:

Wat zijn jullie verwachtingen per personage en hoever denken jullie dat deze persoon hierin slaagt/komt in seizoen 4?
Welke mensen gaan er volgens u dood in S4?

Ik zal niks spoileren... gewoon benieuwd.

Op mijn werk heeft er mij al iemand een spoiler verklapt van wie dood gaat, weet alleen niet wanneer.

De boeken zijn echt nice. Ben nu op pagina 400 van het tweede boek. Wil eigenlijk niet te ver vooruit gaan lezen, maar kan het niet laten :o

Ben zelf net begonnen aan boek 2, boek 1 in de zomervakantie in een ruk uitgelezen, kon het niet laten liggen.

Toevallig vanmiddag ook ff gekeken, nu nog wachten tot april.. :(

10 aflevering en dan weer een jaar wachten zeker : S: S: SS:S

Terug
Naar boven