MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

bran is eigenlijk mn favo character (srs)

not srs

Te mager. Wel heel erg leuk gezichtje.

Wel typisch dat er na de vorige aflevering met Oberyn / The Mountain / Tyrion etc er nu een complete aflevering ergens anders over gaat. Iedereen wilt zien wat er met Tyrion gebeurt en je krijgt heel wat anders te zien :( Zeker volgende aflevering geheel over dat kreupele joch met die three eyed raven etc pfff (wat ik ook bizar boring vind overigens)

No worries. De volgende aflevering zal er genoeg gebeuren in de verhaallijn van Tyrion.

EPISCHE aflevering! Kan niet wachten tot volgende week! :o

Ik vond het een aangename verassing dat het een keer de gehele aflevering over een verhaal ging.Geen niets zeggende fragmenten van elke verhaallijn maar een lange.

is volgende aflevering season finale?

Jammer dat ze niet het hele gevecht met die reus hebben laten zien. Had er al op gerekend dan mijn favoriete character (Jon) dood zou gaan, maar ging beter dan verwacht. Jammer van zn wildling chick, maar het is misschien maar goed dat ze dood is. Ongelofelijk dat volgende week alweer de laatste aflevering is van dit seizoen :( Zoveel wat ik wil weten, maar niet alles past in 1 aflevering. Verwacht een massive cliffhanger.

Ze hadden op zijn minst iets kunnen laten zien van het gevecht met die reus, beetje makkelijk op deze manier. Verder wel oke aflevering maar ik had liever gezien wat er met Tyrion zou gebeuren.

Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe ze volgend seizoen te werk zullen gaan. Dit seizoen ging vooral over boek 3, deel 2 (het 4e boek dus). Maar na dit 4e boek splitsen de tijdlijnen zich zeg maar. Het 5e boek begint waar het 4e eindigt, maar focust enkel op bepaalde personages. Bij het 6e boek gaat Martin dan weer 'terug in de tijd' naar het einde van het 4e, maar focust hij op de personages die niet aan bod komen in het 5e. Als ze dat in de serie ook zo gaan doen zouden dus een deel van de personages een seizoen lang niet (of amper) aan bod komen.. :o

Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe ze volgend seizoen te werk zullen gaan. Dit seizoen ging vooral over boek 3, deel 2 (het 4e boek dus). Maar na dit 4e boek splitsen de tijdlijnen zich zeg maar. Het 5e boek begint waar het 4e eindigt, maar focust enkel op bepaalde personages. Bij het 6e boek gaat Martin dan weer 'terug in de tijd' naar het einde van het 4e, maar focust hij op de personages die niet aan bod komen in het 5e. Als ze dat in de serie ook zo gaan doen zouden dus een deel van de personages een seizoen lang niet (of amper) aan bod komen.. :o

Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Ze zullen boeken 4 en 5 combineren en gewoon de tijdslijn volgen.

Je spreekt trouwens erg verwarrend over de boeken. Hou het gewoon bij 3(1) en 3(2) (in vele landen zijn ze trouwens niet gesplitst). Als je spreekt over boeken 4 en 5, dan lijkt het alsof je over de echte boeken 4 en 5 spreekt (a feast for crows en a dance with dragons)

Vond het beetje saaie aflevering eigenlijk. Vond juist de snode sbit die er speelt vele malen toffer dan wat van die lord of the rings gevechten die je al 100x in andere films/series gezien hebt.

Terug
Naar boven