MuscleMeat

Game: The Godfather

• Topic Starter Topic Starter
Open in je router een poort welke weer gericht is naar jouw interne ip van je pc.

maar dan moet ik toch het adres van mijn router weten?

edit: dat adres heb ik nu. ik zie ook mijn computer staan in het lijstje

Yzord zei:
Open in je router een poort welke weer gericht is naar jouw interne ip van je pc.

ja ik heb een router...hoe geraak ik daarin?? waarom kunnen de mense zulke progs niet gewoon in een winzip bestand op limewire zette ofzo,toch 1000 keer beter,dan die klote torrents...

Je moet in Windows naar instellingen->netwerkverbindingen->LAN-verbinding->ondersteuning en daar staat ie. DIt moet je in explorer zetten en dan zit je er. zo ben ik er ingeraakts

Ook voor limewire moet je vaak een poort openzetten, alleen heb je kans dat deze UPnP gebruikt en zelf de poorten openknalt.

Je router heeft een intern ip adres (vaak je gateway adres). Open deze adres in je browser en meestal wordt er dan om id/pass gevraagd. Die weet jij als het goed is. Vervolgens open je een poort in je NAPT table, of deze net zo heet bij jouw router weet ik niet.

Anders pak de beschrijving van je router erbij. Deze legt vaak goed uit hoe je een poort opent en redirect naar je clients.

wat moet ik precies in m'n explorer zetten? bedoel je in m'n internet explorer ofzo? ik ken hier excht niks van...

Waar je normaal www.blaatschaap.nl typt, typ je nu het ip van je gateway in (vaak is dat je router)

He ik heb het gevonden. NAPT heet het. Hebben anderen er last van als je daar een ip-adres neerzet? die van je eigen computer bijv

deze pagina werd niet gevonden...:mad:

JA GELUKT!!! maar waar vind ik dat ****ing paswoord nu...

ja dat weet alleen jij lol. Anders pak je handleiding erbij en probeer de default paswoord.

ik heb geen handleiding meer :mad: :mad:

Is te downloaden op internet lieverd

oh cool :D
thanks honey ;)

ok ik ben op een pagina gekomen met donker en lichtblauwe vaksjes

ik heb een tabel
version info:
internet settings
lan settings
en features: daaronder staan:
NAT enabled
firewall settings enabled

als ik op nat klik krijg ik een scherm met system settings,om m'n paswoord te veranderen,de tijd,remotly manage router waar ik een ip adres kan invullen

maar ik zie nerges iets waar ik 1 of andere poort kan openen... ???

Welke router is het?

belkin(niet draadloos)

type?

Terug
Naar boven