Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

-

Laatst bewerkt:
Realist, verwijder je bericht. Het klopt wat je zegt, maar je laatste zin is in de show nog niet getoond. Het is dus een mogelijke spoiler voor de anderen.

****kkk ik zat echt te genieten hoe Oberyn aan het bazen was en op het eind;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nooooooo

Realist, verwijder je bericht. Het klopt wat je zegt, maar je laatste zin is in de show nog niet getoond. Het is dus een mogelijke spoiler voor de anderen.

ging er eigenlijk al vanuit dat hij dood ging aan zn verwondingen, pierce en twist in de buik met een gigantische speerpunt in een wereld waar er zo goed als geen medische wetenschap is is meestal wel een doodvonnis:o

Hele aflevering te wachten tot dat gevecht kwam. Binnen 2 minuten ligt de mountain op de grond met serieuze verwondingen... en BAM rollen draaien zich om. Dacht nog, ga nou niet zo dichtbij hem lopen, je zal het maar net zien.. Jammere, vond het 1 van de betere acteurs.

ging er eigenlijk al vanuit dat hij dood ging aan zn verwondingen, pierce en twist in de buik met een gigantische speerpunt in een wereld waar er zo goed als geen medische wetenschap is is meestal wel een doodvonnis:o

Als je de tekst van Realist hebt gelezen en je wil een iets meer uitgebreide uitleg (puur over the Mountain zijn gezondheid, voor de rest spoil ik niets):

Op de speren van Oberyn zit een langzaam werkend gif dat er voor zorgt dat degene die er mee geïnfecteerd wordt een heel erg lange, heel erg pijnlijke doodstrijd gaat meemaken. Dat was zijn plan B voor het geval hij niet zou winnen van Clegane

Bij deze, sorry :)

Had het nog niet gezien, vandaar.

Geen probleem, ik wou gewoon vermijden dat er iets voor de anderen gespoild werd ;).

Meh, vond het wel te voorspelbaar dat the mountain hem ineens zou killen, net als in alle B films. Je zou toch denken dat die Oberyn slim genoeg zou zijn om niet als een dwaas naast hem te gaan lopen. Wat zijn de regels als beide contestants dood gaan? Nieuwe trial by combat?

fockkk!!! Wat een einde en wat baal ik erg dat hij dood is!! Damm 1 van de betere personage's. Echt jammer dat hij dood is :-(

Meh, vond het wel te voorspelbaar dat the mountain hem ineens zou killen, net als in alle B films. Je zou toch denken dat die Oberyn slim genoeg zou zijn om niet als een dwaas naast hem te gaan lopen. Wat zijn de regels als beide contestants dood gaan? Nieuwe trial by combat?

Idd, vroeg ik me ook af. Maar als je keek naar Cersei haar vervelende smoel en wat Tywin zei, heeft the Viper verloren. Ook al leek het erop dat the Mountain hem vermoorde met z'n laatste krachten voor hij zelf stierf.

K*tte in dit topic is dat ik niet weet welke shit boek spoilers zijn. Maar man man wat was de aflevering weer badass.

drawing rocks, degene met de rode knikker wint.

K*tte in dit topic is dat ik niet weet welke shit boek spoilers zijn. Maar man man wat was de aflevering weer badass.

Is al een paar keer gebeurt dat bepaalde dingen vanuit de boeken gewoon in de spoilers werd gezet, daarom vroegen we als je zo'n spoiler plaatst zet dan 'boek spoiler' oid bij je spoiler.

...

OMFG

ik was in shock.

Idd, vroeg ik me ook af. Maar als je keek naar Cersei haar vervelende smoel en wat Tywin zei, heeft the Viper verloren. Ook al leek het erop dat the Mountain hem vermoorde met z'n laatste krachten voor hij zelf stierf.

Ja dat wel, maarja dat kan ook gewoon zijn omdat ze 1. zo graag willen dat the mountain wint en 2. te snel beslissen. Als the mountain 5 minuten later dood gaat is het toch gewoon een draw. Damn ik heb zin om de boeken te gaan lezen.

@ degene die de boeken hebben gelezen. Ik heb boek 1 en 2 gelezen, deze lopen vrijwel gelijk aan seizoen 1 en 2. Kan ik nu gewoon met boek 4 beginnen of mis ik dan dingen die in boek 3 worden beschreven die we nog niet op tv hebben gezien.

we hoeven toch geen spoiler tags te gebruiken voor de serie lijkt me?

Degene die het eerst dood gaat verliest in trial by combat.

@Marcel. Ik zou gewoon boek 3 lezen als ik jou was. Vond ik het leukste boek zelf. En hoe verder in het verhaal hoe meer verschil tussen boek en tv. En er gaan nog wat dingen gebeuren komende twee episodes die je wel wil weten voor je aan boek 4 begint.

Laatst bewerkt:

Sommigen kijken hier voor links of gewoon omdat ze het topic zien en mss interesse hebben om de serie nog te bekijken, dan kun je bepaalde dingen spoilen voor hun en het is een kleine moeite om gewoon de spoiler tags te gebruiken. In before 'als ze geen spoilers willen lezen moeten ze dit topic maar niet bekijken'.

@Marcel. Ik zou gewoon boek 3 lezen als ik jou was. Vond ik het leukste boek zelf. En hoe verder in het verhaal hoe meer verschil tussen boek en tv. En er gaat nog wat essentiële dingen gebeuren komende twee episodes die je wel wil weten voor je aan boek 4 begint.

jantje heeft t maandag te druk met werk om got te kijken maar browsed wel op dbb, klikt zonder nadenken op got topic en ziet staan dat
oberyn sterft

jantje wordt zwaar pissed :)

jantje beetje dom

Terug
Naar boven