XXL Nutrition

Game: The Godfather

Heb em al zo'n 1,5 week gespeeld nu. Vet spel, zeker! Een soort GTA in de sT van The Godfather.

• Topic Starter Topic Starter
Je moet een torrent client hebben zoals Azureus of Utorrent. Deze installeer je op je pc, en vervolgens klik je op de download link. Je bittorrentclient begint te downloaden/ Is dit niet het geval moet je even een poort open gooien op je firewall/router.

al uitgespeeld!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

thnx yzord had het ondertussen al gevonden,had utorrent geinstalleerd, de download was volooit maar m'n explorer zei dat ik geen programma had op het te openen,heb dan utorrent als vast programma aangeduid om die bestanden te openen :)

ik heb mezelf eens overtroffen hehe i'm gooooood :D

Maar download hij nu ook dan? Want vaak ben je er nog niet met het installen van de client. Om een goede download te krijgen moet je een poort openen in je router en/of firewall. Heb je beide niet, dan zit je ok ;)

iemand voor de ps2?

Is de speeltijd/duur goed, of ben je na een weekje uitgekeken?

ik down maar tegen 1.8 kb per seconde...damn...hoe kan ik die verhogen? ik heb de speedtest gedaan en er staat dat ik een zeer snelle verbinding heb 6684 kbps... waarom nu dan 1.8kb per seconde...

The Rock zei:
Ik ben ook al een tijdje Don, moet nog een paar winkeltjes af om alles te hebben :)

Niet alleen winkeltjes... je moet alle filmblikken vinden, alle wapens halen, alle excute styles uitvoeren... heb er 25 uur over gedaan. Bleef heen en weer rijden.

ironmike86 zei:
ik down maar tegen 1.8 kb per seconde...damn...hoe kan ik die verhogen? ik heb de speedtest gedaan en er staat dat ik een zeer snelle verbinding heb 6684 kbps... waarom nu dan 1.8kb per seconde...

Het principe van bt is p2p, ligt dus aan het aantal seeders. Gewoon ff wachten.

ironmike86 zei:

Dat bedoel ik dus. Bij options - preferences - network options, kan je de poort instellen/aflezen. Zet deze poort in je router open. Wanneer deze open is zal de download sneller gaan.

ik heb gekeken bij netwerk en zie enkel willekeurig poort kiezen bij opstarten. trouwend m'n windows firewall staat uit.ik ben hier een leek in in dit soort dingen...aan deze snelheid duurt het nog ongveer 3 weken en 4 dagen voor het binnen is...ik zal maar wachten denk ik...:(

Ik download momenteel met 130kB/s. heb je wel een router?

Peoples zei:
Niet alleen winkeltjes... je moet alle filmblikken vinden, alle wapens halen, alle excute styles uitvoeren... heb er 25 uur over gedaan. Bleef heen en weer rijden.

Hmmz ok, dat filmblikken wordt nog het moeilijkste. Ik wordt dat heen en weer rijden wel zat nu.

Peoples zei:

filmblikken my ass... die zijn niet nodig voor NYC don

Laatst bewerkt:
Hij pakt hem bij mij ook niet. De rest van mijn films die ik aan het downen ben wel. Hoewel die ook erg traag gaan. Ik heb wel een router en ben een no0b

:orly:

Ja kan je dat niet merken dan?

Terug
Naar boven