Fitness Seller

Game: The Godfather

• Topic Starter Topic Starter
Kijk even onder je router welke type het is...ik kan moeilijk aan een manual komen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die moet je hebben of de virtuele server tab

dat scherm ben ik nog nerges tegegkomen...pff ik laat die torrentbucht voor wat het is,yzord toch bedankt voor al je moeite,je bent een heleboel karma van me schuldig,maar ik kan je op dit moment geen geven :)je krijgt er binnekort in overvloed :)

Ik doe het niet voor de karma, ik doe het zodat iedereen van de torrents gebruik kan maken.

Waarmee?

the Godfather

heeft het opstarten van een "mob war" veel nadelen naast het feit dat er natuurlijk veel gevochten zal worden??

volgens mij kunnen dan je winkels en je maffia huis worden aangevallen, zou alleen een mobwar starten als je um kan winnen door de vijandige "stronghold" op te blazen;) (is nogal wat gedoe, lukte mij pas met lv3 tomym gun - 500 000$:D)

is dit spel voor de pc of voor de ps2 en moet je hem eerst op cdtje zette om hem tespelen

het is voor pc wesley...heb je hem kunnen downloaden??hoe heb je het gedaan?? :D

nee hij is nog bezig met downloaden doe hem net aan maar bij mij ging i niet heel erg snel 38 kb

The Rock zei:
Op de welbekende torrentsites en op usenet is hij wel te vinden.

ja wow,goed man,velen van ons proberen hem al van gisteren te downen via de link van yzord maar hij gaat geweldig traag met als gevolg dat we nog 10 dagen mogen wachten tot hij volledig binnen is :rolleyes:

hij download traag, nu met 30kb/s, ik heb mn poort opengezet(hopelijk heb ik het goed gedaan ...).

AlexT zei:
volgens mij kunnen dan je winkels en je maffia huis worden aangevallen, zou alleen een mobwar starten als je um kan winnen door de vijandige "stronghold" op te blazen;) (is nogal wat gedoe, lukte mij pas met lv3 tomym gun - 500 000$:D)

:rolleyes: koop een federale om :p heb je de war gewonnen (o.a. te vinden in de kerk van hell's kitchen)

ironmike86 zei:
ja wow,goed man,velen van ons proberen hem al van gisteren te downen via de link van yzord maar hij gaat geweldig traag met als gevolg dat we nog 10 dagen mogen wachten tot hij volledig binnen is :rolleyes:

Dan zoek je toch een andere link? Ik heb hem binnen 1 dag binnengehaald 1,5 week geleden.

Deze moet echt wel hard gaan: http://ts.searching.com/torrent/613584/The_Godfather_The_Game_CLONECD

309 seeders en 14 downloaders.

Zoek gewoon een goede: http://ts.searching.com/search.asp?h=&query=godfather&submit.x=0&submit.y=0

Peppino zei:
:rolleyes: koop een federale om :p heb je de war gewonnen (o.a. te vinden in de kerk van hell's kitchen)

Yup, gewoon een FBI agent omkopen. Is de makkelijkste manier om een Mob-war te winnen.

ik heb hem gedownload maar wat moet ik doen??
op cd zette ofzo of wat ander ???

doe het voor het eerst :p :o

Terug
Naar boven