XXL Nutrition

Game: The Godfather

ik heb de game gedownd en gebrand, maar zit de serial er ook bij?

laatmaar, ik heb al een key gen gevonden.

weet iemand het wat ik moet doen als ik hem gedownload heb??
doe het voor ut eerst

wesley1985 zei:
weet iemand het wat ik moet doen als ik hem gedownload heb??
doe het voor ut eerst

Heb je Virtual Daemon Manager? Zoniet download deze even, hiermee hoef je hem niet op cd te branden.

Daarna pak je het bestand uit wat je gedownload hebt, daarna hoor ik het wel van je

ik heb een probleem, ik heb die torrent gedownd. de mdf en mds files geopend, op dvd gebrand, key gen gehaald, maar als ik het spel opstrat, vraagt hij om de cd, ondanks dat de cd erin zit.
No dvd crack heb je niets aan. Dan is je muis horizontaal invert en je kan niet meer uit auto's stappen.

Peoples zei:
Heb je Virtual Daemon Manager? Zoniet download deze even, hiermee hoef je hem niet op cd te branden.

Daarna pak je het bestand uit wat je gedownload hebt, daarna hoor ik het wel van je

weet jij waar ik dat kan downloade want kan nergens vinden

Peoples zei:

wesley1985 zei:

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php?mode=Download&id=81

BBnoel zei:
ik heb een probleem, ik heb die torrent gedownd. de mdf en mds files geopend, op dvd gebrand, key gen gehaald, maar als ik het spel opstrat, vraagt hij om de cd, ondanks dat de cd erin zit.
No dvd crack heb je niets aan. Dan is je muis horizontaal invert en je kan niet meer uit auto's stappen.

beter niet branden maar mounten met daemon!!

godfather for pc

als ik in n auto zit kan ik niet meer uitstappen heeft iemand n idee hoe ik dat wel kan:D :D :D :D

Eerst ff black nog uitspelen, dan begin ik aan deze game. Lijkt me wel vet spel iig.

Weet iemand hier hoe je die intro filmpjes allemaal kunt skippen?
Want ik heb elke knop op m'n toetsenbord geprobeerd, maar geen een werkt.
En na een paar keer hetzelfde filmpje gezien te hebben wat 3 minuten duurt is het ook wel een x genoeg geweest vind ik.

Terug
Naar boven