- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Realist, verwijder je bericht. Het klopt wat je zegt, maar je laatste zin is in de show nog niet getoond. Het is dus een mogelijke spoiler voor de anderen.

Realist, verwijder je bericht. Het klopt wat je zegt, maar je laatste zin is in de show nog niet getoond. Het is dus een mogelijke spoiler voor de anderen.

ging er eigenlijk al vanuit dat hij dood ging aan zn verwondingen, pierce en twist in de buik met een gigantische speerpunt in een wereld waar er zo goed als geen medische wetenschap is is meestal wel een doodvonnis
.Meh, vond het wel te voorspelbaar dat the mountain hem ineens zou killen, net als in alle B films. Je zou toch denken dat die Oberyn slim genoeg zou zijn om niet als een dwaas naast hem te gaan lopen. Wat zijn de regels als beide contestants dood gaan? Nieuwe trial by combat?
Meh, vond het wel te voorspelbaar dat the mountain hem ineens zou killen, net als in alle B films. Je zou toch denken dat die Oberyn slim genoeg zou zijn om niet als een dwaas naast hem te gaan lopen. Wat zijn de regels als beide contestants dood gaan? Nieuwe trial by combat?
K*tte in dit topic is dat ik niet weet welke shit boek spoilers zijn. Maar man man wat was de aflevering weer badass.
Idd, vroeg ik me ook af. Maar als je keek naar Cersei haar vervelende smoel en wat Tywin zei, heeft the Viper verloren. Ook al leek het erop dat the Mountain hem vermoorde met z'n laatste krachten voor hij zelf stierf.
we hoeven toch geen spoiler tags te gebruiken voor de serie lijkt me?
Degene die het eerst dood gaat verliest in trial by combat.
we hoeven toch geen spoiler tags te gebruiken voor de serie lijkt me?
Degene die het eerst dood gaat verliest in trial by combat.
@Marcel. Ik zou gewoon boek 3 lezen als ik jou was. Vond ik het leukste boek zelf. En hoe verder in het verhaal hoe meer verschil tussen boek en tv. En er gaat nog wat essentiële dingen gebeuren komende twee episodes die je wel wil weten voor je aan boek 4 begint.