Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

angelusje was zelfs zo "dom" (lees: slaapdronken deze ochtend) om zonder nadenken in dit topic op een spoiler te klikken waarin stond
Hm, beetje stom hoe The Mountain plotseling weer herrijst. Hoop niet dat the Imp dood gaat.

:o

Oke thanks, dan begin ik binnenkort gewoon met boek 3. Lekker op het balkon in de zon GoT boeken lezen, good life.

En normaal worden posts direct na de aflevering wel in spoiler tags geplaatst ja, zo zonde als je per ongeluk een spoiler leest voor je de aflevering hebt gezien.

vind die inside the episode ook wel leuk over het algemeen, mist je niets van de naunces:

https://www.youtube.com/watch?v=RB3vgeMijCc

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

angelusje was zelfs zo "dom" (lees: slaapdronken deze ochtend) om zonder nadenken in dit topic op een spoiler te klikken waarin stond
Hm, beetje stom hoe The Mountain plotseling weer herrijst. Hoop niet dat the Imp dood gaat.

:o

:roflol:

Maar goed, zal er rekening mee houden.

fuaaakkk. Hyped.

Zohe wat een gave episode!!! de serie blijft me altijd verbazen

dat gevecht!
wow!

Vind de Theon / Reek verhaallijn ook zo epic.

Deze serie is wel echt ver boven mijn verwachting en het wordt steeds beter moet ik zeggen.

Vind de Theon / Reek verhaallijn ook zo epic.

Deze serie is wel echt ver boven mijn verwachting en het wordt steeds beter moet ik zeggen.

Theon bezweek bijna maar toen verdoete die andere gast het. Die acteur speelt het wel ****ing goed ook.

heerlijk dit

goed einde voor het slapen gaan

Fuaarkkkkk

Oberyn begon wel een van me favo characters te worden :(
tumblr_mzbk8rCrOD1qf80qxo2_r1_250.gif

Net de laatste aflevering gezien WTF

littlefinger is by far mijn favoriet atm, hoe hij iedereen heeft bespeeld vanaf episode 1 hnng

Tot ie een keer tegen de lamp loopt, en echt sterk issie ook niet.

Dan is Sandor nog wel mn favoriet, die kicked tenminste iedereen zn ass.

Vette aflevering.
Heb ook wel goed gelachen toen arya en the hound eindelijk op hun bestemming toekwamen.
Ik vraag me af hoe dit verder gaat verlopen.
Verder toch ook wel een paar stukken die serieus impact gaan hebben op de volgende seizoenen.
Volgens mij gaat in het volgend seizoen het meeste rond khaleesi draaien die eindelijk gaat aanvallen.
Maar serieus, toen oberyn verloor voelde ik me best wel sad. Vond hem echt wel badass, snel nog wat wijn drinken voor je het tegen zo een monster opneemt. Epic!

Jezus, dat flayen van die gozer, althans, wat er nog van over was, ook echt te ziek gewoon. En dan te bedenken dat dit soort shit gewoon regelmatig gebeurde, in de Middeleeuwen.

Terug
Naar boven