AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Ech k*t dat mijn Favo personage letterlijk kapot is. Wel jammer dat we niks van die kleine manke die we gezien hebben!

Ech k*t dat mijn Favo personage letterlijk kapot is. Wel jammer dat we niks van die kleine manke die we gezien hebben!

Hij is maar een paar afleveringen in beeld geweest.... Of was hij ook in beeld in voorgaande seizoenen? (Krijg je als je elke keer een jaar moet wachten)

Ffs het Daenerys deel :roflol:

"Nou, dit is al het deel met de slechtste pacing van allemaal, laten we er nog een tedious romance tussen een teelbaloze negert en dienstmeisje met 2 van de slechtste acteurs in de supporting cast bijknallen, ook al staat die niet in het boek.

I mean, it's ****ed already, right?"

Trouwens, het kever-verhaaltje... Pointless exposition.

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Och, nu komt zijn zus op het toneel, die is mijn favo personage in de laatste boeken. Ben benieuwd wie daarvoor gecast gaat worden.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

littlefinger is by far mijn favoriet atm, hoe hij iedereen heeft bespeeld vanaf episode 1 hnng

http://www.youtube.com/watch?v=2KkSC_Q3vZ0

Kerel die hem speelt kan voor geen kloten acteren. Hij zou nog met zn snor moeten spelen en dan is het helemaal een Bond-villain die geen accent kan kiezen.

Hound-Arya synergie daarentegen is echt toppy-tippers. Een pak beter als in het boek, en vs season 1 zie je dat Arya acting school volgt.

Laatst bewerkt:
Och, nu komt zijn zus op het toneel, die is mijn favo personage in de laatste boeken. Ben benieuwd wie daarvoor gecast gaat worden.

Naar wie verwijst die "zijn"? Aangezien het een reactie was op de post van Grux, neem ik aan dat je hier Oberyn mee bedoelt, maar Oberyn heeft helemaal geen (levende) zus meer.

"Nou, dit is al het deel met de slechtste pacing van allemaal, laten we er nog een tedious romance tussen een teelbaloze negert en dienstmeisje met 2 van de slechtste acteurs in de supporting cast bijknallen, ook al staat die niet in het boek.

I mean, it's ****ed already, right?"

Belachelijke toevoeging. Ik snap echt niet waarom men dat er in hemelsnaam bij heeft verzonnen. Sterker nog: ik snap helemaal niet waarom men er dingen bij verzint die niet in de boeken staan. Er moet nu al zoveel geschrapt worden dat het voor niet-boeklezers vaak erg moeilijk te volgen is. In plaats van overbodige scenes (zoals bijvoorbeeld het deeltje over Bran in Crasters Keep) zouden ze zich beter focussen op wat meer achtergrondinfo waardoor de puzzelstukjes meer in elkaar vallen.

Echt weer typisch hoor dat het niet eens "goed" kan afgelopen bij GoT. Begin het eigenlijk wel beetje spuugzat te worden..

Hoe de **** kan die beer nog iets doen met een speer dwars door ze middel heen?

Vond de vecht scene wel erg goed, had op zich iets langer mogen duren. Sterk ook de woede in Oberyn.

ik dacht eerder: "wnn stopt deze afleveringvullende phaggottry en beginnen ze aan viper vs mountain -_-'"

Op 500mg test zou ik verwachten dat je met je pik in de ene hand en de muis in de andere constant dat stukje aan het terugspoelen was.

Echt weer typisch hoor dat het niet eens "goed" kan afgelopen bij GoT. Begin het eigenlijk wel beetje spuugzat te worden..

Alles wat normaal niet zou gebeuren gebeurt wel in GoT dus dit is ook weer voorspelbaar geworden. Die scene had ook wel wat langer mogen duren, zit je de hele aflevering te wachten op een gevecht van 2 minuten ofzo. Alle onnodige scenes duren nog langer.

Alles wat normaal niet zou gebeuren gebeurt wel in GoT dus dit is ook weer voorspelbaar geworden. Die scene had ook wel wat langer mogen duren, zit je de hele aflevering te wachten op een gevecht van 2 minuten ofzo. Alle onnodige scenes duren nog langer.

vond t net vet dat oberyn hem zo domineerde.

Ja dat was ook heel vet, daarom mocht het nog wel wat langer. Zat echt te genieten hoe die Oberyn om the mountain heen kon dansen. Maar hoe het eindigde was wel weer voorspelbaar, vond ik erg jammer.

Lol ja, kan je wel zo groot zijn maar met een spies door je lichaam heen sta je echt niet meer op :roflol:

Ja dat was ook heel vet, daarom mocht het nog wel wat langer. Zat echt te genieten hoe die Oberyn om the mountain heen kon dansen. Maar hoe het eindigde was wel weer voorspelbaar, vond ik erg jammer.

vond je? dat het nog niet gedaan zou zijn wist ik wel, maar
die instant killquick dmv headcrush had ik echt niet zien aankomen:roflol:
Dacht toen oberyn tegen de grond gewerkt werd dat hij zich er nog uit ging wurmen en dat het gevecht nog even ging doorgaan terwijl ze beide zwaar gewond waren.
Maar toen werden zn ogen er meteen uitgedrukt :(

vond je? dat het nog niet gedaan zou zijn wist ik wel, maar
die instant killquick dmv headcrush had ik echt niet zien aankomen:roflol:
Dacht toen oberyn tegen de grond gewerkt werd dat hij zich er nog uit ging wurmen en dat het gevecht nog even ging doorgaan terwijl ze beide zwaar gewond waren.
Maar toen werden zn ogen er meteen uitgedrukt :(

Toen hij zei van ''don't die yet'' kreeg ik wel een vermoeden. Dat van die headcrush zag ik dan weer niet aankomen haha, dat was echt sick. En ik dacht ook nog wel dat Oberyn zich eruit kon werken, dat is waar. Nu ik de scene even opnieuw heb bekeken blijf ik het redelijk ongeloofwaardig vinden hoe The Mountain hem op het eind nog zo weet te pakken. Hij slaat hem onderuit en vervolgens tilt hij Oberyn met 1 hand op, terwijl Oberyn zo snel en behendig is dat hij nadat hij valt wel weg zou kunnen rollen. Flink balen als dit echt betekent dat Tyrion dood gaat.

Had gehoopt dat the Mountain bekend had en Oberyn die speer dwars door Tywin had gegooid.

Vond de vecht scene wel erg goed, had op zich iets langer mogen duren. Sterk ook de woede in Oberyn.

Haha jaa ik dacht al waarom hoor ik niemand erover!

echt weer een facking brute aflevering! ik had bij 't downloaden op spotnet al onbewust een reactie gelezen waarin stond: beetje jammer dat einde dus ik dacht fuaaak die mountain sloopt hem in een keer, maar ik was verre van teleurgesteld. Bruut einde en the viper was inderdaad een baas, maar hij liet zich lijden door emotie op 't einde en nu is die dood. Hij heeft toch revanche gekregen voor ze zus dus zo erg is 't allemaal niet toch? Lijkt me sterk dat the mountian dit overleeft. Zou het wel tof vinden hoor en dat dan the hound zijn broer afmaakt.
En voor elke ****er die hier alles loopt te spoilere omdat ze het boek hebben gelezen...

Diep triest je neemt iemand anders plezier weg. Er staat ook TV-SERIE in de topic titel dus wees aub zo vriendelijk om het niet te spoileren. Eikels:rolleyes:

Het erge is dat de dood van Oberyn ook de dood van Tyrion betekent.

Terug
Naar boven