AndroidHealthClinic

Gaspari Nutrition SIZEON

Tearyourskin

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
99kg
Vetpercentage
16%
Sinds vrijdag ben ik begonnen met Sizeon, ik neem dit in volgens de voorschriften, en begin het te merken. mooi dus!

maar nou heb ik me laten vertellen dat Sizeon eigenlijk een alternatief voor een pro-hormoon is.???

Is dit verhaal waar?

en zo ja wat houd dit in?

gast, stefan84 heeft hier al het correcte antwoord op gegeven in een ander topic..

er bestaan 2 smaken voor dit product,

- Artic lemon ice
- Berry

nu vraag ik aan degene die het al reeds gebruikt hebben of die er tenminste kennis van hebben, welke smaak is nogal beter?

Ik zou graag de berry smaak bestellen en de poeder mixen met een Cranberry drank...

Sinds vrijdag ben ik begonnen met Sizeon, ik neem dit in volgens de voorschriften, en begin het te merken. mooi dus!

maar nou heb ik me laten vertellen dat Sizeon eigenlijk een alternatief voor een pro-hormoon is.???

Is dit verhaal waar?

en zo ja wat houd dit in?

merk je het al goed

• Topic Starter Topic Starter

nou Size on werk zeker wel,, normaal hoor je het vanaf de eerste dat al te merken maar ik begon het pas zwaar te merken toen ik er 3 dagen mee bezig was.

Zelf denk ik dat het middel te zwaar is voor mij, ik heb de laatste week minder rust gehad, en was dus zeer vermoeid,

alles deed me zeer, kreeg last van steken, en voelde me erg in de war

denk dat dit komt door de spier versterkers die er in zitten
,
dus size on en vermoeidheid niet doen!

Verder prima product! meer uithoudings vermogen, meer meer kracht,harder trainen!

nou Size on werk zeker wel,, normaal hoor je het vanaf de eerste dat al te merken maar ik begon het pas zwaar te merken toen ik er 3 dagen mee bezig was.

Zelf denk ik dat het middel te zwaar is voor mij, ik heb de laatste week minder rust gehad, en was dus zeer vermoeid,

alles deed me zeer, kreeg last van steken, en voelde me erg in de war

denk dat dit komt door de spier versterkers die er in zitten
,
dus size on en vermoeidheid niet doen!

Verder prima product! meer uithoudings vermogen, meer meer kracht,harder trainen!
Jij neemt 'm dus enkel tijdens het trainen? Zonder superpump?

Jij neemt 'm dus enkel tijdens het trainen? Zonder superpump?

Ja dat klopt zonder superpump 250

Superpump heeft de werking dat het je bloedvaten meer opzetten doormiddel van een verhoging van de stikstoffoxide in je lichaam

ik neem L-argenine om dat effect te krijgen, werkt mischien iets minder goed, maar je gaat er zeker hard op!

Ja dat klopt zonder superpump 250

Superpump heeft de werking dat het je bloedvaten meer opzetten doormiddel van een verhoging van de stikstoffoxide in je lichaam

ik neem L-argenine om dat effect te krijgen, werkt mischien iets minder goed, maar je gaat er zeker hard op!

ik zou graag Vextrago C11 erbij willen gebruiken,
zou ik dan ook de gewenste effect kunnen krijgen denk je?

ik zou graag Vextrago C11 erbij willen gebruiken,
zou ik dan ook de gewenste effect kunnen krijgen denk je?

Dat kan ik jouw geen eerlijk andtwoord op geven

het beste kun je even naar je supboer gaan en daar ff overleggen

Superpump kost weer eens * 65 E ofzo dus zou mooi zijn als je een goedkoper alternatief zou kunnen krijgen

Terug
Naar boven