XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

tyrion molt tywin lololololol

In spoilers pls

Laatst bewerkt door een moderator:
hahaha perfect, ging pauzeren om dat hoofd aan het einde nog een tijdje te kunnen bekijken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die bastard van Bolton is ook een freakshow man en die chick van hem ook. Die Theon is een soort van smeagol nu lol

Plaatsen mensen hier nou weer boekspoilers?

Er is een verschil tussen gewone spoilers en boekspoilers he. En in mijn email notificatie krijg ik gewoon het bericht te zien ipv spoiler wat vrij irritant is.

Wat is de lore?

Binnenkort eens bekijken, thanks.

Was weer een brute aflevering gisteren!!
Wie wordt er nu de koning??? Want officieel gezien is dat lekker mokkel nu de Queen :D Wel eppic dat Sansa hem zo vergiftigd heeft :D

ik plaats spoilers in spoilertag.

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

nee, got bored ergens midden/eind 3de boek, de rest op een game of thrones wiki gevonden. Vind de lore interessant, de boeken en tv-reeks niet meer.

boekspoilers hou je hier gewoon weg man

Wie wordt er nu de koning??? Want officieel gezien is dat lekker mokkel nu de Queen :D Wel eppic dat Sansa hem zo vergiftigd heeft :D

Tommen, de broer van Joffrey. Je zag hem naast Tyrion zitten. Een blonde jonge kerel waar af en toe op werd ingezoomd.

het was niet sansa ,maar die oma van de bruid.

Terug
Naar boven