- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel typisch dat er na de vorige aflevering met Oberyn / The Mountain / Tyrion etc er nu een complete aflevering ergens anders over gaat. Iedereen wilt zien wat er met Tyrion gebeurt en je krijgt heel wat anders te zienZeker volgende aflevering geheel over dat kreupele joch met die three eyed raven etc pfff (wat ik ook bizar boring vind overigens)
Te mager. Wel heel erg leuk gezichtje.
No worries. De volgende aflevering zal er genoeg gebeuren in de verhaallijn van Tyrion.
. Maar toch zou een kilo of 5 extra haar goed doen.Ik ga niet beweren dat dat bij mij niet het geval zou zijn. Maar toch zou een kilo of 5 extra haar goed doen.

Ik ga niet beweren dat dat bij mij niet het geval zou zijn. Maar toch zou een kilo of 5 extra haar goed doen.

Ze hadden ook niet ****ing Coldhands moeten schrappen.
Ze hadden ook niet ****ing Coldhands moeten schrappen.
Zoveel wat ik wil weten, maar niet alles past in 1 aflevering. Verwacht een massive cliffhanger.Ik dacht dat dat kinda obvious was aangezien GoT altijd maar 10 eps per seizoen heeft gehad tot nu toe, maar ja dus

Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe ze volgend seizoen te werk zullen gaan. Dit seizoen ging vooral over boek 3, deel 2 (het 4e boek dus). Maar na dit 4e boek splitsen de tijdlijnen zich zeg maar. Het 5e boek begint waar het 4e eindigt, maar focust enkel op bepaalde personages. Bij het 6e boek gaat Martin dan weer 'terug in de tijd' naar het einde van het 4e, maar focust hij op de personages die niet aan bod komen in het 5e. Als ze dat in de serie ook zo gaan doen zouden dus een deel van de personages een seizoen lang niet (of amper) aan bod komen..![]()