- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk al die spoilers, voor mensen die nog moeten kijken.
Als je in dit topic kijkt voordat je de laatste episode hebt gezien vraag je er gewoon zelf om
Als iemand het einde van goh spoilert ga ik echt helemaal los
hij was wel goed, alleen had wel graag willen weten wat er na t gevecht tussen Oberyn en The Mountain gebeurd was, ivm Tyrion ook. Maarja dat krijgen we volgende week wel te zienMensen kunnen kijken of de nieuwe ep al uit is oid, of om weet ik veel wat voor andere reden.
Hoe ****ing moeilijk is het om iets tussen spoiler tags te zetten?
Is al vaker gezegt trouwens.
Als iemand het einde van goh spoilert ga ik echt helemaal los
.Dus jij vindt dat er een heel topic lang in spoilers moet worden gesproken? Ik vind het vrij belachelijk om alle spoiler te moeten openklikken om een conversatie te kunnen volgen. Het is gewoon logisch dat in een topic over een serie de meeste posts zullen gaan over de recentste aflevering.
Als je wil weten of nieuwe eps van je favoriete series uit zijn: http://tvcountdown.com. Gewoon registreren en dan kan je series aan je persoonlijke lijst toevoegen.
Er is nog geen einde van GOT, aangezien er nog twee gigantische boeken moeten worden uitgebracht. Ik kan je wel duizend andere dingen vertellen.
(ik althans niet)Leuk al die spoilers, voor mensen die nog moeten kijken.
Waar bleef de wolf nadat hij die vent z'n kop opvrat, gaat hij niet mee? Questions...
Dat vroeg ik mij ook af. Beetje laffe herder is dat beestje! Voor de rest een top aflevering als je van actie houdt! Heb mij erg vermaakt en kan niet tot volgende week wachten!!
Wil wel eens weten hoe het afloopt met Tyrion, benieuwd naar.

Zeker volgende aflevering geheel over dat kreupele joch met die three eyed raven etc pfff (wat ik ook bizar boring vind overigens)Wel typisch dat er na de vorige aflevering met Oberyn / The Mountain / Tyrion etc er nu een complete aflevering ergens anders over gaat. Iedereen wilt zien wat er met Tyrion gebeurt en je krijgt heel wat anders te zienZeker volgende aflevering geheel over dat kreupele joch met die three eyed raven etc pfff (wat ik ook bizar boring vind overigens)
Wel typisch dat er na de vorige aflevering met Oberyn / The Mountain / Tyrion etc er nu een complete aflevering ergens anders over gaat. Iedereen wilt zien wat er met Tyrion gebeurt en je krijgt heel wat anders te zienZeker volgende aflevering geheel over dat kreupele joch met die three eyed raven etc pfff (wat ik ook bizar boring vind overigens)