Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

Vond het beetje saaie aflevering eigenlijk. Vond juist de snode sbit die er speelt vele malen toffer dan wat van die lord of the rings gevechten die je al 100x in andere films/series gezien hebt.

Maak je geen zorgen, het "snode" gaat nog heel veel aan bod komen.

Erg gruwelijk aflevering, eindelijk wat schot in de zaak.

Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Ze zullen boeken 4 en 5 combineren en gewoon de tijdslijn volgen.

Je spreekt trouwens erg verwarrend over de boeken. Hou het gewoon bij 3(1) en 3(2) (in vele landen zijn ze trouwens niet gesplitst). Als je spreekt over boeken 4 en 5, dan lijkt het alsof je over de echte boeken 4 en 5 spreekt (a feast for crows en a dance with dragons)

Ja probeerde het zo duidelijk mogelijk te maken, omdat seizoen 4 nu dus gebaseerd is op boek 3(2), dacht dat dat mensen misschien zou verwarren.. :D

Hoop eigenlijk ook wel dat ze combineren. Ik kijk maar af en toe een aflevering ervan, maar lijkt me behoorlijk k*t als je bepaalde personages pas binnen 2 seizoen terugziet :eek:

rose-leslie-natalie-dormer-sophie-turner-game-of-thrones_3568254.jpg

Als we dan toch GOT fab plaatjes aan het posten zijn. Die middelste turns me on :D

Nice, alleen verkeerde logo...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja probeerde het zo duidelijk mogelijk te maken, omdat seizoen 4 nu dus gebaseerd is op boek 3(2), dacht dat dat mensen misschien zou verwarren.. :D

Hoop eigenlijk ook wel dat ze combineren. Ik kijk maar af en toe een aflevering ervan, maar lijkt me behoorlijk k*t als je bepaalde personages pas binnen 2 seizoen terugziet :eek:

Gaat echt niet gebeuren denk ik. Ze gaan echt geen volledig seizoen niets laten horen van [bepaalde personages die de laatste afl van dit seizoen zullen overleven maar niet in boek 4 voorkomen]

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Sansa ziet er trouwens elk seizoen beter uit:

vlcsnap-2014-02-10-03h09m10s229.jpg

Sansa is zo lekker onschuldig :D

sterke hnngggg idd

gvd zeg

vond het een ruk aflevering

huh maar het is vrijdag

---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------

oh laat maar, ging dus over afgelopen aflevering

Terug
Naar boven