- Waardering
- 2.921
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Vind de Theon / Reek verhaallijn ook zo epic.
Deze serie is wel echt ver boven mijn verwachting en het wordt steeds beter moet ik zeggen.
Ech k*t dat mijn Favo personage letterlijk kapot is. Wel jammer dat we niks van die kleine manke die we gezien hebben!

Ech k*t dat mijn Favo personage letterlijk kapot is. Wel jammer dat we niks van die kleine manke die we gezien hebben!
littlefinger is by far mijn favoriet atm, hoe hij iedereen heeft bespeeld vanaf episode 1 hnng
Och, nu komt zijn zus op het toneel, die is mijn favo personage in de laatste boeken. Ben benieuwd wie daarvoor gecast gaat worden.
"Nou, dit is al het deel met de slechtste pacing van allemaal, laten we er nog een tedious romance tussen een teelbaloze negert en dienstmeisje met 2 van de slechtste acteurs in de supporting cast bijknallen, ook al staat die niet in het boek.
I mean, it's ****ed already, right?"
Vond de vecht scene wel erg goed, had op zich iets langer mogen duren. Sterk ook de woede in Oberyn.
''Missandei: “I’m glad you saw me”
Grey Worm: “So am I”
Ik op de bank: ''Yep +1''
ik dacht eerder: "wnn stopt deze afleveringvullende phaggottry en beginnen ze aan viper vs mountain -_-'"
Op 500mg test zou ik verwachten dat je met je pik in de ene hand en de muis in de andere constant dat stukje aan het terugspoelen was.
Echt weer typisch hoor dat het niet eens "goed" kan afgelopen bij GoT. Begin het eigenlijk wel beetje spuugzat te worden..
Hoe de **** kan die beer nog iets doen met een speer dwars door ze middel heen?
Alles wat normaal niet zou gebeuren gebeurt wel in GoT dus dit is ook weer voorspelbaar geworden. Die scene had ook wel wat langer mogen duren, zit je de hele aflevering te wachten op een gevecht van 2 minuten ofzo. Alle onnodige scenes duren nog langer.
Echt weer typisch hoor dat het niet eens "goed" kan afgelopen bij GoT. Begin het eigenlijk wel beetje spuugzat te worden..
Hoe de **** kan die beer nog iets doen met een speer dwars door ze middel heen?

Ja dat was ook heel vet, daarom mocht het nog wel wat langer. Zat echt te genieten hoe die Oberyn om the mountain heen kon dansen. Maar hoe het eindigde was wel weer voorspelbaar, vond ik erg jammer.

vond je? dat het nog niet gedaan zou zijn wist ik wel, maar
die instant killquick dmv headcrush had ik echt niet zien aankomen
Dacht toen oberyn tegen de grond gewerkt werd dat hij zich er nog uit ging wurmen en dat het gevecht nog even ging doorgaan terwijl ze beide zwaar gewond waren.
Maar toen werden zn ogen er meteen uitgedrukt
Vond de vecht scene wel erg goed, had op zich iets langer mogen duren. Sterk ook de woede in Oberyn.