AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Het erge is dat de dood van Oberyn ook de dood van Tyrion betekent.

Ja true. En die blik van Cersei... hoop nog echt een keer dat ze verslagen word of wat dan ook en verkocht word als coïtus slaaf:D Dat er 10 mannen overheen gaan en dat dat dan natuurlijk 'gewoon' in beeld gebracht word:popcorn:

Wel knap dat je hun gaat haten door een rol in een serie. Joffrey ook was een bazen acteur was dat iedereen haat hem door een rol.

Haha jaa ik dacht al waarom hoor ik niemand erover!

echt weer een facking brute aflevering! ik had bij 't downloaden op spotnet al onbewust een reactie gelezen waarin stond: beetje jammer dat einde dus ik dacht fuaaak die mountain sloopt hem in een keer, maar ik was verre van teleurgesteld. Bruut einde en the viper was inderdaad een baas, maar hij liet zich lijden door emotie op 't einde en nu is die dood. Hij heeft toch revanche gekregen voor ze zus dus zo erg is 't allemaal niet toch? Lijkt me sterk dat the mountian dit overleeft. Zou het wel tof vinden hoor en dat dan the hound zijn broer afmaakt.
En voor elke ****er die hier alles loopt te spoilere omdat ze het boek hebben gelezen...

Diep triest je neemt iemand anders plezier weg. Er staat ook TV-SERIE in de topic titel dus wees aub zo vriendelijk om het niet te spoileren. Eikels:rolleyes:

Waar zie jij een spoiler?

Nichtje moest dat zijn. Arianne.

Daar kijk ik ook naar uit ;).

Tot ie een keer tegen de lamp loopt, en echt sterk issie ook niet.

Dan is Sandor nog wel mn favoriet, die kicked tenminste iedereen zn ass.

je hoeft niet sterk te zijn..."knowledge is power"

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Vond de vecht scene wel erg goed, had op zich iets langer mogen duren. Sterk ook de woede in Oberyn.

:roflol:

Had het boek al gelezen maar net ook de aflevering eens gezien, wordt er toch opnieuw kwaad van :( Zeker toen ik het boek las ben ik echt geragequit omdat ik daar het gevoel had dat Oberyn het gevecht nog meer domineerde..

Had het boek al gelezen maar net ook de aflevering eens gezien, wordt er toch opnieuw kwaad van :( Zeker toen ik het boek las ben ik echt geragequit omdat ik daar het gevoel had dat Oberyn het gevecht nog meer domineerde..

Beschrijving van hoe het gevecht in het boek verloopt. Is quasi hetzelfde als in de serie, maar ik zet het toch maar in een spoiler. Er wordt in ieder geval niets verklapt.

Zeker in de boeken vond ik zijn dood schokkender dan de Red Wedding. Vooral omdat het zo gigantisch snel gaat. Op het ene moment is hij duidelijk in de winnende positie, en in amper enkele zinnetjes is zijn schedel volledig verbrijzeld. Ik weet nog dat ik dat stukje tekst opnieuw heb moeten lezen omdat ik mijn ogen niet kon geloven en dacht dat ik iets verkeerd begrepen had. Een erg spijtige, maar wel noodzakelijke dood :(.

mogelijke cast voor Arianne

freida-pinto-20100409-571051.jpg

tumblr_lxjwjtc4pG1qhgqofo1_500.gif

Beschrijving van hoe het gevecht in het boek verloopt. Is quasi hetzelfde als in de serie, maar ik zet het toch maar in een spoiler. Er wordt in ieder geval niets verklapt.

Zeker in de boeken vond ik zijn dood schokkender dan de Red Wedding. Vooral omdat het zo gigantisch snel gaat. Op het ene moment is hij duidelijk in de winnende positie, en in amper enkele zinnetjes is zijn schedel volledig verbrijzeld. Ik weet nog dat ik dat stukje tekst opnieuw heb moeten lezen omdat ik mijn ogen niet kon geloven en dacht dat ik iets verkeerd begrepen had.

Heb echt PRECIES hetzelfde gedaan :eek: Red wedding wist ik dat er 'iets' stond te gebeuren omdat ik pas sinds anderhalve maand de boeken lees en youtube overspoeld werd met reaction videos toen het werd uitgezonden. Dit was echt super onverwacht! Lees de boeken ook in het engels, kreeg rillingen van die laatste zinnen van the mountain :eek:

je hoeft niet sterk te zijn..."knowledge is power"[COLOR="Silver"]

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

[/COLOR]

:roflol:

Nee, power is power ;)

Moet dat Oberyn zn zus gaan voorstellen?

Nichtje moest dat zijn. Arianne.

Ik bedoelde Bran Stark maar dat was erg onduidelijk van mij. Vindt het jammer dat er te veel personage's gevolgd worden en ze elke keer wat gedeeltes overslaan of moeten afraffelen hierdoor...

Voor de rest blijft het tot nu toe nog wel interessant!

Haha nice:''Is your native language Icelandic?
Yes, and by the way, it is the closest to the language that the Vikings spoke of all the Nordic languages.''

Terug
Naar boven